XXL Nutrition

Domme fout tijdens het trainen?

Bezoekers in dit topic

Gorill0r

Colossal Veteran
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
25 apr 2005
Berichten
14.970
Waardering
30
Dit leek me wel een leuk topic.

Wie heeft er hier bijvoorbeeld ooit een dumbbell op z'n tenen laten vallen of een barbell niet meer omhoog kunnen krijgen op de benchpress waardoor je bijna stikte? Of een of andere domme fout gemaakt waar je nu alleen nog maar hard om kan lachen?

Zelf ben ik ooit bijna vast komen te zitten tussen de 45 graden leg press.

Toen ik pas begon met trainen ging ik altijd heel vroeg 's morgens naar de gym om zo de drukte te vermijden. Ik ging bezig met de 45 graden leg press en bleef maar de rode 25 kg schijven erbij duwen. Ik weet niet meer precies hoeveel kilo ik er toen op had hangen maar ik wist van mezelf dat ik dit niet omhoog kon duwen maar wilde het toch proberen.

Ik begin met de oefening en kreeg 'm tot m'n verbazing omhoog en was zwaar onder de indruk van mezelf. Tot op het moment dat 'ie weer naar beneden moest, ik kon 'm niet tegenhouden :eek: Ik hoorde m'n knieën heel hard knakken. Er nog niemand in de gym aanwezig behalve de instructeur die gelukkig snel aan kwam gewandeld. Heb toen 2 weken niet fatsoenlijk kunnen lopen en maanden lang last van m'n knieën gehad :o
 
Toen ik net begon met benchen zijn er een keer wat schijven van de stang afgeschoven, omdat ik toen moeite had met evenwicht. Verder niets bijzonders eigenlijk.
 
Heb wel eens gehad bij het squatten wanneer ik er gewicht op moest hangen dat ik een schijf van 5 kg over het hoofd zag
die er ook nog eerst af moest voordat de 15 kg schijf eraf kon, in me gedachten was ik al bezig met het gewicht
wat erop moest komen.
Gevolg die 5 kg flikkert van kin hoogte naar beneden op me grote teen, hele teen dik nog wel een week last van gehad.
 
Tweede dag dat ik naar huidige sportschool ging wilde ik het bankje naar de incline stand zetten. Filkkert die hele rugleuning op m'n vinger. Helemaal paars :D Weet inmiddels al niet meer zien welke vinger het was dus het viel achteraf wel mee.

Iets minder dom... met een aantal hechtingen in je vingers gaan trainen. Al hangend aan een chinbar geneest alles niet echt sneller, maar aangezien ik ook kon rotsklimmen met een spalk en verband om 1 hand moest dit ook wel lukken :rolleyes:
 
bij het opruimen de lege stang van de smitch omhoog doen tegen de neus van mijn spotter :o een bloedneus had ie, echt een domme fout :P


edit: smith :P
 
Laatst bewerkt:
-Ik wou een keer een dumbbell van 16kg terug leggen, leg ik heb snoeihard op de dunne rand en mn vinger zat er tussen. Nooit geweten dat een vinger zo paars kon worden

-Toen ik net begon met trainen, kwam ik een keer vast te liggen tijdens de benchpress,:roflol:heb er een minuut gelegen en om hulp geroepen:roflol:

Verder weet ik eerlijk gezegd niets
 
we lopen vaak aan het einde van de training ,(ik en me maat) beetje vaag te doen.. we zijn vaak tog de enigste ...
dus hij deed zo'n heel raar dansje enzo,.,. en liep de halve zaal door( zo'n soort Gay move, boten anna sT..) . bleek dat er nog iemand zat, en dat het personeel er ook naar zat te kijken:P
 
Een dumbbell van 22 kilo niet goed in het rek leggen, die dan vervolgens op je teen flikkert.
Tijdens een zware legpress een enorme scheet laten...
Voor de 100.00e keer over hetzelfde heen struikelen.
Een schijf van 20 kilo op de stang schuiven met je vingers ertussen.

Meer niet eigenlijk...
 
Een dumbbell van 22 kilo niet goed in het rek leggen, die dan vervolgens op je teen flikkert.
Tijdens een zware legpress een enorme scheet laten...
Voor de 100.00e keer over hetzelfde heen struikelen.
Een schijf van 20 kilo op de stang schuiven met je vingers ertussen.

Meer niet eigenlijk...

:o
 
Ik heb mezelf een keer bijna KO geslagen tijdens dumbbell curls. Waren van die dumbbells waar je zelf schijven bij kunt schuiven. Blijkbaar waren de schijven te groot en had ik beter wat meer kleintjes eraan kunnen hangen.

Met deadliften een stuk vlees van m'n schenen af geslagen. Sindsdien altijd een lange broek aan bij de rugtraining.

Tijdens het laatste setje shruggen m'n lip kapot gebeten. Het bloed stroomde letterlijk over m'n borst. Mja, wel hardcore. :D
 
Na een vrijdagavondje stappen toch gaan trainen zaterdagochtend. Ik was blijkbaar nog enigszins beneveld, waardoor ik bij de dumbbell bench press in 1 hand 54 kg en in de andere 45 kg had. Ik had het gewicht van de ene dumbbell op de kop gelezen en het verkeerd vertaald.

Ik kwam er pas achter toen ik met mijn knieen de gewichten omhoog zwaaide en op het bankje wilde gaan liggen. Ik raakte totaal uit balans waardoor ik overhelde naar de kant met de zwaarste dumbbell, de dumbbell gleed uit mijn hand en mijn arm maakte daarbij zo'n rare beweging dat ik mijn triceps lelijk blesseerde.
 
Een dumbbell van 22 kilo niet goed in het rek leggen, die dan vervolgens op je teen flikkert.
Tijdens een zware legpress een enorme scheet laten...
Voor de 100.00e keer over hetzelfde heen struikelen.
Een schijf van 20 kilo op de stang schuiven met je vingers ertussen.

Meer niet eigenlijk...

Bij mij was 't niet in de vorm van geluid, maar meer van de geur....... en dat met 6 mensen achter je :o
 
Tijdens set deadlifts compleet uit mijn broek gescheurd :)
 
Na een vrijdagavondje stappen toch gaan trainen zaterdagochtend. Ik was blijkbaar nog enigszins beneveld, waardoor ik bij de dumbbell bench press in 1 hand 54 kg en in de andere 45 kg had. Ik had het gewicht van de ene dumbbell op de kop gelezen en het verkeerd vertaald.

Ik kwam er pas achter toen ik met mijn knieen de gewichten omhoog zwaaide en op het bankje wilde gaan liggen. Ik raakte totaal uit balans waardoor ik overhelde naar de kant met de zwaarste dumbbell, de dumbbell gleed uit mijn hand en mijn arm maakte daarbij zo'n rare beweging dat ik mijn triceps lelijk blesseerde.

:roflol:
 
:roflol:

zelf wel eens een bankje op incline gezet, maar niet goed in het gaatje geklikt. dus met 2 dumbbells achterover geklapt, gelukkig niet helemaal naar beneden maar je schrikt je te pletter.
 
Laten vrouwen scheten ???

Jaja, gepakt...nu kunnen vrouwen nooit meer zeggen dat ze het niet doen...want Mikki beweert het tegendeel...en Mikki is Mikki;):heart:

OT: eigenlijk nog niet echt iets meegemaakt, wel bij Benchpress de stang willen terugleggen, en de rechterkant lag er niet op, maar ik liet wel los:o...bijna al mijn tanden eruit:D
 
Back
Naar boven