Fitness Seller

Ik ben God! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Splendid

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
10 mei 2004
Berichten
2.295
Waardering
2
Jaja, je leest het goed. Ik ben God. Geweest. Voor een paar dagen. 8 om precies te zijn.

En het was heerlijk.

Afgelopen week ben ik met mijn vriendin naar een Grieks eiland op vakantie geweest. Even lekker met mijn ballen op het strand en cocktailtjes drinken aan de beachbar van het all-inclusive hotel. Prachtig weer, azuurblauwe zee. Genoten van een uitgebreid buffet met voedsel waar ik me best in kon vinden als bewust eter.

Dat vonden die Engelsen en Duitsers ook. Hemeltjelief wat kunnen mensen smerig dik zijn en deze voorraad voor moeilijker tijden ongenadig hard aanvullen.

Op het strand voelde ik me warempel God. En ik was niet de enige. Kennelijk zijn er mensen die enkel omringd worden door dikzakken, waardoor het gebrek aan uitzicht op het lid spontaan als normaal wordt ervaren. Echter, een licht gebronsde, afgetrainde jongeman met een lengte van 1.93m en een gewicht van 95 kilogram, deed hen beseffen dat er meer is dan de hangende harige vetbult aan het lijf.

Niet verkeerd overigens. Nagestaard worden omdat je er goed uitziet is lekker. Je zou echter verwachten dat zulke mensen blind zijn, afgaande op de hoeveelheden calorierijk voedsel die ze als varkens naarbinnen schrokken. Hoe is het mogelijk dat als je je bij elke tafel moet excuseren omdat je buik tegen iemand stoel aanbutst, je toch vijf maal een surrealistisch vol bord ranzige tjap naar binnen propt en deze vreetbui afsluit met drie borden mierzoete griekse baclava? En dat élke dag.

Ik heb welgeteld twee mannen gezien die op gewicht waren. En deze halfgoden waren nog jong. Wie zal zeggen dat ze er op hun dertigste niet net zo bij lopen als die andere varkens?

Vrouwen? Ook die waren er. In diverse soorten en maten, sommigen mooi afgetraind, maar de meesten weer te dik. Hoewel dat kan ik nog begrijpen tot op zekere hoogte. Immers, ik zie liever borsten in cupmaat C dan borsten in cupmaat B. Maar zodra er kuilen zo groot als golfballen zijn ontstaan in de diverse compartimenten van de derrière en de borsten als theezakjes het vooraanzicht eveneens verpesten, gaat het mij te ver. Werkelijk waar, koeien waren het.

Hoe ziet dit eruit over 10 jaar? Zijn wij, bewuste lichaamsbouwers, de elite tussen het gros varkens? Zal het verschil alleen maar groter worden? 8 dagen God was lekker, zo lust ik nog wel wat weken, maanden, jaren... Alleen zou ik ook graag eens rustig op het strand liggen en niet constant van mijn stoel afrollen door voorbij razende varkens in draf.
 
Hehe, prima verhaaltje en ERG goed voor de ego, zo'n vakantie ;)

Pas op met je onderschrift he, met dit verhaaltje :D
 
HEhe toffe vakantie blijkbaar!!!
Kga ook keer gaan
 
splendid vind je het erg als ik even op je avatar ruk?
 
Hehe, prima verhaaltje en ERG goed voor de ego, zo'n vakantie ;)

Pas op met je onderschrift he, met dit verhaaltje :D
Mijn onderschrift geeft juist aan hoe schrijnend de situatie is.

Zonder gekkigheid, ik heb me serieus enorm verbaasd over de tonnen aan onnodig vet om me heen. Ga voor de gein eens op vakantie buiten het hoogseizoen, als alle mensen zonder kinderen of mensen die de kids al uit het huis hebben op vakantie gaan om de grote drukte en de bizarre prijzen te vermijden. Je zult versteld staan van de proporties die Engelse en Duitse vakantiegangers aangenomen hebben. En ook het feit dat deze mensen ongegeneerd blijven schransen. Het is echt ongelofelijk. Ik ben tot voor deze vakantie altijd sceptisch geweest over die ophef over dikke mensen. Maar het is écht waar. Helaas.
 
btw heb je die ook in het groot, pm me dan ff
 
Echter, een licht gebronsde, afgetrainde jongeman met een lengte van 1.93m en een gewicht van 95 kilogram.

Dat gewicht heb ik met mijn 1,74m :D
 
toch genoeg van die poolse grieten daar?
 
Vind je? Als ik kijk naar Lee Priest vind ik dat je ongelijk hebt ;)
 
Vind je? Als ik kijk naar Lee Priest vind ik dat je ongelijk hebt ;)

Vind hem maar een tuinkabouter. Leuk dat het allemaal zo vol eruit ziet, maar ik zie liever iemand van 1m93 die op den duur vol is gebouwd.

Zo zag ik eens een of andere dude op de Fibo, die èn ontzettend lang was, èn groot. Ik ben zelf 1m88, maar ik keek echt wel tegen die gozer op, zo lang. Dat is echt machtig.
 
Toch fantastisch van dit land dat iedereen zijn mening mag verkondigen huh..love it hehe
 
Toch fantastisch van dit land dat iedereen zijn mening mag verkondigen huh..love it hehe

Wat je gewoon niet kunt ontkennen is dat als iemand van 1m74 en 1m93 op dezelfde proporties zijn volgebouwd, dat die van 1m93 er imposanter uit zal zien dan die van 1m74...

Punt is gewoon, probeer eens met zo'n lang frame de boel vol te krijgen.
 
ja idd, bij ons in de gym loopt er ook een kerel rond die is 2 meter, maar wel met flinke massa, imposanter als iemand van 1.73. (logisch :rolleyes: )
 
Wat je gewoon niet kunt ontkennen is dat als iemand van 1m74 en 1m93 op dezelfde proporties zijn volgebouwd, dat die van 1m93 er imposanter uit zal zien dan die van 1m74...

Punt is gewoon, probeer eens met zo'n lang frame de boel vol te krijgen.

Laat ik het zo zeggen...ik vind 95kg op 1m93 niet imposant. Maar dat is natuurlijk ieder zijn mening.
 
Laat ik het zo zeggen...ik vind 95kg op 1m93 niet imposant. Maar dat is natuurlijk ieder zijn mening.

Hoe kun je dáár nou iets van zeggen? Kennen we Sanniejj nog? Point made.
 
Dude, respecteer een ander zijn mening ook ff. Jij mag dan voor jouw gevoel een punt hebben gemaakt, ik heb daarover een andere mening. Snappie vous?
 
Dude, respecteer een ander zijn mening ook ff. Jij mag dan voor jouw gevoel een punt hebben gemaakt, ik heb daarover een andere mening. Snappie vous?

Nee, je snapt m'n punt niet. Je kunt niet oordelen over iemand zonder dat je weet hoe iemand eruit ziet. Kg's zegt echt niet alles.
 
Back
Naar boven