Fitness Seller

Domme fout tijdens het trainen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Had BOR gedaan en ging de schijven eraf halen. Vergat echter om ze er om en om vanaf te halen waardoor er aan de ene kant dus niets meer zat terwijl de rest van de schijven er aan de andere kant nog wel aan zaten. Vliegt die hele stang als een wip door de lucht. Vrouwtje dat verderop zat zag alles op haar afkomen:eek:
 
Wij hebben van die zittende mp dingen, maar was dus die schijven deraf aan het halen. Haalde ik van 1 kant alles er in 1 keer af, en de andere kant zat dus nog vol met schijven. Barbell vloog toen ook door de lucht:o
 
15kg dumbbell op me flikker laten vallen, en permanent gelocked worden met een barbell inc. gewichten van 160Kg tijdens een squat. Barbell voorover laten flikkeren terug in het squatrek :D
 
bij een powerclean een keer een vrouw naast me geraakt in volle vaart. Was alleen haar linkerhand, maar ze scheen helemaal bleek en shaky in de kleedkamer te hebben gezeten. Had er nog wel gewaarschuwd

een keer zonder spotter 150 kg wil squatten, en halverwege merken dat je niet meer omhoog komt :D
langzaam in fullsquat gezakt en toen de baar maar langs mn rug naar beneden laten 'glijden': BOEM!

verder natuurlijk het nodige scheet geweld, broek uitgescheurd bij squats en doortrainen met een kapotte knie...
 
hmm tja niet echt veel meegemaakt, behalve vastzitten onder de halter bij benchpress.. :D
 
Heb een 28 kg dumbbell op mijn teen gesodemieterd, verder geen ernstige verwondingen aan overgehouden, deed alleen beetje pijn :o

Vroeger net geen 10 reps kunnen halen met 80 kg bench en vervolgens eronder zitten als je alleen bent in de sportzaal. Ook liet ik ooit een massive scheet met calve raises.
 
Ik had de trainingsbroek van m'n pa geleend en ik wilde eens mooi de 155kg een aantal keer gaan deadliften. Zo ongeveer een jaar of 1,5 geleden. Ik zakte door m'n kniën om de bar op te tillen en *krrrrrrrrrrrrrk*. Mooi langs de naad gescheurd :')

Voor de rest niks spannends geloof ik. Dumbbelsplinters in m'n fikken, een keer een pijnlijke duim door tussen het hek en de dumbbell te komen.
 
- Vast gezeten onder barbell op de benchpress, niemand was er en uiteindelijk heb ik dat ding over m'n lichaam heen gerold :(

- broek uitgescheurt tijdens squat, in het heetst van de strijd, ook leuk omdat er allemaal mensen omheen stonden :o

- Ook 1 dikke meur gelaten tijdens legpressen :o Volgens hoorde niemand em, rook wel erg nasty :(

- Bijna op me bek gegaan door een schrijf die iemand had laten slingeren :mad:

- Me fles water per ongeluk omgooien :)

Waarschijnlijk nog wel meer maar kan ik nu niet opkomen :D
 
vinger klem zitten tussen 2 24 kilo dumbbells
dumbbell verkeerd in het rek leggen en je halve hand openhalen
benchen en per ongeluk teveel erop leggen en em dan niet meer omhoog krijgen
trainen met een witte broek en een bidon die water op je kruis lekt
 
Dumbbell pullovers ... ludieke actie maar toen een beschamend moment !

De sportschoolhouder zag ik het altijd doen met het bankje overdwars onder zijn rug, dat dus zijn schouderbladen op het bankje lagen en de rest vrij..

Ik pak een dikke dumbbell (pullovers zijn bij mij erg sterk) en ik zet dat bankje dus ook zo neer en ging er op liggen met mijn boven rug ...

Dumbbell gepakt, boven me ... ik laat em achterover zakken, bleek toch dat ik teveel met het midden van mijn rug op het bankje lag.. resultaat, ik kletter achterover, met dumbbell en al achter dat bankje...

En verdert zoals wel meer hier, vastzitten onder de barbell bij het benchen... gelukkig was de gymeigenaar toen in de buurt..

Ook met bankdrukken heel lang terug (2de jaar dat ik trainde ofzo) ik wilde het weer iets zwaarder proberen.. dus paar extra kilootjes geladen, stang 3 keer gecontroleerd of alles okay was .(dit was ook niet de oorzaak van het ludieke wat komen gaat) ik ga liggen, freak me zelf een beetje op, en pak die stang en til em uit.. op het moment van dat krachtzet moment om em uit het rek te duwen, laat ik dus een flinke scheet en ook goed hard ...
 
Laatst met military press nog de stang tegen m'n kin geknald..
Maar de grootste 'blunder' was wel met het squatten. Een zware set van 2x150, op het laatst bij het omhoog komen knalde ik tegen de houders aan.
Gevolg: de stang schoof wat van m'n rug en ik was bang dat die zou vallen. Toen opeens Rrrrrrats, links er alles af en toen uit balans, rechts er alles af. Een hels kabaal van schijven wat daar op de grond knalde. Toen was ik echt blij dat er geen gewonden waren gevallen, vooral m'n spotter (Gunsy)
 
Na het bankdrukken alleen aan 1 kant van de stang alle schijven er in 1 keer afhalen :P
 
-Ik wou een keer een dumbbell van 16kg terug leggen, leg ik heb snoeihard op de dunne rand en mn vinger zat er tussen. Nooit geweten dat een vinger zo paars kon worden

Oooh jezus. Dat is me ook zo vaak gebeurd. Erg pijnlijk idd
 
Met stang is te dicht bij een grote spiegel,zat dus meteen een grote barst in.
Bekertje neergezet op het randje van de halterbank,vriend van mij ging bankdrukken en ik was het vergeten weg te halen,kreeg terwijl die bezig was de hele zoete inhoud over zich heen.

Van trainen kwam verder niets meer want ik bleef lachen.
 
Back
Naar boven