XXL Nutrition

Welke whey gebruik jij?

Bezoekers in dit topic

Stieven

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
31 jul 2006
Berichten
190
Waardering
0
Welk whey gebruik jij?
Welk soort whey gebruik je? isolaat,...
Wat voeg je er aan toe? water, melk, vitamines, soja, BCAA's, ...

Als je belg bent vermeld eventueel waar je het gekocht hebt, voor NL zijn er genoeg online shops :p
 
Voorheen nam ik altijd Nectar van Syntrax (isolaat) bij het ontbijt en 30 min. vóór- en direct ná de training. Erg goed spul en by far de lekkerste shake ever (als je dat belangrijk vind althans!). Voor het slapen gaan nam ik altijd Matrix 5.0 van Syntrax (casseïne).
Was erg goed te doen; zonder twijfel! Echter, het was gewoon té duur!

Nu neem ik Whey Instant Protein (XXL Nutrition) bij het ontbijt en 30 min. vóór- en direct ná de training. Erg goed spul ook (however, kwalitatief gezien wel minder dan Nectar). Matrix heb ik vervangen voor tonijn met lijnzaadolie voor het slapen gaan. Ik hou het wel bij de whey van XXL, aangezien het een gunstigere prijs-kwaliteit verhouding is in vergelijking met Nectar. Elke shake die ik neem, maak ik aan met water.
 
gebruik nu MRM Metabolic Whey
MRM


Metabolic Whey bevat alleen de beste intacte proteine, Ultra gefilterde Whey Concentrate proteine en Micro Gefilterde Whey Isolate proteine. Verkregen uit een lage temperatuur productie process.

Alleen de beste proteine en het beste produktieprocess, dat merk je in je prestaties!

Een overvloed aan alle essentiele aminozuren voor maximale spiergroei, snel en makkelijk te absorberen, heerlijk van smaak en aspartaam vrij.

Metabolic whey is van instante kwaliteit en lost dus direct op in elke vloeistof.

MRM Metabolic Whey is vetarm
MRM Metabolic Whey bevat geen toegevoegde suikers
MRM Metabolic Whey is heerlijk van smaak
MRM Metabolic Whey dikt niet in
MRM Metabolic Whey bevat Nitrozym voor een sterk verbeterde aminozuur opname
MRM Metabolic Whey is instant, lost direct op in elke vloeistof
MRM Metabolic Whey 100% intacte proteine door het lage temperatuur produktieproces
MRM Metabolic is rijk aan L-Glutamine en BCAA´s
MRM Metabolic Whey is vrij van aspartaam

:rolleyes: is gekopieerd van site niet dat ik reclame wil maken maar om een idee te geven
 
ik bestel mn spullen meestal bij herculesfitness zijn eigenlijk altijd wel het goedkoopste.
 
op deze site Workout , sportvoeding uit Belgie, 26-09-2006 22:18 is in gent kun je gerust vinden wat je zoekt, als je wilt kan je er ook online bestellen

monster duur! Belgie heeft geen deftige online shops...
 
verkapt ik-wil-whey-kopen-maar-weet-niet-waar-of-welkeTOPIC :D:p
 
Real Protein van VHT

Pak op dit moment Real Protein van VHT, drie verschillende soorten eiwitten
(waaronder Whey en Soja) en echte vruchten:zuip: .

Kwa smaak echt heerlijk en kwa samenstelling bijzonder:thumbs:
Ben er dus zeer tevreden over...

In dieet perioden pak ik Isopure omdat deze zeer goed te mixen is met water en dan ook nog smaakvol blijft.
 
Het zal niemand echt verwonderen dat ik deze altijd pak:
SportFood.nl voor sportvoeding :D


Mijn allereerste eiwitshake was trouwens in 1985. Die had ik besteld uit het blad Hercules. Vies!:eek: Dikke klonten, geen smaak, net behangplak. Lang leve de vooruitgang!
 
Optimum 100% Whey.
Neem het samen met dextrose, CEE, BCAAs en voeg er een half schepje Soya proteine isolaten bij (+ ong 12 gr eiwitten). Dit na de training.
 
isopure of nectar...en heb all the whey ook een hele tijd gebruikt..
 
Mijn pot Whey van bodylab is op een lepel of 4 na leeg...dus dit topic komt goed uit om me eens te orienteren op een eventuele overstap.

Ik meng overigens met halfvolle melk.
 
Ik neem altijd pure whey van performance en meng ik met water bevalt mij prima!
 
Back
Naar boven