XXL Nutrition

minimum beentraining (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Heten Teddy

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
7 sep 2006
Berichten
141
Waardering
1
Ik vind benen niet meteen de belangrijkste spiergroep, maar wil ze wel trainen om 1) er niet belachelijk uit te zien
2) geen pussy te zijn die te cool is om beenoefeningen te doen.

Dus vraag ik me af wat de minimum-inspanning is die ik zou moeten doen.

Ik dacht aan squats, leg curls en een kuitoefening.
 
Squats, leg press of extensions, leg curls en calve raises.

Al zweren de meesten het hier ook bij de deadlift, maar ik doe die oefening zelf ook niet.
 
deadlift doe ik bij rug.

voor benen doe ik: squat, lunges, leg curl, leg extensions.
 
deadlift gestrekte benen is heerlijk voor je billen en achterkant bovenbenen.
probeer het maar eens , langzaam omhoog nog langzamer laten zakken.
onderrug voel je ook wel meedoen natuurlijk.
 
deadlift gestrekte benen is heerlijk voor je billen en achterkant bovenbenen.
probeer het maar eens , langzaam omhoog nog langzamer laten zakken.
onderrug voel je ook wel meedoen natuurlijk.
stiff leg heet dat
 
Benen gewoon niet trainen! Is tijdverspilling man.. denk je nou echt dat een wijf naar je benen kijkt? Tuurlijk niet! Die willen dikke borst/biceps/buikspieren zien.. focus je op de belangrijke dingen!
 
Laatst bewerkt:
als je dan toch zo weinig mogelijk wilt doen, ga dan squaten.

succes.
 
Benen gewoon niet trainen! Is tijdverspilling man.. denk je nou echt dat een wijf naar je bovenlijft kijkt? Tuurlijk niet! Die willen dikke borst/biceps/buikspieren zien.. focus je op de belangrijke dingen!

Foutje:D?

Maar ik ben het eens met j2534535, als je hele dikke biceps hebt en veel curlt krijg je genoeg respect en ben je dus echt geen pussy!!
 
Foutje:D?

Maar ik ben het eens met j2534535, als je hele dikke biceps hebt en veel curlt krijg je genoeg respect en ben je dus echt geen pussy!!

Heel scherp. Bedankt :p
 
voor mijn is een minimale training 3sets squat 3sets dl 3sets leg curl 3sets calf raises minimaal !!!!
 
trainen die poten, ziet er zo lachwekkend uit op strand/in zwembad, daarnaast profiteert je bovenlichaam ervan als je je benen traint.
 
GHR zijn ook heerlijk. Ik kan ze jammer genoeg niet zonder hulp.
 
Benen gewoon niet trainen! Is tijdverspilling man.. denk je nou echt dat een wijf naar je benen kijkt? Tuurlijk niet! Die willen dikke borst/biceps/buikspieren zien.. focus je op de belangrijke dingen!


ga je in de disco voor zo,n chick staan en toon je dan een spierbal?????

wat een versiertechniek , die onthouden we.......:D
 
ga je in de disco voor zo,n chick staan en toon je dan een spierbal?????

wat een versiertechniek , die onthouden we.......:D



ik laat haar juist altijd even aan mijn squat glutes voelen.

werkt ook prima.
 
Benen gewoon niet trainen! Is tijdverspilling man.. denk je nou echt dat een wijf naar je benen kijkt? Tuurlijk niet! Die willen dikke borst/biceps/buikspieren zien.. focus je op de belangrijke dingen!


Precies, vrouwen vallen niet op benen. Vrouwen vallen op harige borstkassen en grote handen. Dus train die!
 
Precies, vrouwen vallen niet op benen. Vrouwen vallen op harige borstkassen en grote handen. Dus train die!

train jij het haar op je borstkas ook ?
 
Als je volgens een split traint, zou ik ze gewoon eens per week goed aanpakken. Squat, Extensions, Curls, Press, Lunges en uiteraard Calf Raises. Ik trainde ze eerst ook niet for one reason or antoher, terwijl het nú mijn favo. training is! Succes kerel!
 
Back
Naar boven