Fitness Seller

eerste kuurtje ... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

blacksunshine

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
25 sep 2006
Berichten
5
Waardering
0
na veel speurwerk en gepraat heb ik besloten om mijn eerste kuur te nemen
ze hebben mij aangeraden om 1vial van 10ml 250mg/ml per maand te nemen en dit 3 maanden en als nakuur novaldex ...
wat vinden jullie ? en van de dosering ?
 
Ja:rolleyes:, mss vermelden waar je een vial van gekocht hebt...test, deca, ...???;)
 
250 mgr per maand ? dan per week zeker ?! dan vind ik het nog wat weinig trouwens, en wat wil je gaan zetten dan ? aan je dosering te zien neem ik aan Test ... maar zou dan 500mgr p/w doen ... +plus 3 weken nolvadex
 
dan bedoel je waarschijnlijk test ent(staat geen soort bij)

10ml voor 12 weken is net iets te weinig je haalt er zo ie zo geen 10ml uit een vial gaat altijd wat verloren ongeveer 1ml

dus betekent dat je per week minder dan 1ml spuit(minder dan 250 mg) en dat is wat te weinig
koop er nog een vial bij en zorg dat je op 1ml per week zit voor 12 weken

dat is beter

groet jaimy
 
250 mgr per maand ? dan per week zeker ?! dan vind ik het nog wat weinig trouwens, en wat wil je gaan zetten dan ? aan je dosering te zien neem ik aan Test ... maar zou dan 500mgr p/w doen ... +plus 3 weken nolvadex

Ik denk dat je beter nog wat MEER research moet doen, want als je in een kuurvoorstel niet laat weten wat je spuit, of hoeveel (week/maand???)
Damn...back to tha books for you, man;)

Nee, echt...volgens mij weet je helemaal niks over anabolen, en dit bedoel ik niet grof...maar als je er niks vanaf weet, dan ga je wss enge dingen meemaken;)
Zet anders de vial helemaal leeg in een week, daar groei je pas van;)
 
Volgens mij bedoelt hij dat hij 1vial (test waarschijnlijk) per maand gaat nemen , drie maand lang , dus in totaal 3 vials...
 
1vial van 10ml 250mg/ml per maand te nemen

Wat ik ervan begrijp gebruikt hij per maand 1 vial van 10ml gedoseerd 250mg/ml. Dus dat betkend dat hij 625mg per week gebruikt wat mss een beetje hoog is voor een eerste kuur.
 
Volgens mij bedoelt hij dat hij 1vial (test waarschijnlijk) per maand gaat nemen , drie maand lang , dus in totaal 3 vials...



dus 30 ml = 7500 per 12 weken = 625mg per week.

is wat pittig.
Stel dat je 1ml per week niet red vanuit de vial krijg je 27ml = 6750 mg per 12 weken = 562mg per week.

persoonlijk zou ik gewoon 2 ml per week zetten, 10 weken lang. uiteraard nakuren.
 
ik zie het inderdaad per maand 1 vial.
maar dan heeft ie er aan twee genoeg als ie 250mg zet per week en dan 12 weken lang kan ie nog een frontload doen(optie)
wat voor een eerste kuur wel goed is

500mg is ook lekker maar dan komt de discussie weer moet je gelijk zo hoog inzetten voor je eerste kuur

dat laat ik aan de topic starter zelf over

jamez
 
Ik zou eerder voor 250 gaan dan voor 500. Dit omdat de TS nog laaaaang niet genetisch potentieel bereikt heeft en maar relatief kort traint. Met 250 gaat ie hard zat.
 
Ik zou eerder voor 250 gaan dan voor 500. Dit omdat de TS nog laaaaang niet genetisch potentieel bereikt heeft en maar relatief kort traint. Met 250 gaat ie hard zat.

true..

dat is inderdaad een keuze.
 
het gaat hier idd om test. enanthate 250mg/ml vials van 10 ml
het zou dus dus komen op een 625 mg per week
sorry mannen was ik ff vergeten vermelden
en dit forum dient toch om elkaar te helpen en raad te geven of niet ?
 
Waarom zet je niet gewoon 500 mg/wk voor 10 weken?
12 weken is IMO te lang, de groei is er dan allang uit.
 
kan ik doen het is daarom dat ik jullie mening vraag he
 
Nou, daar heb je mijn mening dan.

Dus 10 weken 500 mg test/wk.
Nakuur starten in week 12, 20 mg nolvadex/dag voor 4 weken.
 
Nou, daar heb je mijn mening dan.

Dus 10 weken 500 mg test/wk.
Nakuur starten in week 12, 20 mg nolvadex/dag voor 4 weken.

ALs hij stopt in wk 10 met test enth, is het beter om in wk 13 te beginnen met nakuur.
 
ALs hij stopt in wk 10 met test enth, is het beter om in wk 13 te beginnen met nakuur.
Ligt eraan wanneer hij z'n laatste inject zet: aan het begin of aan het eind van week 10 :)
 
je kunt natuurlijk ook eens aan een kort (maar heftig) kuurtje denken.;)

eens wat anders al de gerbuikelijke beginnerkuur. (hou meteen even een logje bij:p )
 
je kunt natuurlijk ook eens aan een kort (maar heftig) kuurtje denken.;)

eens wat anders al de gerbuikelijke beginnerkuur. (hou meteen even een logje bij:p )

Ja, kan die meteen aan het prikken wennen. ;)
Vaak wil een beginnend iemand niet zo vaak prikken maarja, je kan beter kijken wat je ervoor terug krijgt.
 
weet je wel helemaal waar je het over hebt??krijg de indruk dat je je wat hebt laten aanpraten!evengoed toch succes met je kuur!!
zou zelf week 1/10 500mg test zetten en nakuur vanaf week 12 20mg nolva daags 4weken!.......lees net dat dat al is voorgesteld!!!
beter te vaak as te weinig!
 
Back
Naar boven