AndroidHealthClinic

rob sager ,fitnessmodel of the year2002 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

mooi lichaam, gay site.

Oja kweet niet hoeveel je nu weegt, maar dit is zo'n 100k droog :) Succes met je doelen
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

dit is NIET de meest gaye foto die er op staat.... :D

maar toch aardig fysiek.
 
pas op gevoelige mensen en anti-gay personen ,er is n blote kont te zien op die site
 
mooi lichaam, gay site.

Oja kweet niet hoeveel je nu weegt, maar dit is zo'n 100k droog :) Succes met je doelen

thks kerel,dat mag geen probleem zijn,binnenkort nog n goed kuurke en dan zal ik rond de 100kg zitten :D
 
nette fysiek, zeker een streven;)
idd gay-site:D
 
Weinig benen en rug zo te zien, maarja het is een fitnesser.
 
as gay as the day is long.. (zoals Mars zou zeggen)
 
Ik denk dat het merendeel van de mensen niet eens zulke benen heeft, vind het sowieso al over the top om dit als fitnessmodel af te stempelen, kan best een poging wagen bij natural bodybuilding ;) .

Dat de pics een roze tint hebben, tja... :P .
 
Ik denk dat het merendeel van de mensen niet eens zulke benen heeft, vind het sowieso al over the top om dit als fitnessmodel af te stempelen, kan best een poging wagen bij natural bodybuilding ;) .

Dat de pics een roze tint hebben, tja... :P .

true
 
Ik denk dat het merendeel van de mensen niet eens zulke benen heeft, vind het sowieso al over the top om dit als fitnessmodel af te stempelen, kan best een poging wagen bij natural bodybuilding ;) .

Dat de pics een roze tint hebben, tja... :P .

natural my ass!
 
Serieus groot voor een fitnessmodel vind ik
 
mooi lichaam, gay site.

Oja kweet niet hoeveel je nu weegt, maar dit is zo'n 100k droog :) Succes met je doelen

dus misshien al in 1 jaar.Gewicht zal geen probleem gaan zijn maar dan droger komen te staan,das het moeilijkste gedeelte
 
Ik denk dat het merendeel van de mensen niet eens zulke benen heeft, vind het sowieso al over the top om dit als fitnessmodel af te stempelen, kan best een poging wagen bij natural bodybuilding ;) .

Dat de pics een roze tint hebben, tja... :P .

Nope

Verder nette fysiek.
 
het valt me op dat fitness models bijna altijd een grotere borst hebben dan schouders
 
Back
Naar boven