Fitness Seller

Nederland: Wat ga jij stemmen?

Wat stem jij?

  • CDA

    Stemmen: 6 5,2%
  • ChristenUnie

    Stemmen: 1 0,9%
  • D66

    Stemmen: 1 0,9%
  • GroenLinks

    Stemmen: 3 2,6%
  • Lijst Pim Fortuyn

    Stemmen: 9 7,8%
  • PvdA

    Stemmen: 10 8,7%
  • SGP

    Stemmen: 1 0,9%
  • SP

    Stemmen: 15 13,0%
  • VVD

    Stemmen: 37 32,2%
  • 1NL

    Stemmen: 11 9,6%
  • Ik ben Belg

    Stemmen: 21 18,3%

  • Totaal stemmers
    115

Bezoekers in dit topic

manofsteel

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
1 mrt 2006
Berichten
2.136
Waardering
33
Naar aanleiding van dat Belgische topic over wat je gaat stemmen was ik ook wel benieuwd wat de Nederlanders van plan zijn te gaan stemmen bij de volgende Tweede Kamer verkiezingen :)
 
Ik heb me sinds m'n zestiende enorm druk zitten maken om politiek terwijl iedereen om me heen dat niet deed. Nu maakt iedereen zich druk om politiek net zoals zich druk maakt om Big Brother, het voetbal en Goede Tijden. Oftewel, de media en de huidige publieke opinie hebben er een regelrechte soap van gemaakt waar 'mijn partij' zich meestal redelijk van distantieerde.

Ik geloof het nu allemaal; je eigen geluk heb je in eigen hand en de wereld willen verbeteren is zonde van je tijd. Ik ga braaf naar het stemhokje en stem CDA, maar hou mij verder afzijdig van elke politieke discussie (tenzij de uitdaging toch weer te groot blijkt).

En JA! Ik ben sinds jaar en dag Balkenende fan en dat blijf ik..!
 
vvd, Rutte denk ik ofzo.
 
Ik neig naar VVD.

Vind dat Pastors met zijn 1NL ook wel een aardige indruk maakt. Waar ik in de gemeenteverkiezingen nog wel op hem stemde, ga ik dat in de landelijke verkiezingen vooralsnog niet doen.
 
Ik blijf VVD stemmen. De VVD heeft de meeste punten, die mij aanspreken in een partij.
 
Ik twijfel ook tussen 1NL en VVD, maar omdat ik toch meer gok op stabiliteit hou ik het toch op de VVD. Laat 1NL zichzelf maar eerst bewijzen en dan zien we over 4 jaar wel verder :)
 
Dat is dus een punt waarin Pastors zich onderscheid van die andere splinterpartijtjes, namelijk zijn ervaring en successen in Rotterdam, zo zegt hij.
 
Succes wat voor succes de kloof tussen Zwart en wit is alleen maar groter geworden. Alleen het centrum is wat rustiger geworden maar de junkies zitten nou gezellig in andere wijken. Het probleem is alleen verschoven naar andere wijken.
 
Sp. en dan de eerste vrouw op de lijst.
 
Denk iets rechts, Pvda verpest het voor zich zelf met die slechte verkoop praatjes.
 
SP natuurlijk! Het lijkt me zo gaaf om in een noord-korea te wonen met jan marijnissen als opperleider. Haal de rode vlag maar omhoog! Niet werken, wel een uitkering en alles wordt door de staat betaald.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
SP natuurlijk! Het lijkt me zo gaaf om in een noord-korea te wonen met jan marijnissen als opperleider. Haal de rode vlag maar omhoog! Niet werken, wel een uitkering en alles wordt door de staat betaald.

[Link niet meer beschikbaar]

Het zou misschien grappig kunnen zijn als ik deze grap nog niet 124412412 keer ergens anders gehoord had.
 
SP natuurlijk! Het lijkt me zo gaaf om in een noord-korea te wonen met jan marijnissen als opperleider. Haal de rode vlag maar omhoog! Niet werken, wel een uitkering en alles wordt door de staat betaald.

SP zijn geen communisten kneus.
 
Back
Naar boven