AndroidHealthClinic

Nederland: Wat ga jij stemmen? (1 bezoeker)

Wat stem jij?

  • CDA

    Stemmen: 6 5,2%
  • ChristenUnie

    Stemmen: 1 0,9%
  • D66

    Stemmen: 1 0,9%
  • GroenLinks

    Stemmen: 3 2,6%
  • Lijst Pim Fortuyn

    Stemmen: 9 7,8%
  • PvdA

    Stemmen: 10 8,7%
  • SGP

    Stemmen: 1 0,9%
  • SP

    Stemmen: 15 13,0%
  • VVD

    Stemmen: 37 32,2%
  • 1NL

    Stemmen: 11 9,6%
  • Ik ben Belg

    Stemmen: 21 18,3%

  • Totaal stemmers
    115

Bezoekers in dit topic

ik dacht dat er toch een aantal op die pedopartij gingen stemmen :(
 
Dbb is blijkbaar niet een goede weergave van Nederland, gelukkig maar :D.

Ik heb niet zoveel vertrouwen in het huidige politiek, in mijn ogen zou iedere stemmer een toets moeten afleggen over de programma's van elke partij dan blijven tenminste de mensen over die zich erin hebben verdiept en niet de mensen die elkaar volgen als een kudde schapen. Dan zou ik er weer vertrouwen in hebben.
 
Bah, te snel gestemd [haal de Christenunie stem er maar af :(]

Ik weet nog niet waar ik voor ga stemmen, ik zal me er eerst meer in moeten gaan verdiepen wat ze allemaal willen.
 
Waarom staat lijst Wilders er niet bij...
 
PvdA natuurlijk, heb ik altijd gestemd..........!!


( Partij voor de Antilianen ? ;) )
:D
 
ik stem niet ik vind het allemaal k*t
 
stem cda, wil graag de hypotheekrente aftrek behouden zoals half nederland
 
Ik mag niet stemmen maar als ik zou stemmen zou ik blanco stemmen....
 
PVDA is partij voor de alochtoon:). Zolang er geen moslimpartij is zullen de meeste moslims op galbak Bos stemmen.

SP: Ik vertrouw die kale knakker niet;)
 
ff lekker kort door de bocht op gevoelige zieltjes trappen

Niet te geloven hoeveel rechtse liberalen er op dit forum zitten ik blijf toch bij de grote verliezers van de laatste jaren... D66.
Ik ging er altijd van uit dat ik in het gezeldschap was van niet rijken mensen. Ik dacht; "als je geld hebt hoef je niet met je lichaam te pronken", "Dan pronk je wel met je geld..!!". Blijken hier allemaal rijken te zitten..

of zitten hier allemaal anti-islamieten want dat kan natuurlijk ook... als ik dat zou zijn dan zou ik ook voor de VVD of wilders stemmen.
 
PVDA is partij voor de alochtoon:). Zolang er geen moslimpartij is zullen de meeste moslims op galbak Bos stemmen.

SP: Ik vertrouw die kale knakker niet;)

Wat een onderbouwingen, het zou me ook niet verbazen als een meerderheid in Nederland met die instelling naar de stembus gaat. Dat moet iedereen zelf weten natuurlijk, maar zoals ik al aangaf: het stemmen verliest zo zijn waarde in mijn ogen.
 
Wat een onderbouwingen, het zou me ook niet verbazen als een meerderheid in Nederland met die instelling naar de stembus gaat. Dat moet iedereen zelf weten natuurlijk, maar zoals ik al aangaf: het stemmen verliest zo zijn waarde in mijn ogen.

Heb geen zin om continue te blijven onderbouwen. Standpunten VVD zijn mij zeker bekend!
En ga mij nu niet vertellen dat de gemiddelde allochtoon ook maar iets weet van politiek:D En die gaan ook allemaal stemmen.
Jij bent zeker zo iemand die vind dat je minimaal verhoord moet zijn over je politieke kennis voordat je mag stemmen?;)
 
Het blijft lastig, en wordt IMO steeds lastiger met de jaren, om een partij te vinden die EN heldere standpunten heeft EN er ook achter blijft staan. En alsof dat nog niet lastig genoeg is, moet ik het er dan ook nog eens mee eens zijn.

Maar goed; zoals het er nu uitziet wordt het VVD.
 
Heb geen zin om continue te blijven onderbouwen. Standpunten VVD zijn mij zeker bekend!
En ga mij nu niet vertellen dat de gemiddelde allochtoon ook maar iets weet van politiek:D En die gaan ook allemaal stemmen.
Ik had het niet alleen over VVD stemmers hoor, bij zo'n toets zullen bijvoorbeeld ook veel PvdA stemmers door de mand vallen.

Jij bent zeker zo iemand die vind dat je minimaal verhoord moet zijn over je politieke kennis voordat je mag stemmen?;)
ja :D
 
Back
Naar boven