Fitness Seller

Westside barbell log KaLe (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

lol :D

IK pakte ze vroeger altijd ongeveer een duimlengte van elkaar, maar toen ik zwaarder ging drukken ging dat minder fijn voelen ana mijn polsjes. Nu zit ik ook ongeveer rond chunky's breedte. Net mijn wijsvinger nog op het smooth gedeelte.

Wilde ze toevallig eigenlijk vanavond gaan doen, maar om half 4 gaan ze mijn bek verbouwen, dus wordt effe een dagje opgeschoven ben ik bang :)
 
Ik heb trouwens een verharding op de achterkant traps door het squatten. Hebben meer mensen dat?
 
Bij mij zitten er regelmatig hele schaafwonden cq eeltplekken, precies in het midden van mijn rug, net niet op mijn traps eigenlijk. Ik heb de stang altijd vrij hoog, plaatsing laag op me traps zit me schouderblad in de weg.
 
PS
toch hier maar weer ff reageren.
 
Bij mij zitten er regelmatig hele schaafwonden cq eeltplekken, precies in het midden van mijn rug, net niet op mijn traps eigenlijk. Ik heb de stang altijd vrij hoog, plaatsing laag op me traps zit me schouderblad in de weg.

Dat bedoel ik eigenlijk ook. Als je met je hand voelt is het net of je verbrand bent en aan het vervellen bent.
 
Dat bedoel ik eigenlijk ook. Als je met je hand voelt is het net of je verbrand bent en aan het vervellen bent.

Me vriending wil er ook steeds cremetjes op smeren :D

wegwezen! das hartkoor!
 
Me vriending wil er ook steeds cremetjes op smeren :D

wegwezen! das hartkoor!

Creme'tjes en tanning lotions zijn voor BB >> YAK!!
Kale vandaag weer trainen?
 
dat ze niet alleen wat aan je amandelen doen maar ook aan die snor van je dude!
 
Ik heb trouwens een verharding op de achterkant traps door het squatten. Hebben meer mensen dat?

Ik heb een stuk dode huid, is een beetje een zwarte vlek. Mn trainingspartner ook.
 
29-9-06
DE SQ/DL

Speed boxsquat
5x60
5x60
2x120
2x120
2x120
2x120
2x120
2x120
2x130
2x130
2x130
2x130

Speed was zo enorm bij de 120, dat ik er wat gewicht bij heb gegooit. Net iets teveel. Redelijke speed bij 130.

One arm deadlift (voorlangs)
6x85
6x85
6x85
6x85

Pulltrough
12x55
12x55
12x55
12x55

Lat pulldown
10x105
10x105
10x105

Barbell shrugs ss standing calves
8x140 ss 12x100
8x180 ss 12x100
8x220 ss 12x100
gestopt bij 220. Onderrug was killing me :(
 
Close grip = handen ter hoogte van je acromion. Dat is dat knobbeltje op je schouder.
 
Vandaag laatste training ivm operatie maandag (heb hier eigenlijk zo enorm de tering in, net nu ik super vooruitgang boek. Zowel kracht als massa..). Vol aan de prednison, maar opzich heeft dat mijn training niet echt verpest. Wat het wel verpeste in het begin, was een groepje schaatsers van 8 man die daar assist training doen voor het schaatsen. Opzich niet erg, maar wel als je de hele hoek (squatrek en benchpress) met z'n alle bezet houd. Niet keihard trainen.. nee, meer lullen dan trainen. Afin,. ik had er wat van gezegd en het kwam er op neer dat ik maar moest wachten. Met als gevolg dat ik best wel over mijn zeik ging en op het punt stond een dumbbell van 28 kg in die groep te kegelen. Toch weten in te houden en maar gaan snatchen en op een gegeven moment kon ik er opeens toch wel bij :D

One arm dumbbellsnatch (eerste keer)
8x24
8x28
6x36
6x38

Speedbench
3x70
3x70
3x70
3x70
3x70
3x70
3x70
3x70
3x70
3x70

Rack lockout (20cm press)
8x100
8x140
6x160
2x180 ging niet meer..

Crossovers
15x40
12x45
10x50

Triceps pressdown
20x40
20x40
20x40 (au..!)

Chest supported dumbbellrows (strict, met hold bovenin)
10x30
10x30
10x30

Barbellcurls (strict en slow)
12x40
12x40
12x40

Opmerking;
lekkere training. Dumbbell snatches zijn erg fijn om te doen. De techniek had ik ook meteen door. De snelheid was zeer goed al zeg ik het zelf.. geen vertragingen in de beweging in ieder geval. Rack lockouts. Op deze hoogte ook de eerste keer. 160 ging nog redelijk soepel, maar 180 was echt afzien. Speedbench lager in gewicht dit keer, omdat ik voorgaande keren deze met stop op de borst deed. Ik had nu ongeveer 3 reps in de snelheid van een normale rep.
 
Sterke triceps!
 
nice snatches!

Dat is ook echt een massive oefening om 1RM's op te zetten btw. Als je sneller ruimte wilt hebben, kun je ze btw ook met een barbell doen. Maakt het flink moeilijker.

btw: one handed clean & jerk is trouwens ook tof, mocht je dergelijk unilateraal werk tof vinden :D
 
nice snatches!

Dat is ook echt een massive oefening om 1RM's op te zetten btw. Als je sneller ruimte wilt hebben, kun je ze btw ook met een barbell doen. Maakt het flink moeilijker.

btw: one handed clean & jerk is trouwens ook tof, mocht je dergelijk unilateraal werk tof vinden :D

:D

Denk dat 1rm snel ophoud, omdat de dumbbell nog maar tot 38 gaan (40 hebben we ook, maar die zijn krom en daar sloop je je polsen mee). Ga 'm eens met barbell doen. Als het fout gaat heb je wel die barbell op je pan :D
 
14-10-06


Nou, vandaag mijn eerste training sinds de operatie (1,5 week geleden). Wilde eigenlijk maandag beginnen, maar kon niet wachten. Ben aardig herstellende. Heb nog wel flink last van mijn keel. Beetje vergelijkbaar met een aardige keelontsteking, maar daar is mee te leven. Sinds 3 dagen kan ik weer aardig eten, dus ben weer aan mijn dieet begonnen. Ik kan me niet al te hard inspannen, omdat er anders teveel druk in mijn keel komt en een bloeding kan veroorzaken, dus eerst even 1 a 2 weken normale splittraining. Niet tot failure en de intensiteit een beetje beperkt houden.
Na de benchpress was ik al volledig op. Maar dat is niet zo gek denk ik..

Benchpress
12x80
10x90
10x100 (had ik echt niet verwacht :D )

Incline dumbbellpress
12x38
8x38
8x38

Flat cable flyes
10x30
8x30
8x30

Pressdown
15x40
15x40
15x40

One arm extension
12x14
12x14
12x14

Shoulder machine press
8x60
8x60
8x60
8x60

Side raises (gebogen armen)
10x14
10x14
10x14
10x14
 
Laatst bewerkt:
Je weet er toch een goede training uit te halen, beterschap nog!
 

Soortgelijke topics

Back
Naar boven