MuscleMeat

FOK!!!de ene na de andere ramp weer!!!ik heb misschien pfeiffer!!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ano_80

Colossal Veteran
15 jaar lid
Lid geworden
25 mrt 2004
Berichten
14.299
Waardering
252
Lengte
1m86
Massa
108kg
Vetpercentage
17%
net te horen gekregen dat me vriendin pfeiffer heeft..en kheb 2weken met dr, nu bestaat de kans dat ik het ook heb!:mad: morgen laat ik bloed prikken en hoop maar zo dat ik niks heb:o

ik heb veel zitten lezen en ook dat als je immuun systeem goed is de kans op besmetting nihil is en als je het mocht krijgen je herstel sneller is.

ik baal dr enorm van want me cut gaat verdomd goed nu en nu dit weer!!!:mad: iemand nog tips om hier doorheen te komen? goeie tips worden beloodn met karma;)
 
mooi k*t bro..


hopen dat je niks hebt.. waag het niet om niet te komen wokken ;)
 
mooi k*t bro..


hopen dat je niks hebt.. waag het niet om niet te komen wokken ;)

wokken doe ik zowiezo wel..al moet ik een hele avond aan de pep!!!:mad:
 
Wat kan je doen om te genezen?

Dat is best wel lastig bij Pfeiffer. Er is namelijk geen geneesmiddel. Je moet in ieder geval goed 'naar jezelf luisteren'. Dat betekent dat je genoeg slaap moet nemen enzo en niet al te druk en fanatiek zijn. Als je voelt dat je met iets moet stoppen, moet je dat ook doen. Anders duurt alles alleen maar langer.
Wat misschien ook wel helpt is bijvoorbeeld Echinaforce kopen. Dat verhoogt de weerstand en helpt je lichaam dus harder 'vechten'. Natuurlijk is veel fruit en groenten eten en vruchtensap drinken ook gezond. Overigens is sowieso veel water drinken erg goed, omdat dat helpt de afvalstoffen uit je lichaam te 'verwijderen' (TE veel water is ook weer niet goed, dus drink niet meer dan 2,5 tot 3 liter, dat is echt meer dan genoeg). Ook is het verstandig om, in verband met de lever, weinig of geen alcohol te drinken.
A. Vogel raadt eventueel ook Boldocynara aan. Dit kan je nemen als de leverfunctie is aangetast door de ziekte van Pfeiffer.
Ook VSM heeft een homeopatisch middel, dat te gebruiken is bij de ziekte van Pfeiffer. Dit moet, volgens VSM, in overleg met je arts of een deskundige. Het heet Ailantus Gladulosa D6.
 
tja klote voor je robbie.

Celine en ik hadden het ook tegelijk. Ze was zelf onder de pannen voor 3 maanden , maar ik slechts 4 dagen.

Dus ga niet gelijk uit van het ergste!
 
Whahaha... je zoekt ze wel uit hey Hossie...

Wel naatje... Hopen op een spoedig herstel bro!!

Tip: SLAPEN HEEEL VEEL SLAPEN...
 
Als je er bij Pfeiffer vroeg bij bent, dan is het volgens mij prima te behandelen of te genezen.
 
Als je leest dat het met je immuunsysteem heeft te maken, dan lijkt mij het beste om te zorgen dat je genoeg fruit en groente's eet iedere dag en dat je ook echt de maximale vitamine's en mineralen wat een lichaam kan opnemen binnen krijgt.
 
tja klote voor je robbie.

Celine en ik hadden het ook tegelijk. Ze was zelf onder de pannen voor 3 maanden , maar ik slechts 4 dagen.

Dus ga niet gelijk uit van het ergste!

ok Ryu...zal niet gaan flippen:p
 
Whahaha... je zoekt ze wel uit hey Hossie...

Wel naatje... Hopen op een spoedig herstel bro!!

Tip: SLAPEN HEEEL VEEL SLAPEN...

vertel mij wat Peeps:( elke keer is dr wel weer wat..nahja, 1 troost..mocht ik het hebben, dan kan ik het ook nooit meer krijgen:D
 
Als je leest dat het met je immuunsysteem heeft te maken, dan lijkt mij het beste om te zorgen dat je genoeg fruit en groente's eet iedere dag en dat je ook echt de maximale vitamine's en mineralen wat een lichaam kan opnemen binnen krijgt.

vanochtend 4 caps multivits naar binnen gekeild en een hele shitload aan groente gehaald drnet
 
vertel mij wat Peeps:( elke keer is dr wel weer wat..nahja, 1 troost..mocht ik het hebben, dan kan ik het ook nooit meer krijgen:D

O is dat zo?? Het is toch een virus?
 
O is dat zo?? Het is toch een virus?

eeeh..van wat ik gehoord heb van mensen die het hadden, kon je het maar een keer krijgen net zoals de mazelen...zucht, niet dus:(
 
pfeiffer? heb ik ook gehad man ik had nergens last van :P je weet toch grand theft auto.. daar heb je kill frenzy.. nou pfeiffer is net zoiets.. zodra je het krijgt moet je binnen 60 dagen zoveel mogelijk chicks besmetten en dan krijg je een dikke bonus
 
en je kan het idd maar 1x krijgen, daarna heeft je lichaam een super ultra mega self defence systeem opgezet
 
Ik heb het ook gehad van me ex, alleen ik wist het niet. Was wel wat moe enzo, maar dat was wel logisch met die levensstijl :D
Achteraf vonden ze sporen van Pfeiffer in me bloed.
Kan dus erg meevallen
 
de kusziekte , gebruik een condoom
 
pfeiffer? heb ik ook gehad man ik had nergens last van :P je weet toch grand theft auto.. daar heb je kill frenzy.. nou pfeiffer is net zoiets.. zodra je het krijgt moet je binnen 60 dagen zoveel mogelijk chicks besmetten en dan krijg je een dikke bonus

:roflol:
 
Ik heb het ook gehad van me ex, alleen ik wist het niet. Was wel wat moe enzo, maar dat was wel logisch met die levensstijl :D
Achteraf vonden ze sporen van Pfeiffer in me bloed.
Kan dus erg meevallen

dr is hoop!:D
 
eeeh..van wat ik gehoord heb van mensen die het hadden, kon je het maar een keer krijgen net zoals de mazelen...zucht, niet dus:(

Volgens mij blijft het je leven lang in je lichaam. Echt weg gaat het nooit.
 
Back
Naar boven