MuscleMeat

Hoe bewaar je EPO?

Bezoekers in dit topic

Br0

fear me!
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
15 mei 2005
Berichten
765
Waardering
7
Moet dit in de koelkast, of kan het gewoon bewaard worden op kamertemperatuur? Ik kan er niets over vinden, iemand?
 
Op een koele donkere plaats dus koelkast...
 
STORAGE
Store at 2° to 8° C (36° to 46° F). Do not freeze or shake.

oftewel koelkast
 
Mijn dokter zei dat het in de koelkast moest :)
 
Waarom epo kopen als ge nog ni weet of ie in de frigo moet ???
 
Waarom epo kopen als ge nog ni weet of ie in de frigo moet ???

Wie zegt dat het voor mij is ten eerste, en ten tweede ik vraag het eerst voor ik het in mijn bezit heb!! Goh die antwerpenaars toch man man man
 
Wie zegt dat het voor mij is ten eerste, en ten tweede ik vraag het eerst voor ik het in mijn bezit heb!! Goh die antwerpenaars toch man man man

:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
 
EPO mag/moet je niet bewaren, maar gebruiken!!
 
ja toch?
beste is om op lichaams tempratuur te bewaren dus erin pompen die hap en zorgen dat je bloed zo dik als stroop wordt :p

Gij snapt het :D
 
Ja, hij is het.
 
dat is die wielrenner shit je bloed wordt dikker maar ik dat nu om de hart harder te laten werken ofzo ??? :D
 
dat is die wielrenner shit je bloed wordt dikker maar ik dat nu om de hart harder te laten werken ofzo ??? :D

lol.

EPO zorgt voor een hogere productie van erytrocyten.
 
Wil je harder vooruit komen op de hometrainer? Ik geef je weinig kans, zelfs met epo.
 
Wil je harder vooruit komen op de hometrainer? Ik geef je weinig kans, zelfs met epo.
precies wij zijn bodybuilders geen wielrenners weg met die bloed verdikker. je krijgt nog een hartstilstand
 
Met AAS verdikt je bloed ook of kan je bloedklonters krijgen dus...en een hartstilstand kan iedereen krijgen:)
 
Back
Naar boven