Fitness Seller

Hoe vind jij de sfeer op het forum?

Hoe ervaren jullie de sfeer op het forum?


  • Totaal stemmers
    123

Bezoekers in dit topic

Juriaan

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
10 okt 2002
Berichten
5.222
Waardering
0
Hoe ervaren jullie de sfeer op het forum?
 
Er zou wat meer gedoet en gezopen moeten worden, maar verder is het goed toeven hier. Ik zal eens vragen of ik eens met Rob G en MM mee mag doen......
 
Slecht, veel flauwe humor en inhoudloze posts (alleen van toepassing op dit onderdeel van het forum)

voor de rest is het leerzaam en is het fijn als je af en toe een serieuze discussie kan voeren over boeiende onderwerpen.
 
Er zou wat meer gedoet en gezopen moeten worden, maar verder is het goed toeven hier. Ik zal eens vragen of ik eens met Rob G en MM mee mag doen......

Ik neuk liever niet met Rob G en MM:scratch:
 
De sfeer is prima te snijden :')
 
Nuttige informatie te vinden. Prima tijdverdrijf.
 
er wordt wel veel gedold, maar voor serieuze vragen zijn er ook serieuze antwoorden die analyserend op de inhoudelijke kwaliteit toch wel verklappen dat dit forum wel degelijk over een zeker aantal interlectuelen beschikt met ruime kennis over de sport die wij allen zo graag beoefenen.
 
Persoonlijk vind ik het steeds weer weer genieten, hoe elke breezer belachelijk gemaakt wordt (of zichzelf belachelijk maakt eerder) als hij zijn benen niet traint.
 
Tja die stomme mods smoren ieder relletje in de kiem, spelbrekers dat het zijn. Lekker rellluhhhhhhhhhhhhh!!
 
Tja die stomme mods smoren ieder relletje in de kiem, spelbrekers dat het zijn. Lekker rellluhhhhhhhhhhhhh!!

Je haalt me de woorden uit de mond! Het zijn gewoon een stel kansloze ww'ers die denken dat zij spieren hebben en het gezag kunnen voeren.
 
Idd EricR vindt ik een k*tmod, maar voor de rest een prima forum. Veel ouwehoeren en af en toe serieus. En zo hoort het.






Ohja dat van ericr is een geintje:o
 
Naar, mystiek en toch ook wel een beetje Gay
 
:haha:

ik vind het hier wel goed vertoeven, anders had ik niet zoveel posts hier. logisch :cool:
 
Ik zeg altijd maar zo: sfeer, smeer
 
Back
Naar boven