MuscleMeat

Eerste kuurtje...

Bezoekers in dit topic

the better dayz

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
23 apr 2006
Berichten
1.832
Waardering
0
Ik wil niet al te fancy doen voor eerste kuurtje, dus ik dacht aan
test E en Dbol...


Testosterone Enanthate 500 mgs/week week 1 tot 8

Dianabol 30 mgs/day week 1 tot 4

Dan 2 weken 40 mg Nolvadex ed, 2 weken 20 mg...


(dacht dat dit wel handig te lezen was)

Denk wel dat dit goed is, maar voor de zekerheid vraag ik het toch liever aan de "kenners":D:D:D

THIS POST IS EDITED BY ME
*(kan black night geen karma geven:p)
 
Laatst bewerkt:
Ik zou het eerder zo doen:

Week 1 t/m 10 500 mg test/wk

OF

week 1 t/m 8 500 mg test/wk
week 1 t/m 4 30 mg d-bol/dag

D-bol op 20 vind ik wel erg laag, evenals 400 mg test/wk als er verder niets naast staat (wat dan dus het geval zou zijn bij week 5 t/m 8).
 
Nakuur misschien beter eerste 2 weken 40 mg/ed en dan 2 weken 20 mg/ed.

Verder ben ik het met Black Knight eens.
 
Juist gewoon 500mg test e voor 10 weken. Kijk eerst maar eens hoe je op de test gaat. Weet zeker dat je erg tevreden zult zijn...
Succes
 
Maar voor de test is er ook een probleem, tenminste...ik denk dat het niet zo een probleem zal zijn, maar ik heb zo al een 'short fuse':o...
Of valt dat allemaal wel mee, en tis zeker nog niet voor nu, maar ik plan graag op voorhand;)...

En kan iemand mij zeggen hoeveel je ongeveer aankomt (vvm-mits een goed eet- en trainingsschema)...
En of die dianabol echt veel zou uitmaken (want ik denk dat het niet zo gezond is, en ik wil niet te veel probs:p)
 
gebruiken is sowiezo niet gezond :cool:
 
Maar voor de test is er ook een probleem, tenminste...ik denk dat het niet zo een probleem zal zijn, maar ik heb zo al een 'short fuse':o...
Of valt dat allemaal wel mee, en tis zeker nog niet voor nu, maar ik plan graag op voorhand;)...

En kan iemand mij zeggen hoeveel je ongeveer aankomt (vvm-mits een goed eet- en trainingsschema)...
En of die dianabol echt veel zou uitmaken (want ik denk dat het niet zo gezond is, en ik wil niet te veel probs:p)

Het is nooit te zeggen hoe jij reageert op steroiden, je eerste kuurtje zal iniedergeval altijd goeie resultaten geven mits je genoeg eet. Dus ga gewoon op 4x je lichaamsgewicht aan eiwitten zitten, en 500 calorieen boven je onderhoudsniveau en blijf wel opletten want naarmate je groeit moet je dus ook meer eten. Ik garandeer dat je dan goed groeit op 500test per week.
En zou wel uitkijken met je opvliegendheid want dat word wel een stuk erger. Dit kan ook goed zijn voor je training omdat je agressiever kan trainen dus waarschijnlijk dan ook meer kg`s. En je weet wel wat meer kg`s met je doen ;)
 
wat zijn je stats?
 
Ben ik de enigste die ziet dat deze jongen 19 is? Train eerst natural maar een tijd door. Kan me neit voorstellen dat je al ergens in de buurt van je natuurlijke limiet zit.

Verder ziet het voorstel van Black Knight er wel goed uit als je echt niet kan wachten. Maar het is denk wel duidelijk dat ik het niet verstandig vind
 
Ik weet dat het niet echt verstandig is, but hey....op straat lopen is niet gezond, kip eten is niet gezond, eieren met salmonela, vissen met kwik, gat in de ozonlaag, smog, ...;)
En trouwens ik wil niet echt direct100kg gaan wegen, alsik 80-85 weeg binnen een paaj jaar ben ik allang blij;)
 
Trouwens ik ben 20 binnen drie dagen ofzo, kweetniet...de 30e;)
 
Ik meet 178cm, en weeg 67kg;)
Ik weet dat dat volgens veel hier te vroeg is, but hey...ik wil geen jay of ronnie worden;):p

Als je het echt wil doen dan is het verstandig dat je hier zo'n goed mogelijk advies krijgt. Maar niet lullig bedoeld maar als je met jouw lengte en jouw gewicht natural al geen kg's meer aankomt dan gaat AAS niet de oplossing zijn voor je. Zou het eerder in de voeding/traininghoek gaan zoeken.
 
Als je het echt wil doen dan ik het verstandig dat je hier zo'n goed mogelijk advies krijgt. Maar niet lullig bedoeld maar als je met jouw lengte en jouw gewicht natural al geen kg's aankomt dan gaat AAS niet de oplossing zijn voor je. Zou het eerder in de voeding/traininghoek gaan zoeken.


Ah, tis door omstandigheden, maar ik let op mijn voeding (weet ong van alles in mijn frigo de voedingswaarde;)), dus nu ga ik morgen ofzo terug een fitnessabbonement nemen (50euro voor een heel jaar-BLOSO watersportbaan-Gent;)), terug serieus beginnen trainen, en alle spullen langzaam aan in huis halen...
Ik kom van 59 trouwens (soms 58), dus ik weet dat dat niet veel is op +- 8maand (verdeeld over 14 maand), maar ik heb gewoon geen zin om er lang aan bezig te zijn...onderhouden zal ik met plezier doen, maar wat kan ik zeggen, ik ben ongeduldig:o
 
:stupid:

67 is echt weinig om te beginnen kuren

je kunt best door beter en meer te eten naar minstens 85 gaan
 
maar ik let op mijn voeding (weet ong van alles in mijn frigo de voedingswaarde)

met 67k zou je telkens voor een lege frigo moeten staan ;)
 
Er zijn een paar dingen die me niet aan staan aan jouw situatie en zou graag zien dat je even een paar keer goed nadenkt.
1: Te jong
2: Veel te licht
3: Je traint nu niet eens serieus. En je hebt weinig trainingsjaren. Normaal zou ik zeggen minimaal 3 jaar trainen. En als je terug komt van afwezigheid minimaal 4 maanden om je lichaam natuurlijk weer naar zijn max te trekken.

Mocht je toch perse willen kuren wees dan niet dom en pak maar 250mg per week. Met jouw gewicht is dat meer dan voldoende.
 
Back
Naar boven