MuscleMeat

Het Vis FOTO- Topic! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

MOTHER****ER!!!!IS DAT EEN KARPER???:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

is de Siamese reuzekarper. Lijkt veel op onze karper, alleen dan een maatje groter ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
is de Siamese reuzekarper. Lijkt veel op onze karper, alleen dan een maatje groter ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:


no ****ing way!!!dan wil ik wel eens weten met welke boilies je die vangt!:D
 
trouwens vmiddag 3kilo forel gevangen en 2 afrikaanse meervallen en 1 Amerikaanse meerval..zal s zien of ik de fotos op de pc krijg:D
 
grrrr...krijg me foto nie op me pc :mad:
 
Ik ken nou niks van vissen.. maar eten jullie de gevangen vissen nooit op dan :)?
 
Ik ken nou niks van vissen.. maar eten jullie de gevangen vissen nooit op dan :)?

soms:D...anders gaan ze naar de buren die dr dol op zijn of de visboer die maar al te graag verse forel en meerval inkoopt:p
 
Dus die grote joekels die je toont, die eet je op? Ook wel een eindje aan bezig zeker :D
 
vnaaf weer een mooie snoekbaars:D het seizoen is weer geopend:D
 
Ik heb gisteravond een takel uitgegooid met een voorn ernaan. Ik durf alleen niet te gaan kijken :angstig:
 
ohh krijg weer zin om te vissen :D
 
JAA ! Vismeeting visvijver in Heusden :D
 
Back
Naar boven