XXL Nutrition

Oprichtster anti-pedo-site mishandeld (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

SlettieBettie

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
21 aug 2005
Berichten
2.018
Waardering
219
Lengte
1m69
Massa
80kg
Vetpercentage
> 50%
De Rotterdamse Yvonne van Hertum is bij het uitlaten van haar hond mishandeld. Ze heeft het vermoeden dat ze in elkaar is geslagen door een pedofiel.

uitgegeven: 17:09 28-09-2006 gewijzigd: 17:09 28-09-2006


Van Hertum is de drijvende kracht achter de anti-pedofielie-site Stop Kindercoïtus NU. Toen zij haar hond uitliet, vroeg een man haar om een vuurtje. Toen ze die wilde geven, kreeg ze een klap en waarschuwde de belager haar met de woorden: 'Jij jaagt op ons, wij jagen op jou.'

Samen met een getuige geeft Yvonne nu aangifte gedaan van de mishandeling. De Rotterdamse heeft eerder al dreigbrieven en e-mails gehad. Daarnaast is pas geleden een ruit van haar woning ingegooid. Van Hertum is van plan om binnenkort een stichting op te richten.
bron: rijnmond.nl

Ik vraag me af of die site wat zou uithalen, maar ze hoeft niet bedreigd te worden...
 
die pedo's gaan wel ver de laatste tijd, eerst een party en nu gaan ze mensen in mekaar slagen:mad:
 
Ach ja... zolang ze dit in Nederland allemaal maar tolereren worden dit soort activiteiten niet bestraft.
Leuk dat ze aangifte doet maar wat zullen die blauwpetten er nou werkelijk mee doen.
 
Ik meld me hierbij vrijwillig aan om alle pedo`s gratis af te tuigen...

Goor k****rvolk!
 
Zet maar lekker met pedo-vermelding in het telefoonboek die mannetjes. En in het gemeenteregister. Top zaak om te weten waar die vieslappen wonen.

Niet praktiserende en voor zichzelf schamende pedofielen mogen dan nog enigzins anoniem blijven maar dat soort praktiserende rakkers die ook nog eens fel voor zichzelf opkomen mogen imo gelynched worden.
 
ik snap nooit waarom dat nu met geweld moet.


de belager zegt jij jaagt op ons.. ja maar wel geweldloos, dus als je even niet meer weet hoe je het moet aanpakken, ga je maar rammen.
Vind het idee van duckemans helemaal zo slecht nog niet.
 
In het forum StopkindercoïtusNU kun je alles bespreken, je kunt er letterlijk je ei kwijt, Ook kun je er veel informatie vinden betreffende seksueelmisbruik. Uiteraard is er volop hulp van ervarings deskundigen aanwezig.

Ik zit hier met een ei, maar kan em echt niet kwijt hoor!
 
Militie again :) Ze zouden nog verschieten moesten we er echt op gaan jagen...
 
Dit bewijst maar weer eens dat dit soort mensen enkel geweld en actie kennen. Kan je nagaan hoe ze over "liefde" met kinderen denken, gewoon coïtus, daar komt het op neer met dat tuig. Opsluiten en de sleutel weggooien.
 
dit is toch een goede ontwikkeling? Nu kan je met geweld op pedo's jagen en zeggen: "zij zijn begonnen met geweld". Dan heb je echt iedereen achter je.
 
Het is dat ik, jammer genoeg, geen mensen ken waarvan ik weet dat ze pedo zijn. Het zouden prima stootkussens zijn om eens een slechte dag op uit te werken.
 
Wat lopen er toch een debielen rond hier... Pedo's zijn gewoon geestensziek en moeten wat mij betreft opgesloten worden. Gevaar voor de maatschappij
 
Dit bewijst maar weer eens dat dit soort mensen enkel geweld en actie kennen. Kan je nagaan hoe ze over "liefde" met kinderen denken, gewoon coïtus, daar komt het op neer met dat tuig. Opsluiten en de sleutel weggooien.

Ja, net als dat elke bodybuilder dom is en elke Marokkaan een crimineel :rolleyes:
 
Teringpedofielen, welke achterlijke idioten laten zo'n tyfuspartij eigenlijk toe, wat is dit voor land, een ****ing pedopartij, k*tland!
 
Teringpedofielen, welke achterlijke idioten laten zo'n tyfuspartij eigenlijk toe, wat is dit voor land, een ****ing pedopartij, k*tland!

De reden dat die partij mag bestaan is dezelfde reden dat jij het bovenstaande mag posten.
 
jij jaagt op ons, wij jagen op jou....

volgens mij aast iemand op de titel 'dramaqueer of the year'

wat een MINKUKEL, rijp voor opname....
 
De reden dat die partij mag bestaan is dezelfde reden dat jij het bovenstaande mag posten.

Ja vrijheid van meningsuiting maar dit gaat echt TE ver. Als men hier niets aan doet alleen omdat we in dit land onze mening mogen uiten dan moeten ze is bij zichzelf te raden gaan. Pedofielen zijn gewoon gestoord en hebben psychiatrische hulp nodig. Dat wij nu een pedopartij hebben zegt meer over dit trieste land dan over die mensen. Dan kunnen moordenaars net zo goed een partij oprichten die toestaat dat men mag moorden. Een extreem voorbeeld maar in mijn ogen net zo achterlijk als die pedopartij.
 
Moordenaars mogen dat ook. Alleen wanneer er bewijs is dat je iemand hebt vermoord wordt je opgepakt en veroordeeld. Hetzelfde geldt voor praktiserend pedofielen. Dat is zo mooi van onze samenleving. Mocht de meerderheid van Nederland vinden dat moord en pefofilie geaccepteerd moet worden dan gebeurd dat ook. Maar gelukkig heeft een partij zoals de pedopartij nationaal maar een stuk of 4 leden en hoeven wij ons nergens druk om te maken. Trouwens zijn wij niet het enige land met pedo's, of met vrijheid van meningsuiting. Amerika heeft al jaren de NAMBLA (North American Man/Boy Love Association), beetje NRA alleen dan zieker.
 
met gelijke wapens bestrijden .
namen kenbaar maken , gedupeerde ouders optrommelen .

lets burn some child molestor's tonight
 
Back
Naar boven