Fitness Seller

P.V.V. (Plat VanVoor) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

@shutterspeed

je hebt gelijk, als ik enkel voor haar tieten zou weglopen zou ik mezelf ook triest vinden, maar die tieten zijn gewoon een aanzet om over het onderliggend probleem te beginnen , de klik die er niet is..
kwacht gewoon af omdat et mischien nog zal veranderen..
 
:roflol: AAP van de maand...

het is duidelijk dat andere dingen van haar je ook storen..misschien ga je vervolgens op zoek naar iets om de doorslaggevende beslissing te rechtvaardigen..

wat je ook doet..beslis snel..want het is niet fair om haar aan het lijntje te houden..
 
kijk eens naar der innerlijk man, dan aleen naar der tieten

heeft ie gedaan..

ze had wel wat diepgang.. een centimeter of 16.. maarja dat was voor hem niet genoeg blijkbaar.
 
hm nou ja oké dan kun je het maar beter gewoon uitmaken.
De eerste paar weken maanden moet je gewoon in de zevende hemel zijn, ben je dat niet, moet je eens nagaan hoe het over 10 jaar zal zijn.
Dat ga je simpelweg niet volhouden.
 
dat vind ik ook wel, had eerder al relatie v 5jaar
en t 1ste jaar zweefde ik en was ik constant aan haar aant denken..
met mijn huidig liefje heb ik dat maar een week gehad..
 
tja dan zou ik het opgeven, het moet wel van 2 kanten komen ook.
 
kvertrek morgen voor 2 dagen op weekend met haar naar hasselt..
beetje shoppen enzo , restaurantje..rustig aan..
kga nu vant weekend zien wat dat geeft..
we zijn dan eens 2 dagen constant bij elkaar
en kdenk wel dat dat voor mezelf wel duidelijkheid zal scheppen..
 
dat ziet er idd wel bootylycius uit angerfist...

mmmhhh
 
Ik kan alleen maar zeggen dat je te KANSLOOS voor woorden bent als je het uit gaat maken om dr tieten. Serieus. Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt.
 
kijk anger..

dat is waar ik van hou, bescheiden tietjes en een mooie ronde kont. :thumbup:
 
Ik kan alleen maar zeggen dat je te KANSLOOS voor woorden bent als je het uit gaat maken om dr tieten. Serieus. Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt.

nee maar jij hebt dan ook ontzettende ballen hangen.
 
kijk anger..

dat is waar ik van hou, bescheiden tietjes en een mooie ronde kont. :thumbup:

:stupid:

nee maar jij hebt dan ook ontzettende ballen hangen.

:roflol::roflol:

Kerel, als ik jou was zou ik er een einde aan breien ... noem eens op wat je wel goed van d'r vind.
Als je uberhaupt al dat klik gevoeld niet hebt, dan is het sowieso al een verloren zaak.
Omdat je eenmaal al zo naar haar kijkt zal het er ook niet beter op worden, het gaat erom
wat jij van d'r vind en niet je familie en vrienden, jij moet er mee verder in het leven.
 
Ik heb liever een meid met een lekkere kont dan met dikke tieten. Dikke tieten zijn leuk tot haar 25ste maar daarna zakken ze elk jaar sneller naar dr tenen.
Klein maar fijn zeg ik altijd maar. :p
 
Ik heb liever een meid met een lekkere kont dan met dikke tieten. Dikke tieten zijn leuk tot haar 25ste maar daarna zakken ze elk jaar sneller naar dr tenen.
Klein maar fijn zeg ik altijd maar. :p

:stupid: Doe mij maar een dikke ass ... laat 'r nog een beetje squatten en deze word nog dikker.
Denk is aan die vrouwen die zwanger worden wat er overblijft van die dikke memmen na de zwangerschap.
 

Soortgelijke topics

Back
Naar boven