MuscleMeat

Wimmo's logs (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

netjes bro leuke split voor cardio ;) wat heb je gedaan
 
Kwartiertje lopen kwartiertje fietsen kwartiertje aerobics
zoiets???:loopband: :banana: :rocker2: :)

Hoe kom je erbij zoiets te bedenken?

Wel vermoeiend
 
Laatst bewerkt:
lachen met de reacties :roflol:

Nee ik heb gewoon les op onregelmatige uren vandaag, en het is ongeveer een kwartiertje fietsen ernaartoe. Dat ik 5x een kwartier heb (ipv 4) is omdat ik ook nog naar Gent ga.
 
Vandaag 1 uur 15 minuten cardio, verdeeld over de hele dag: 15 min - 15 min - 15 min - 15 min - 15 min ongeveer.

is 2 uur cardio geworden ipv 1 uur 15.. nog meer intervalwerk want nog wat vrienden gezien.
 
Borst Biceps

Begon al slecht: bench press bezet.

Incline DB Press:
10x12
10x16
3x10x20 gaat al iets beter maar nog altijd ROTSLECHT

Decline bench press:
3x60
3x65
3x3x67.5

Flat DB Flys:
3x8x18

voorovergebogen dips:
15x
10x

Incline Hammer curl:
10x10
2x10x12

Preacher curl:
2x5x30

1 arm cable curl:
2x8x15

Leg raises op dipstation:
10x
10x +10kg
10x +10kg

Comments: Bench bleef de hele tijd bezet dus moeten overslaan. Voor de rest geen speciale training. Ik verlang erg naar Bill Starr programma omdat ik dan de doelen die ik me voorzet wil gaan halen, nu lijkt het alsof ik maar wat ronddool.. Afwachten tot maandag!
 
Geen idee, zou het nog een keer moeten filmen om er mezelf van bewust te zijn. Ik vermoed van niet eigelijk. :D

In het vorrige filmpje ging dat idd niet goed, veel mensen neigen die fout te maken, zou ze toch assisted eens proberen en dan vooral focussen om de uitvoering goed te doen.
 
vandaag weer 1 uurtje cardio, "interval fietsen"..
 
Split: schouders en rug

Seated shoulder press:
10x12
10x14
10x16
10x18
10x16
10x18
10x16
10x16

VolumePR :) In juli had ik nog moeite met 14 en 16 gecombineerd, dus gaat aardig.

Cable upright rows:
12x50
10x65
8x75 full block

Deadlift:
3x3x100

Rustig aan, als laatste checkup om te kijken of mn rug in orde is.

DB rows:
12x26
3x12x30

Pull ups:
8x
8x smal
8x breed

Seated Cable rows:
2x5x45
5x50

pfff was op.

Nog wat isolatieshit:

Seated side raises + aantikken aan voorkant (a la Milos):
3x8x6

héérlijk, echt een aanrader!

Front raises:
2 sets

DB Shrugs:
2x6x30

DB static holds:
40kg 20s
40kg 12s
40kg 7s

Dit omdat ik zwaar ga DB rowen in mn bill star schema.


Comments: training van 65 minuten. Dit was mn laatste training in de oude log, ik train nu net één jaar en dat is tijd voor een nieuwe start, met Bill starr! Comments in deze log zijn voor deze training nog welkom ;).
 
Blijkbaar zet DBB de afkorting "D B" automatisch om in dumbbell nu :lol:
 
ben benieuwd naar je bill star wimmos, goede db presses !!
 
Waarom niet in deze log verder dan? Ben benieuwd hoe het zal gaan met je, als je volgens de Bill Starr methode gaat trainen.

Die shoulder presses zien er goed uit, ben benieuwd wat er uit komt met een lager volume.
 
ben benieuwd naar je bill star wimmos, goede dumbbell presses !!

ik ook benieuwd! Hoop vnl dat ik niet voortijdig moet stoppen door rug - of knieproblemen.

Waarom niet in deze log verder dan? Ben benieuwd hoe het zal gaan met je, als je volgens de Bill Starr methode gaat trainen.

Die shoulder presses zien er goed uit, ben benieuwd wat er uit komt met een lager volume.

Deze log was een beginnerslog, na één jaar trainen wil ik daar van afstappen, ben heel wat wijzer geworden en ik lees niet graag terug hoe ik problemen had met de bar op mijn traps te leggen en dan maar ging legpressen bvb :D

Good luck met Bill :)

thx!
 
Back
Naar boven