Fitness Seller

Hoe vind jij de sfeer op het forum? (1 bezoeker)

Hoe ervaren jullie de sfeer op het forum?


  • Totaal stemmers
    123

Bezoekers in dit topic

Je vindt het zeker wel lekker zo met die hand in m'n reet, ha-ha.
 
Vind het jammer dat iedereen elkaars "grappen" overneemt en er eigenlijk weinig echt inovatief zijn.. (zoals deze poll maar weer bewijst)...

Weinig innovatief? Vraag dat maar eens aan Man-Mountain terwijl ik een dikke heipaal in zijn ANUS POMP!!!
 
ja, héél leuk Rob!

met je vieze vlezige armen....:mad:
 
MrJ is ook k*t :D
Hou je mond es over m'n favo MrJosti, k*tkind. :thumbup:

Ow moest nog stemmen. Redelijk. :) Vroegah (toen ik hier net lid was) was het wel beter.
 
Hou je mond es over m'n favo MrJosti, k*tkind. :thumbup:

Ow moest nog stemmen. Redelijk. :) Vroegah (toen ik hier net lid was) was het wel beter.

Vroegah was alles beter, maja das vroegah he.......








Hoewel vroegah scheerde vrouwen hun k*tje nog niet, dus niet alles was beter!
 
I have a dream that one day this nation will rise up and live out the true meaning of its creed: "We hold these truths to be self-evident, that all men are created equal."

I have a dream that one day on the red hills of Georgia, the sons of former slaves and the sons of former slave owners will be able to sit down together at the table of brotherhood.

I have a dream that one day even the state of Mississippi, a state sweltering with the heat of injustice, sweltering with the heat of oppression, will be transformed into an oasis of freedom and justice.

I have a dream that my four little children will one day live in a nation where they will not be judged by the color of their skin but by the content of their character.

I have a dream today!

:janken:

He, dat zijn die gasten die op mijn verjaardagsfeestje waren. Coole gasten man. Wel gevaarlijke spelletjes hoor!!! Ik moest aan een touw achter een rijdende auto hangen. Echt kicken. Toen gingen we op elkaar spugen en gooien met stenen. Ik was kennelijk populair, want iedereen ging achter mij aan. En we hadden nog een ouderwetse bar-fight. En raad eens wie er weer het populairst was. Haha ik dus. En kennelijk zie ik er erg jong uit, want ze noemden me allemaal "boy:. Echt relaxte gasten. Ze deden hun maskers alleen niet af, maar ik weet toch wel dat het bro's waren. Ze noemden me allemaal nigger.
 
He, dat zijn die gasten die op mijn verjaardagsfeestje waren. Coole gasten man. Wel gevaarlijke spelletjes hoor!!! Ik moest aan een touw achter een rijdende auto hangen. Echt kicken. Toen gingen we op elkaar spugen en gooien met stenen. Ik was kennelijk populair, want iedereen ging achter mij aan. En we hadden nog een ouderwetse bar-fight. En raad eens wie er weer het populairst was. Haha ik dus. En kennelijk zie ik er erg jong uit, want ze noemden me allemaal "boy:. Echt relaxte gasten. Ze deden hun maskers alleen niet af, maar ik weet toch wel dat het bro's waren. Ze noemden me allemaal nigger.

hahahaha damn.. trouwens.. waar ben ik!? wat de fok.. is dit. . en waarom ade mik zo z w aa r. .de l uc h t .. i s .. z o .. d i k
 
ik heb honger
 
trouwens.. als een zwaan een pik had zou hij zichzelf kapot goed kunnen ppen
 
He, dat zijn die gasten die op mijn verjaardagsfeestje waren. Coole gasten man. Wel gevaarlijke spelletjes hoor!!! Ik moest aan een touw achter een rijdende auto hangen. Echt kicken. Toen gingen we op elkaar spugen en gooien met stenen. Ik was kennelijk populair, want iedereen ging achter mij aan. En we hadden nog een ouderwetse bar-fight. En raad eens wie er weer het populairst was. Haha ik dus. En kennelijk zie ik er erg jong uit, want ze noemden me allemaal "boy:. Echt relaxte gasten. Ze deden hun maskers alleen niet af, maar ik weet toch wel dat het bro's waren. Ze noemden me allemaal nigger.

:roflol:
 
het prePROtijdwerk, dat waren hemelse momenten, nu is het hier één grote beerput van dommigheden.

Ja idd man, die PRO/purepower/theiceman verkracht de boel hier
 
Ik heb wel veel geleerd(al weet je soms ook niet wie je moet geloven omdat iedereen weer wat anders zegt vaak).
Dat de een andere humor heeft als de ander, tjah daar lees je gewoon overheen. topics die je niet interesseren lees je toch gewoon niet?
 
Back
Naar boven