Fitness Seller

Hier kan ik nu echt pissed om worden! zonder reden! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ach over een paar jaar, als ze jou vuilnis op komen halen, dan lach je er om.
 
Ach over een paar jaar, als ze jou vuilnis op komen halen, dan lach je er om.

Zulke personen gaan echt geen vuilnis ophalen. Die gaan de hele dag in een moskee plannetjes lopen smeden hoe ze weer een aanslag kunnen plegen. Of ze gaan gewoon stelen. Werken gaan ze echt niet.
 
Je moet gewoon niks terug zeggen, en als ze maar blijven zeiken gewoon zeggen dat je er niet van gediend bent klaar..
meer als dit hoef je niet te zeggen, zodra hij het nodig vind je bij je arm te pakken mag je geweld gebruiken...
Je moet niet tegen een groep turken/marrokanen proberen t stoere mannetje te zijn ofzo want ze pakken je gewoon om niks...
blijf rustig en ga ze uit de weg voor zover dat mogelijk is.... marja je bent pas 15 dus je zal t ook niet zomaar winne van een paar man.. en het laatste wat je wil is een mes tussen je ribben of blessure... marja soms kun je gewoon niet anders en mag je jezelf gewoon niet laten vernederen...
 
Zulke personen gaan echt geen vuilnis ophalen. Die gaan de hele dag in een moskee plannetjes lopen smeden hoe ze weer een aanslag kunnen plegen. Of ze gaan gewoon stelen. Werken gaan ze echt niet.

Uiteindelijk belanden ze wel in de cel en dan kan je alsnog lachen.
 
Dat kleine groepje in Nederland is nu zelfs als naar Belgie vertrokken! They sure move around fast, don't they?!
 
Zulke personen gaan echt geen vuilnis ophalen. Die gaan de hele dag in een moskee plannetjes lopen smeden hoe ze weer een aanslag kunnen plegen. Of ze gaan gewoon stelen. Werken gaan ze echt niet.

Of een beetje drugs gaan dealen ofzo...
Ongelooflijk als je ziet hoeveel van die gastjes rondrijden met een dikke Benz of BMW... En echt nog jonge kerels waar ik van spreek. Vast verdiend met jarenlang vakantiejobs te doen. Yeah right!!:nope:
 
geloof me gast als ik 1 ding wel van dat soort lui heb geleerd is niet afwachten. Een rare marrokaan komt naar je toe, en geeft je een duw, hoeken die zandbak neger.
 
geloof me gast als ik 1 ding wel van dat soort lui heb geleerd is niet afwachten. Een rare marrokaan komt naar je toe, en geeft je een duw, hoeken die zandbak neger.

En morgen staat hij er met al zijn broertjes, 20 dus...
 
Of een beetje drugs gaan dealen ofzo...
Ongelooflijk als je ziet hoeveel van die gastjes rondrijden met een dikke Benz of BMW... En echt nog jonge kerels waar ik van spreek. Vast verdiend met jarenlang vakantiejobs te doen. Yeah right!!:nope:

Ik zie honderden marokkanen per dag door heel Nederland en de meeste rijden toch echt in een bmw of mercedes uit begin jaren 80. En de rest rijdt op een opgefokte scooter of op een fiets...
 
Komt door het tekort aan voedingsstoffen natuurlijk. Als ik honger heb ben ik ook sneller geprikkeld. De ramadan kan gekke dingen doen met je

whahaha, ramadan houdt dus in dat je je moslim voelt zeg maar. Wel nu ik noem dit soort volk dus geen moslims maar 'randvolk'. Iedere moslim zou zich (moeten) schamen mocht zo'n mannetje zich moslim noemen.
 
Uiteindelijk belanden ze wel in de cel en dan kan je alsnog lachen.

Lachen? Daar geven die kerels niks om. Werken kunnen ze toch niet. Niemand wil ze. Ze kunnen lekker profiteren van onze centen in de cel. Kapotschieten, dat moeten ze.
 
Tsja, tis gewoon té bizar tegenwoordig! Op zulk soort momenten realiseer je écht hoe verzaakt onze maatschappij in elkaar zit. Kansloos geweld is echt aan het hypen! Ben bang dat het nooit zal overgaan! Wens die maat sterkte!
 
Lieve Erca. Ik voel heel erg met je mee, af en toe zou ik ook in zo'n situatie willen zitten. En ik zou mij geheid niet kunnen inhouden en zou je paar van die gastjes een kaakje breken en een neusje breken. Doe jezelf een groot plezier en ga boksen of een andere vechtsport doen. Uiteraard beweren boze tongen dat zelf het recht in de hand nemen geen oplossing is. Maar ik vind het een goede oplossing. Geschreven door uw orakel.
 
Erg druk hier btw!
 
Lieve Erca. Ik voel heel erg met je mee, af en toe zou ik ook in zo'n situatie willen zitten. En ik zou mij geheid niet kunnen inhouden en zou je paar van die gastjes een kaakje breken en een neusje breken. Doe jezelf een groot plezier en ga boksen of een andere vechtsport doen. Uiteraard beweren boze tongen dat zelf het recht in de hand nemen geen oplossing is. Maar ik vind het een goede oplossing. Geschreven door uw orakel.

Man ik was eigenlijk echt aan het denken om een vechtsport te leren :D
Maar ik mag niet van mn ouders ??? Heb thuis wel een bokszak hangen, anders iemand leerrijke filmpjes of technieken? ;)
 
Man ik was eigenlijk echt aan het denken om een vechtsport te leren :D
Maar ik mag niet van mn ouders ??? Heb thuis wel een bokszak hangen, anders iemand leerrijke filmpjes of technieken? ;)

Leg hen even haarfijn uit dat het om zelfverdediging gaat en vertel je ouders even duidelijk dat zij toch niet willen dat hun zoontje in elkaar wordt geslagen door een stel kansloze pubers.
 
Had je maar vaker Walker Texas Ranger moeten kijken, had je zo hun ass ge-roundhouse-kicked. Maar nee, Chuck Norris is een rooie he, en jij heb een hekel aan rooien, RACIST!
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven