Fitness Seller

Gedetineerde bodybuilder begint eigen kledinglijn

Bezoekers in dit topic

Marijn

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
17 jan 2005
Berichten
4.235
Waardering
13
Lengte
1m76
Massa
82kg
Gedetineerde bodybuilder begint eigen kledinglijn
29 september 2006, 10:35 (5 reacties)

WELLINGTON (ANP) - Een gedetineerde bodybuilder in Nieuw-Zeeland heeft vanuit zijn cel via internet een eigen lijn met sportkleding opgezet. Op het logo staat een gespierd mannetje dat uit zijn cel breekt, aldus The New Zealand Herald van vrijdag.

Voormalig kampioen bodybuilding Justin Rys werd in maart tot tien jaar cel veroordeeld wegens drugssmokkel en het witwassen van geld. Via zijn website Big Kiwi brengt hij truien, hemden en T-shirts aan de man van het merk Convict Gear (kledij van een veroordeelde). De gevangenisdirectie zegt dat er geen wet is die het gedetineerden verbiedt commerciële activiteiten op te zetten.
Rys, die ook een middel voor gewichtsverlies aanbeveelt, zegt op zijn site dat hij in de cel geen gewichten heeft om te trainen, maar dat hij medegedetineerden optilt om zijn gewicht van 120 kilo op peil te houden.
 
De man zelf:
JustinSitting2.jpg
 
:D:D:D, Hij is daar waarschijnlijk zwaar de man in Nieuw-Zeeland. Het zou mij niet verbazen moest hij daar zijn eigen regeltjes hebben. De cipiers zijn er waarschijnlijk zelf bang van.
 
tering wat een kuiten zeg (de rest is ook niet mis natuurlijk)
 
De beste man heeft niet eens gewichten in zijn jail. En nee, de cipiers zijn niet bang voor hem. Hij moet gewoon zijn tijd uitzitten en krijgt dezelfde privileges als elk ander gedetineerde.
 
rock hard mf
 
nog wat pics van de kerel

Justin_Rys.jpg

Dscf00821.jpg

JustinPure.jpg


1 van zijn kleding stukken
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
De beste man heeft niet eens gewichten in zijn jail. En nee, de cipiers zijn niet bang voor hem. Hij moet gewoon zijn tijd uitzitten en krijgt dezelfde privileges als elk ander gedetineerde.

Dat zou me verbazen. Tenzij ze veel strenger optreden daar.
 
:roflol:

Gevangen die vanuit jail via internet ff een bedrijfje starten, het moet niet gekker worden.
 
ik dacht dat gevangen geen internet aansluiting mochten hebben?
ten tweede, een gevangenis zonder gewichten? :rolleyes: Dat is als een cafe zonder bier, of heb ik nu teveel prison break gekeken

P.S., is er geen link naar zijn site?
 
Bench-press : 593lbs 2 reps
Shoulder press : 436lbs 5-6 reps







CONTEST HISTORY

2003 : 14th Australian Pro Grand Prix
2002 : 10th New Zealand Pro Grand Prix
1999 : Heavyweight / Overall Mr New Zealand
1999 : Heavyweight / Overall Mr Wellington
1998 : Heavyweight Mr Oceania
1998 : Heavyweight / Overall Mr Wellington
1997 : Heavyweight / Overall Mr Goldcoast
1997 : Junior Mr Australasia
1993 : Teen Mr New Zealand
1993 : Teen Mr Wellington



best goede resultaten, alleen jammer & stom dat hij is vast komen te zitten!!

:D
 
Tis een coole kerel maar 'convict gear' ?

Niet echt schitterende voor de reputatie van bodybuilding lijkt mij :D
 
satnding ez-curls met 207 lb
BOR met 495 lb

sterke jongen
 
Beetje negatief, maar ik kan de humor er wel van inzien.
 
Back
Naar boven