MuscleMeat

Gedetineerde bodybuilder begint eigen kledinglijn

Bezoekers in dit topic

Denk je dat "grote" jongens hier wel meer privileges krijgen dan?:rolleyes:

Tuurlijk zo is dat hier. Iemand die onhandelbaar is en als hij zijn zin niet krijgt agressief wordt zullen ze eerder geneigd zijn om die persoon meer te gunnen dan een ander. Dat is de realiteit Mighty.
 
Misschien in Belgie. Ik geloof het niet zo hoor
 
Tuurlijk zo is dat hier. Iemand die onhandelbaar is en als hij zijn zin niet krijgt agressief wordt zullen ze eerder geneigd zijn om die persoon meer te gunnen dan een ander. Dat is de realiteit Mighty.

Dan is dat idd misschien anders in België. In Nederland krijg je minder faciliteiten, wanneer je je niet gedraagt. Hier hebben gedetineerden iig geen internet.
 
In Belgie lopen ze toch ook zo de gevangenis uit met zijn allen :D
 
meeste gevangenissen zijn zo lek als een zeef.
 
Slim gezien
 
In Belgie lopen ze toch ook zo de gevangenis uit met zijn allen :D

Idd, meer dan de helft is nog altijd spoorloos. Het is ook meestal het taalprobleem. Cipiers kunnen niet alle talen kennen om met gedetineerden te kunnen communiceren. En als die gedetineerde dan nog geen nederlands, frans of engels spreekt is natuurlijk moeilijk. Meestal zijn zo'n personen dan nog eens moeilijk in de omgang en lappen regels aan hun laars met als excuus ik begreep niet van wat je zei. Je kan wel zeggen mss in België en niet in nederland, maar stel jij bent cipier en staat op een bepaalde sectie en er is daar een kerel die jou het leven zuur maakt. ALs je af en toe toegeeft werkt hij wel mooi mee, doe je dit niet dan heb je te maken met lange en saaie werkdagen door die ene persoon omdat hij nooit zijn gedacht krijgt. Daarom denk ik dat er veel meer toegelaten wordt, dan men wil toegeven.
 
Back
Naar boven