AndroidHealthClinic

Hoeveel heb jij aan het board te danken? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Marijn

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
17 jan 2005
Berichten
4.235
Waardering
13
Lengte
1m76
Massa
82kg
Druk het uit in kilo's of kennis.

Ik zelf ben heel wat te weten gekomen hier en daardoor wat serieuze kilo's aangekomen. Naar schatting een goede 10 kilo droge spiermassa.
 
Zou 't niet weten.
 
Een kilo'tje of 4/5 aan spiermassa en een hele bult aan kennis erbij. Het meeste heb ik verkregen door zelf wat aan te kloten. Door dit bord heb ik beter leren aankloten.
 
ik denk dat ik rond de 4 a 5 kilo aan sperma ben kwijtgeraakt aan de geile hanenhok :P
 
haha ik heb ze aan mezelf te danken en het zijn er maar 3
 
Veel kennis.

Niet alles wat hier staan klopt altijd, maar ik heb er toch zeker wel wat aan gehad.
 
Ik heb een hoop aan het board te danken .
Mijn motivatie is hier zeker gegroeid , en mede door BigT ben ik aan mijn homepage gaan werken .
En van het ene kwam het ander ..... intervieuws .
Maar niet te vergeten de kennis en progressie , ja DBB is wel mijn stek .
 
Kennis, sturing, een boel gezelligheid, schrijfvaardigheden ;) ... eeuhm dat was het wel volgens mij. IIg heb ik nog geen dag spijt gehad van het feit dat ik me ooit heb aangemeld.

Het naadeel is -maar dat ligt niet aan het board- is dat het internet altijd alles van je onthoudt. Als mensen in mijn omgeving weten wat mijn nick is, zouden ze kunnen weten waar ik vorig jaar mee bezig was, terwijl ik dat persoonlijk niet zou willen.

Ik vind het forum in ieder geval super. Heb echt het gevoel alsof het een stukje van mijn sociale leven uitmaakt..

Thanks:p :p :p
 
Een bf dat van 30+ naar 16% is gegaan.. Sindsdien zit ik aan een voedingsschema gemaakt door een sportschool met een trainingsschema dat zij ook maken
 
een koelkast altijd tot de nok gevuld met potten kwark, eigenlijk alle kennis die ik omtrend bb heb, 25 kilo lichaamsfilet, veel leuke topics met goede humor, een bewustere levensstijl: niet meer elk weekend zuipen en roken maar alles met mate, discipline en vooral veel motivatie!
 
5776 Karma punten
 
Dat ik 4 jaar binnenkant borst voor niks getrained hebt. Bedankt. ;)
 
denk toch dat ik nu in zo'n 2 maandjes tijd al 7 kilo te danken heb aan dutchbb, hield me vroeger nooit bezig met voeding etc. , nu wel en dat is te merken, de kilo's vliegen eraan en toch word ik niet echt dikker.

en natuurlijk een berg kennis.
 
Back
Naar boven