XXL Nutrition

prop/mast

Bezoekers in dit topic

koen85

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
20 jun 2006
Berichten
2.194
Waardering
0
Ik ga binnen enkele weken beginnen met een testo prop/ masteron kuurtje..

Naar waarschijnlijkheid gaat ie zo worden:

w 1-8 100 mg testo prop eod
w 3-8 100 mg mast eod
w 9-12 20 mg nolvadex ed


Er wordt vaak gezegd dat masteron op zn best werkt bij een vet% onder 8%. Klopt dit of is dit bullshit. En hoeveel doet het dan bij een vet% van 14??
Heb natuurlijk ook aan winny en var gedacht, maar die wil ik behouden voor een mogelijk only kuurtje ooit..

Mijn stats:
21 jaar
1.98 mtr
112 kilo
14% vet

Thnx!
 
nice stats!

Alvast veel succes gewenst!
 
Dank u:)

Btw; even voor het gemak mijn doelstelling:

enkele kilo's droge massa. Paar procent (liefst tot 10) dalen in vet. Dus geen massakuur zoals velen natuurlijk wel doen, vooral bij hun eerste kuur.
Ivm mn opleiding moet ik representatief blijven. Kan dus niet 120 gaan wegen.. Wordt je nu eenmaal op aangekeken:(

In het kort: ver na mn kuur wil ik op 12 % staan, 115 kilo en natuurlijk perfect geproportioneerd!!
 
zou mast gewoon vanaf dag een mee laten lopen. mocht je willen dalen in vet% dan is invoegen van clen/t3/t4/eca zeker t overwegen waard. en ik mis de provi.
verder is masteron/prop gewoon geile kuur, hoewel met tren erbij "ïe" pas echt helemaal af is.
suc6
 
Ik ga binnen enkele weken beginnen met een testo prop/ masteron kuurtje..


Er wordt vaak gezegd dat masteron op zn best werkt bij een vet% onder 8%. Klopt dit of is dit bullshit. En hoeveel doet het dan bij een vet% van 14??
Heb natuurlijk ook aan winny en var gedacht, maar die wil ik behouden voor een mogelijk only kuurtje ooit..


Thnx!

Masteron maakt je goed hard, dat valt natuurlijk meer op bij die 8% maar het werkt zeker ook als je 14% bent. Ziet er iniedergeval goed uit alleen zou de Masteron ook gewoon vanaf week1 laten lopen
 
Masteron kun je ook gebruiken als je op 15% staat, het enige is dat je het effect wat minder ziet omdat er nog een beetje vet over heen zit...
Ook heb ik gelezen dat je masteron beter elke dag kan zetten, schijnt beter te zijn dan eod ivm halfwaarden.
Als je dan toch ed gaat zetten kun je misschien ook die prop er bij doen.

Dus dan:
1-8 50mg test p/ed
1-8 50mg mast/ed
 
Die proviron natuurlijk niet aangezien mast ook een dht variant is..
En mast vanaf week 3 omdat ik de test ook alleen wil ervaren, is een must natuurlijk:D
Clen lijkt me niks, vind stackers 2 al zeer vervelend.. En t3/t4 vind ik een beetje te snel. Doe ik wellicht over een aantal kuurtjes wel.

Ik heb wel gedacht aan ed zetten. Maar ik heb alleen nog maar ervaring met vit b injects. Dit deed ik dan 2 x per week 3 ml. Denk dat ik ed prop niet ga trekken:o
Nu lijkt het net alsof ik al jullie ideeen aan het afkraken ben, maar ik apprecieer het zeker wel hoor!
Bedankt!
 
Ed is wel beter, maar lastig als je dan met halve ml-etjes werkt
 
Die proviron natuurlijk niet aangezien mast ook een dht variant is..
En mast vanaf week 3 omdat ik de test ook alleen wil ervaren, is een must natuurlijk:D
clenbuterol lijkt me niks, vind stackers 2 al zeer vervelend.. En t3/t4 vind ik een beetje te snel. Doe ik wellicht over een aantal kuurtjes wel.

Ik heb wel gedacht aan ed zetten. Maar ik heb alleen nog maar ervaring met vit b injects. Dit deed ik dan 2 x per week 3 ml. Denk dat ik ed prop niet ga trekken:o
Nu lijkt het net alsof ik al jullie ideeen aan het afkraken ben, maar ik apprecieer het zeker wel hoor!
Bedankt!

ED is altijd beter want je hebt constantere bloedwaardes, ik denk dat je van 1ml ED minder last van heb als 2ml EOD. Als je gewoon de vloeistof goed opwarmt, en de spier die je hebt geinjecteerd 2daagjes niet gebruikt zou het makkelijk te doen moeten zijn. Masseren werkt bij mij niet dan vererger ik de pijn alleen maar ik moet er zo lang mogelijk af blijven en dan heb ik daarna helemaal geen last, warme douche helpt wel goed.
 
Ik heb in het begin van mijn kuur een 3-weekse kickstart gedaan met test prop op 50mg/ed.
Ik had totaal geen last van pijnlijke plekken ofzo, zorg gewoon dat je genoeg rouleert. Dus rechts been, bil, schouder, en dan weer links.
Merk je er vrij weinig van hoor.

Maar het natuurlijk je eigen keuze.
Evengoed veel succes, hou je nog een logje bij? Ben wel benieuwd namelijk :)
 
Natuurlijk hou ik een logje bij:)

Ik begin met eod, mocht dit geen enkel probleem zijn ga ik wel ed zetten. Moet het allemaal nog even ondervinden, maar wil natuurlijk zo efficient mogelijk de gear gebruiken!
 
Natuurlijk hou ik een logje bij:)

Ik begin met eod, mocht dit geen enkel probleem zijn ga ik wel ed zetten. Moet het allemaal nog even ondervinden, maar wil natuurlijk zo efficient mogelijk de gear gebruiken!

Al begin je nou ED, en als dat niet gaat kan je alsnog EOD doen. Zo ga je het alleen maar makkelijker vinden om te prikken.
 
Kan ook natuurlijk..
 
Denk dat eod echt wel volstaat voor een eerste keer :)
 
Die proviron natuurlijk niet aangezien mast ook een dht variant is..
En mast vanaf week 3 omdat ik de test ook alleen wil ervaren, is een must natuurlijk:D

natuurlijk niet? wat maakt t uit...provi zou naast test de basis van elke kuur moeten zijn:D shbg waarde?;)
en t3/t4 laten voor wat t is, omdat t te heftig is maar wel met as in de weer gaan:rolleyes: zou op us baords maar ff goed rondkijken. maar goed, het is jouw kuur en jouw leven, wil je nergens toe dwingen.
 
Ik ben er ook zeker van overtuigd dat proviron een perfecte stack is met testo.. Maar ik ga het er niet bij zetten alleen ter verlaging van het SHBG niveau.. t3/t4 acht ik gewoon onnodig:)
 
Masteron is een vorm van proviron dus waarom zou je extra proviron nemen ben je alleen maar meer kwijt voor je kuurtje. Het is al duur genoeg zo
 

Bodybuilding.com - Big Cat - In Depth Masteron Profile!

"One possible use for drostanolone during the off-season, when gaining mass, may be DHT's affinity for the binding proteins of coïtus steroids : coïtus hormone binding globulin (SHBG) and albumin."

"One would almost never use drostanolone while trying to gain mass, except in order to block the aromatase enzyme, which forms estrogen. But a better option there is Proviron, an analog DHT-compound (mesterolone) which is basically only used for that purpose. Drostanolone is too expensive and too hard to come by to employ it for that reason. "


Dus al Masteron het al doet waarom Proviron ook toevoegen?
 
Dank u:)

Btw; even voor het gemak mijn doelstelling:

enkele kilo's droge massa. Paar procent (liefst tot 10) dalen in vet. Dus geen massakuur zoals velen natuurlijk wel doen, vooral bij hun eerste kuur.
Ivm mn opleiding moet ik representatief blijven. Kan dus niet 120 gaan wegen.. Wordt je nu eenmaal op aangekeken:(

In het kort: ver na mn kuur wil ik op 12 % staan, 115 kilo en natuurlijk perfect geproportioneerd!!

haha 120 kan niet en 112 kan wel!?
 
Back
Naar boven