AndroidHealthClinic

roze shirtje (1 bezoeker)

roze shirtje gay of okayt?


  • Totaal stemmers
    156

Bezoekers in dit topic

Ik draag zelf ook roze blouses op een bijv. linnen broek. Niks mis mee hoor. Ik heb het dan ook wel over zacht roze. Mijn body komt er dan goed uit ;)
 
mijn vriendin vind het gay
maar ik heb een roze mickey mouse shirt wat ik zovaak mogelijk draag
ik zet een statement , de mensen kijken naar me op
 
Gay, as erica terpstra is fat.
 
Yep.. draag roze (twee shirtjes) en de kleur van mijn shirts zeggen niks over mijn coïtusuele geaardheid.. maar dat leren sommige nog wel.. als ze volwassen zijn enzo.. maar goed ik ben natuurlijk ook niet zo een "hardcore" bodybuilder zoals velen hier... moet soms echt lachen om de wannabee hardcore kerels hier...

Ik zelf draag roze overhemden en t-shirts, zalm-rose vind ik echt te gek.Zolang ik tussen mijn oren niet roze ben is er nix aan de hand.

Ik draag zelf ook roze blouses op een bijv. linnen broek. Niks mis mee hoor. Ik heb het dan ook wel over zacht roze. Mijn body komt er dan goed uit ;)
That's what I'm talking about! :clap:
 
Ooit al eens een bodybuilder van 100+ kg in een roze t-schirtje gezien?
Neen he , dacht het wel:cool:
Een ecto van 65- kg daarentegen wel ...
 
Who gives a shit, als je niet gay bent lekker boeiend, de vrouwen vinden het leuk en pussy is het enigste dat telt.
 
Ooit al eens een bodybuilder van 100+ kg in een roze t-schirtje gezien?
Neen he , dacht het wel:cool:
Een ecto van 65- kg daarentegen wel ...

Dus eigenlijk wat je wilt zeggen is: Hoe meer roze je draagt, hoe magerder je bent? :D
 
:eyebrow: pff toen ik 19 was droeg ik soms een tweety tshirtje die een kindermaatje was
dat vonden de dames zoooooo lief
 
Eigenlijk is het best wel triest dat mensen rekening gaan houden met wat andere mensen wel niet van je zouden vinden.
Uiteindelijk scoren de fags wel de meeste pussy, en daar sta je dan in je heterocoïtusuele outfit haha.
 
Eigenlijk is het best wel triest dat mensen rekening gaan houden met wat andere mensen wel niet van je zouden vinden.
Uiteindelijk scoren de fags wel de meeste pussy, en daar sta je dan in je heterocoïtusuele outfit haha.

Gorilla-wear outfit :D Er bij lopen als lompe boer of met sT, dan kies ik toch voor dat roze shirtje.
 
Ja maat xxxl om zo min mogelijk van je spieren te tonen omdat "je traint voor jezelf en niet voor anderen" haha oh brother..
 
Ja maat xxxl om zo min mogelijk van je spieren te tonen omdat "je traint voor jezelf en niet voor anderen" haha oh brother..

net of van die mensen die tatoeages late zetten voor zichzelf, maar staan ze daar wel in een singletje scheel naar hun eigen schouder te kijken
rot toch op jong met je vierkante cm vlindertje
 
Roze is er in veel gradaties.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
het ligt eraan wat voor persoon je bent en hoe je er verder uit ziet. als je al zo n halve gay bent moet je niet in rose shirtjes gaan lopen..En zo ie zo niet in van die strakke glanzende rose want dat is gewoon gay! Ik heb zelf wel een aantal normale rose shirts. Ik vind t wel cool
 
Whahaha, volgens mij heeft PRO gewoon dit topic aangemaakt om te kijken hoeveel gasten hier OOK gay zijn, hij vind roze volgens mij mooi en zit te twijvelen om iets met roze te dragen naar de wok-meeting

:roflol:
 
Whahaha, volgens mij heeft PRO gewoon dit topic aangemaakt om te kijken hoeveel gasten hier OOK gay zijn, hij vind roze volgens mij mooi en zit te twijvelen om iets met roze te dragen naar de wok-meeting

nee ik vroeg me af waarom jij aleen maar in het roze loopt en als ik daar uit kon constateren dat je lid van de roze schoentjes vereniging bent.
 
Ooit al eens een bodybuilder van 100+ kg in een roze t-schirtje gezien?
Neen he , dacht het wel:cool:
Een ecto van 65- kg daarentegen wel ...

:yawn: Dit zijn echt van die dbb.com standaard antwoorden... ooo wat zijn we allemaal breed en hardcore.... hahahahahaha.... lachen man.. simpelheid ten top.
 
Back
Naar boven