Fitness Seller

JAY CUTLER wint mr olympia

Bezoekers in dit topic

Kan ook niet anders als je 135KG kurkdroog bent ;) Hij heeft een wijde taille, maar zeker geen gut.

Bedoel je niet dat hij m beter onder controle weet te houden. Heb ontspannen pics van Jay gezien en daarbij heeft ook hij een skippybal ingeslikt.
 
Of Jay een terechte winnaar is, mwah, denk het niet. Wel was hij iets beter dan Ronnie.

Had liever ook Martinez of Anthony op nr.1 gezien, veel mooiere BB-ers. Phil Heat vind ik persoonlijk ook erg goed.
 
juist Ruben!

ze hadden beter ons in de jury gezet. wel niet makkelijk om die Cutler weg te krijgen, een vierkant rolt nml niet echt makkelijk.
 
juist Ruben!

ze hadden beter ons in de jury gezet. wel niet makkelijk om die Cutler weg te krijgen, een vierkant rolt nml niet echt makkelijk.

:roflol:

Dan kunnen we hem nog altijd (tire)flippen! ;)
 
Ronnie had betere benen, maar Cutler had een beter bovenlichaam..
 
Wel grappig dat er 8 jaar iemand wint met een enorme buik en taille. Een huge freak, maar absoluut geen mooie bodybuilder. En als Jay nu wint is het onterecht, want zn taille is te breed en er zijn mooiere bodybuilders....
 
Vince Taylor ruled echt met zijn posseerroutine, dat een gozer met
zo'n leeftijd zo'n routine neerzet echt super. REspect voor zijn plaatsing ook gezien het feit dat hij een beetje voor de gein meedoet.!! Btw colemans opkomst is echt triest....
 
Waar is dennis wolf nou geplaast en ronnie rockel? zie ze nergens in de top 15 :S???
 
Idd wat een gezeik van die Ronnie fans hier, Jay stond er gewoon beter bij, klaar, over, uit. Of hij volgend jaar weer zal winnen? Dat denk ik niet daarvoor was de concurrentie van oa Martinez nu al te groot.
 
Eindelijk gerechtigheid. IK heb t altijd al gezged na 1999 was Ronnie niet de terechte winnaar.
 
jammer dat Priest er niet bij was :(
 
Ik verwacht een grote omkoop schandaal van de Jury binnenkort op het nieuws
let op mijn woorden...
want anders had Jay natuurlijk nooit kunnen winnen.
zodra dit schandaal bekend is verwacht ik dat Jay zijn titel moet inleveren
En dat Ronnie weer de nummer 1 is.
:stupid:

niet te geloven
allemaal doorgestoken kaart :rolleyes:
 
Prachtige mr o dit jaar. Voor mij Jay een terechte winnaar dit jaar. Ronnie heeft dit jaar de shape op zijn vorige mr o's niet opnieuw kunnen vertonen. Dit mede door het gebrek aan grootte van zijn linker lat. Had Branch Warren en Schlierkamp een paar plaatsen hoger geplaatst, en Ruhl een goede comeback als je kijkt wat hij vorig jaar gepresteerd heeft.
Inderdaad jammer dat Priest niet meedeed.

Ben benieuwd hoe Jay zijn volgende dvd gaat heten..iemand al een idee? :o
 
Eindelijk. Hoog tijd was het. Volgend jaar ligt het helemaal open.

En wat een slechte verliezers hier zeg, 9 keer mister O verdiende Ronny gewoon niet. Ben benieuwd of Coleman doorgaat trouwens, is daar al wat over bekend?

Als Jay slim is stopt hij nu, ik denk dat een tweede titel moeilijk gaat worden met al die opkomende concurrentie.
 
[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven