MuscleMeat

JAY CUTLER wint mr olympia

Bezoekers in dit topic

Wat een gejank allemaal zeg dat Cutler niet zou mogen winnen en dat het zelfs doorgestoken kaart is :rolleyes:
 
Mooi he, al die Coleman fans. Nu Coleman verloren heeft, beginnen ze opeens allemaal te roepen dat Jay z'n midsectie te groot is, en een te grote gut heeft :roflol: Als er 1 iemand synoniem staat aan een huge gut, dan is het Ronnie Coleman. En vergeleken met Melvin Anthony hebben 90% van de Olympia deelnemers een te grote taille ;) Iedereen die objectief kijkt, ziet dat Jay dit jaar absoluut verdient heeft gewonnen.
 
Het is altijd hetzelfde liedje. De winnaar verdient het niet, is onterecht, de beste heeft niet gewonnen.............

Altijd al zo geweest en zal altijd zo blijven.

Jureer sporten zijn nou eenmaal subjectief.

Ik vind het wel leuk dat Jay gewonnen heeft. Maar ik vraag het me af of hij volgend jaar weer wint.

Alwin.
 
in ander nieuws: 5kg dumbbells zijn nauwelijks meer te verkrijgen :(
 
in ander nieuws: 5kg dumbbells zijn nauwelijks meer te verkrijgen :(

Oh, nu kan jammer genoeg je PR-poging Dumbbell Press niet doorgaan.
 
Cutler is duidelijk de terechte winnaar!

Iedereen heeft het wel over victor, maar die gast moet nog zeker 10kg bijkomen om concurrentie aan te gaan met jay!
 
totally overlooked: Troy Alves die er dit keer imo zeer goed bijstond (mooi gespierd, hard, esthetisch), Ronny Rockel en Johnnie Jackson.
 
Het is altijd hetzelfde liedje. De winnaar verdient het niet, is onterecht, de beste heeft niet gewonnen.............

Altijd al zo geweest en zal altijd zo blijven.

Jureer sporten zijn nou eenmaal subjectief.

Ik vind het wel leuk dat Jay gewonnen heeft. Maar ik vraag het me af of hij volgend jaar weer wint.

Alwin.

Ronnie is wel de meest gecontesteerde Mr O van allen, op 2 jaar na toen iedereen het erover eens was

Vergelijk dat eens met Haney of Yates, toen was er geen discussie achteraf
 
Jaw Cutler blijft er vreselijk uitzien. tegen 50% van de normale Ronnie was het precies nog moeilijk om te winnen.
 
eindelijk! ben altijd cutler fan geweest...vind t GEWELDIG voor hem..gun t em echt! Moest een keer gebeuren toch..colleman can nie eeuwig nr 1 blijven...aan alles komt een eind! heb net the announcment gekeken en ik voelde dat jay hem ging winnen toen ze daar naast elkaar stonden! so Im happy!:D
 
ook al heeft ronnie dan zon mega buik vin em nog steeds mooier dan die van cutler al zijn die bijde buiken 1 van de lelijkste van allen magoed :P

verder word ronnie echt oud :P het ziet er allemaal gewoon minder mooi uit bij hem.

verder armen [front double biceps] van ronnie veel beter.
triceps van cutler weer beter [ff naam van die triceps pose kwijt [of heet ie triceps pose? :P]

benen van ronnie vind ik meer in verhouding met bovenlichaam dan bij jay.

borst van ronnie ook beter dan die van jay.

alleen op die ene foto kun je zien hoeveel verschil er tussen links en rechts bij ronnie is dat is gewoon hooguit jammer.

als hij zen lat niet had gescheurd vond ik hem ook weer 100% nummer 1

nu vind ik dat hij nog steeds had moeten winnen maar dan voor 70% nummer 1 ;)

hoop echt dat ronnie nog een jaar meedoet om tog die 9de te pakken :)
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
THE NEW KING!
 
btw is het idd goed voor de publiciteit......

ronnie was egt voorbeeld van veel spieren weinig hersens:P

alleen die jay vink altijd zo sjaggie :P
 
Back
Naar boven