MuscleMeat

buik groter dan borst? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Serious PauL

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
14 jun 2006
Berichten
47
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
83kg
Vetpercentage
12%
Ik train nu bijna 1 jaar...

Ik eet veel... Vaak om de 3 uur en dan echt veel..
laatst gemeten vet percentage was 12 %

Het sporten gaat goed, en er is genoeg progressie..
Maar als ik in de spiegel kijk van de zijkant zie ik heel erg dat mijn buik bijna groter is dan mijn borst...

Ik lijk dus dik???

Zou het kunnen dat als je te veel eet je maag erg gaat groeien en daardoor je buik groter wordt?

Of doe ik de weinig buik oefeningen...
Ik zal een foto toevoegen..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
bekken kantelen, buik intrekken... gewoon op je houding letten dus.
als je 6x per dag ofzo veel eet en drinkt... dan gaat je maag idd tegen je abs aanduwen en krijg je een buikje; al dat voedsel moet ergens heen, voordat het er weer uit gaat ;)
 
Heb je in dat jaar wel de borst getraind? ???

Dit is in ieder geval niet het resultaat van te weinig buikoefeningen. En dik lijk je ook niet.
 
harder aanpakken die borst, btje mager resultaat na 1 jaar. (maar ik weet niet waar je vandaan komt natuurlijk)
 
borst mag idd wel wat meer aandacht krijgen..
 
heb je geen holle rug ofzo? ik heb een beetje het zelfde euvel komt ind hoofdzakelijk door je houding
 
Borst zit er idd een beetje ongemotiveerd uit. Ik heb het zelf ook wel hoor (met die buik vol met voedsel) maar als je inderdaad je houding verbeterd zie je daar minder van.

Ik heb me trouwens ook al altijd afgevraagd hoe het komt dat all die BB-ers zo'n kleine maagjes hebben met al dat voedsel erin.
 
Ik heb me trouwens ook al altijd afgevraagd hoe het komt dat all die BB-ers zo'n kleine maagjes hebben met al dat voedsel erin.

Hebben BB-ers kleine magen dan?

We verbruiken ook aardig wat energie hè, en ik denk dat niet veel mensen hun voeding over 6 gezonde maaltijden spreiden ;)
 
Heb je in dat jaar wel de borst getraind? ???

Dit is in ieder geval niet het resultaat van te weinig buikoefeningen. En dik lijk je ook niet.

ik zie niet in hoe je van te WEINIG buikspieroefeningen een buik kan krijgen die groter is dan je borst..

ik heb ook wel een buik die wat uitsteekt.. het is deels houding..
maar als je buik traint wordt deze groter.. elke bodybuilder heeft een buik die wat uitsteekt (en ik heb het niet alleen over de IGF/HGH/slin pro's)
 
Drie dingen denk ik: 1) je vetpercentage is hoger dan 12 (ik zie nergens iets van definitie)
2) als je veel eet gaat je buik natuurlijk onvermijdelijk uitpuilen
3) je borst is inderdaad nog niet in die mate ontwikkeld dat je je nu over dit verschil zorgen moet gaan maken
 
Bij bijna iedereen steekt de buik wel uit in ontspannen toestand;)

Ik hou em altijd ''in'' ik weet niet waarom ben ik gewend(houding):D

O ja en als ik voor het slapen gaan veel vocht drink is m'n buik bijzonder plat als ik de volgende dag wakker word. Dus het ligt ook gewoon aan hoeveel je eet:cool:
 
Oke bedankt voor de reacties..
Idd wel een erg ongemotiveerde foto.:p
Was gewoon in rusttoestand genomen.

Ik train borst 1x per week.. En vrijwel eigenlijk altijd wel spierpijn.
Train bijna 1 jaar... Veel korter trouwens... eigenlijk vanaf maart dit jaar..

Maargoed... Het probleem is dus niet te vinden bij te weinig buikspier oefeningen o.i.d. maar meer bij
Houding
Borst ontwikkeling in vergelijking met buik ontwikkeling. Borst gaat dus meer aandacht krijgen.

Daarnaast begint mijn borst erg laag. Kan ik dus beter meer oefeningen doen om ook de bovenkant van de borst goed te ontwikkelen?

Ik doe sowieso altijd schuin drukken. Maar nu ik er aan denk doe ik die oefening maar eens per week:(
 
GA TVA training doen (vacuums ed)
 
Heb je er miss meer info over 3XL?
 
Hebben BB-ers kleine magen dan?

We verbruiken ook aardig wat energie hè, en ik denk dat niet veel mensen hun voeding over 6 gezonde maaltijden spreiden ;)

Sinds ik een beetje bezig ben met BB is m'n maag volgens mij echt wel een stuk groter geworden, daarom idd in ontspannen toestand is m'n buik groter dan m'n borst (scheelt niet veel) ook al heeft m'n borst aardig wat volume.

Maar als je nog veel en veel meer eet (zoals meeste BBers) zou je zeggen dat je maag helemaal groot is (ik bedoel, je gebruikt wel energie, maar betekend dat oo k automatisch dat je spijsvertering zo beest is dat al het voedsel in je maag na een uurtje helemaal is weggesmolten en opgenomen?) om al het voedsel op te vangen. Maar dat valt me altijd tegen, BB-ers lijken altijd redelijk kleine magen te hebben... maar dat ligt dus ook vooral aan het feit dat ze de buik spannen.

Lijkt me fijn om een kleine buik te hebben in rustfase. Maar da heb ik alleen als ik een tijd niet zo veel eet.
 
dat van onderrug wat doe je eraan?
ik merk dat als ik ergens ben en lang sta en loop en dus niet zit, ik las krijg van me onderrug.

wat doe ik hieraan? ik sta gewoon normaal met me schouders naar achtere
 
Gewoon flink je borst trainen! Dan valt je buik ook niet meer op :D Kan je zeggen dat je je buikspieren ook zwaar hebt getraind >_<
 
Ik heb hetzelfde en ik ben duurlopen gaan doen sinds deze zomer.
 
Ik heb hetzelfde en ik ben duurlopen gaan doen sinds deze zomer.

En heeft dit je geholpen bij dit probleem?

Ik ga meer borst trainen per week 2x per week. Ik hoop dat dit zorgt voor betere verhoudingen.
 
Back
Naar boven