AndroidHealthClinic

Wat gaat Ronnie Coleman doen?

Wat gaat Coleman nu doen?

  • Volgend jaar gewoon terug komen

    Stemmen: 48 44,9%
  • Veteranentoernooien

    Stemmen: 9 8,4%
  • Verder met powerlifting

    Stemmen: 14 13,1%
  • K1

    Stemmen: 39 36,4%
  • Inzetten voor goede doelen

    Stemmen: 16 15,0%
  • Anders, nl.:

    Stemmen: 20 18,7%

  • Totaal stemmers
    107
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Hij kan terug politie-agent worden
 
Als je kijkt naar het niveau dat Albert Beckles had in 1985 (ook 2e Olympia) dan kan Coleman nog wel een tijdje vooruit. Beckles was daar 6 jaar ouder dan Coleman nu.

Maak daar maar 12 jaar van, Beckles was 55 toen hij tweede werd. Denk alleen niet dat met het huidige dopingregime je tot je 55de door kan blijven gaan. Beckles is ongevenaard, maar wel van een andere tijd dan Coleman.
 
ik denk dat ie zich op de pronindust. gaat storten
 
ik denk dat ie zich ff lekker laat ppen
 
ik denk dat hij in roze shirtjes gaat lopen
 
ik denk dat ie zich op de pronindust. gaat storten

Inderdaad. Samen met Mike Tyson een p0rn movie maken. (Tyson moest toch p0rn movies gaan maken omdat ie geen geld meer had :roflol:
 
ik vind zn fysiek er met de jaren erop achteruitgaan: minder diepe cuts in z'n quads, minder symetrie (z'n rechterarm blijft kleiner dan links), z'n rug begint in wijdte af te nemen, spieren gaat wat meer hangen enz.

Jammer voor em dat ie t record niet heeft kunnen verbreken, misschien zou ie t nog kunnen proberen om z'n 9e O te halen volgend jaar, maar ik denk dat ie beter kan opstappen en het risico niet nemen om misschien nog lager als 2e te eindigen.
 
ik denk dat 'ie bier gaat drinken
 
Wat ik hoop dat ie doet:

Ik denk dat hij al het vocht dat ie nu nog vasthield kwijt raakt en volgende week in Amsterdam Jay op zijn plaats zet.
Dan gaat hij zijn "Saus" regime omhoog gooien en meteen beginnen te trainen en niet vanaf Januari Tevens gaat ie terug naar Metroflex Gym ipv bij Milos Sarcev te trainen.

En dan volgend jaar de O winnen en dan met pensioen gaan.
 
Yup, zoiets denk ik ook. Hij gaat in ieder geval volgend jaar proberen te winnen ;)
 
Ik zou het wel interessant vinden als hij nog een paar jaar doorgaat, puur omdat ik benieuwd ben hoe lang een mens deze chemische belasting uithoudt.

Maar als hij slim is stopt ie, hoewel de verleiding van een 9e titel wel lonkt natuurlijk.
 
Anders, nl.: zijn baby die al 8 jaar gevangen zit in zijn buik uitpoepen.
 
Kappen met de roids en eindelijk normale abs gaan ontwikkelen.. en zijn bloated belly eens gaat weg trainen
 
ik gok er op dat hij gaat darten..en binnen de kortste keren barney van zn troon stoot!!
 
hij gaat powerliften,

Hij infiltreert in de WSB crew en bij de eerste de beste meeting gaat ie in een glimmende posingslip zn squat maken.

Just to piss em off, gaat ie em ook nog winnen :D
 
hij gaat powerliften,

Hij infiltreert in de WSB crew en bij de eerste de beste meeting gaat ie in een glimmende posingslip zn squat maken.

Just to piss em off, gaat ie em ook nog winnen :D

Dat zou wel heel erg relax zijn als dat zou gebeuren :D
 
Back
Naar boven