MuscleMeat

Alcohol blijft echt heerlijk... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik drink maar heel af en toe alcohol, maar dan zuip ik mezelf ook helemaal van de kaart. De volgende dag is dan ook geen pretje, maar ik zou er niet minder om drinken. Op het moment zelf is het gewoon leuk.

Doorgaans verkies ik wel andere middelen, maar dat komt ook niet zo vaak meer voor. Gematigd gebruik doe ik niet aan mee, het is helemaal gaar of niet.
 
Het was weer mooi gisteren... Godverdegodver...

K*t Rotterdam...

Outland met die leipe gabbers allemaal, dus verplicht drinken ivm VIP status..

dan buiten komen en zien dat een of andere tering aap mijn band heeft lek gestoken... :(
 
Het was weer mooi gisteren... Godverdegodver...

K*t Rotterdam...

Outland met die leipe gabbers allemaal, dus verplicht drinken ivm VIP status..

dan buiten komen en zien dat een of andere tering aap mijn band heeft lek gestoken... :(

Hufters. Wat is daar zo grappig aan... :mad:
 
Hufters. Wat is daar zo grappig aan... :mad:

Geen idee... maar weet nu in iedergeval hoe ik een band moet verwisselen lol...

Kwamen er nog een paar dronken gasten bij staan weet je wel.. "hey man... vet k*t man.. waar moet je heen??" Hoezo net alsof jij mij gaat brengen stomme 010'er.. Ik moet naar 020.. so **** off... (ja peoples voelt zich heel wat met een moersleutel om 4 uur snachts)
 
Gisteren weer lekker veel gedronken:D, heb geen kater ervan wat wil je nog meer :D.
 
Prachtige discussie hier over wel/geen alcohol :)
Ik pak nog ff n lekker watertje :P
 
wel braaf je bakje kwark opeten he bench? :P
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Schol!
 

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

korsakoff.jpg


Niets mis mee als je het mij vraagt.
 
Tsja hardcore bodybuilders...

Haha, ik zat ook iedere dag me kwark bakje half kotsend op te eten, tot ik het licht zag. Henk Visser schreef op het B&F forum dat als je zo jong bent, je moet genieten van het leven. Je moet gek doen, lol maken en lekker uitgaan. Als je daar alcohol voor nodig hebt, vooral doen. Ik zou het doodzonde vinden als ik straks 30 ben en zou willen dat ik de tijd kon terugdraaien, omdat ik zoveel gemist had. Ik benut m'n tijd zoals ik dat wil en die keuze heb ik gemaakt.

Als je gewoon hardcore wilt zijn en je heel streng aan de BB principes wilt houden, moet je dat vooral doen. Whatever makes you happy. Ik weet in ieder geval zeker, dat ik over 20 jaar niet zeg dat ik liever "elk weekend cola had gedronken en om 2.00 in bed moest liggen om voldoende rust te krijgen".

Hoogstens dat ik wat minder had moeten drinken, in het geval van Korsakov of een lever-aandoening, hehe.

Ben het overigens niet helemaal eens met de topicnaam. Alcohol is eerder gezellig. Tequila en wodka puur vind ik echt niet te zuipen. Ik wacht nog steeds op de dag, dat ik na een shotje tequila de hele bar onderkots. Wat is dat goor zeg.
 
Wanneer rot Mikki nou eens op van DBB?
 
Je moet gek doen, lol maken en lekker uitgaan.

Waarom zal je dat niet kunnen doen als je 30, 40 of 50 bent?
Ken zat oudere mensen die ook nog lol hebben, gek doen en uitgaan.
Het gegeven dat het volwassen saai is, is onzin. Het is wat je er zelf van maakt.
 
Wanneer rot Mikki nou eens op van DBB?

ih ih ih , dat is een leuke opmerking 'Adema' heb je die naam zelf gekozen hihi


wat geeft jou het recht om dit te zeggen , dit is een openbare discussiegroep waar iedereen recht heeft om zijn 2 cents kwijt te raken .
maa ik begrijp die opmerking wel , je wil wat populair zijn en wat karma ontvangen en dat is je goed recht . maar kijk liever in eigen boezem of in eigen spiegel (waar je de fysiek ziet van een 12 jarige biafra ) in plaats van andere mensen af te breken die wel populair zijn op dit forum .

salut en de kost :kiss: :hello:
 
hahaha ik vind het altijd mooi, mensen die zeggen "ik heb geen alchol nodig". Nou en, ik ook niet. "Ik ben zo gek als een deur" of "Ook zonder alcohol ben ik altijd lekker gek aan het doen, vraag mijn vrienden maar". ****ing grootste losers ever.
 
hahaha ik vind het altijd mooi, mensen die zeggen "ik heb geen alchol nodig". Nou en, ik ook niet. "Ik ben zo gek als een deur" of "Ook zonder alcohol ben ik altijd lekker gek aan het doen, vraag mijn vrienden maar". ****ing grootste losers ever.
:coffeepc::rolleyes:
 
Back
Naar boven