XXL Nutrition

mannen zijn superieur aan vrouwen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

farghall

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
15 aug 2006
Berichten
438
Waardering
0
Ten eerst wil ik het volgende even ophelderen. Ik ben geen coïtussist. NAH.........:D grapje. Iedere man is een coïtusist.
Somige geven het toe, somige niet. Het is heel natuurlijk om een coïtussist te zijn.

We hebben ballen, en zij niet. zij hebben borsten, en ... ja ene... somige van de mannen hier hebben dat ook.

"DAT BEWIJST DAT WE SUPERIEUR ZIJN AAN VROUWEN..."

oke dat was zinloos maar hoe denken jullie daarover...:D

( citaat: the retard's guide to a better body blz 23)
 
Laatst bewerkt:
Wat een inzicht !!
 
Hmm wat een redenatie zeg, heb je daar lang over na moeten denken :p .
 
Ik ben een voorstander voor gelijkheid van mannen en vrouwen.
 
Oh Daaaaaaaaaaniiiiiiiiii... kom 's kijken :D
 
waar blijven de serieuse reaktie's
 
Haha, ik kan me daar wel in vinden ja. Alleen kunnen vrouwen zo lekker zijn, dat is dan wel weer een sterk punt van hun. Of is het een zwakte van ons mannen? Naja, uiteindelijk zijn mannen superieur.
 
Farghall, met jouw topic heb je net bewezen dat jij als man in ieder geval niet superieur aan vrouwen bent.
 
wat lul je nou robG.. ik ben ook lekker :D wat ben ik toch teleurgesteld na het openen van deze post.. ik dacht.. eindelijk! iemand die wat zinnige info post.. en dan krijg je dit gelazer..
 
Haha, ik kan me daar wel in vinden ja. Alleen kunnen vrouwen zo lekker zijn, dat is dan wel weer een sterk punt van hun. Of is het een zwakte van ons mannen? Naja, uiteindelijk zijn mannen superieur.

een man met een gedeelde visie, laten we zeggen dat je het nog niet weet...
 
inteelt het is toch een schande hé
 
Onbedoeld is dit gare hanenhok materiaal :D
 
ik zal de laatste zijn die beweert dat mannen superieur zijn op het gebied van zeuren om meer aandacht, wansmaak, aanstellerij en dat soort dingen meer. Ben het dus niet met TS eens, desalniettemin nomineer ik deze thread voor de beste-topic-vd-week-titel!
 
Farghall, met jouw topic heb je net bewezen dat jij als man in ieder geval niet superieur aan vrouwen bent.

Ik vraag ook niet je mening of ik superieur ben aan vrouwen. Ik vraag je mening of je vindt dat mannen superieur zijn aan vrouwen.

Dat ik als meso-morphic met mijn godelijke lichaam toch wel serieus genomen wordt door de vrouwen betekent dat mijn behoeften om superieur te zijn ook minder aanwezig is.

Ik kan leven met je conclusie, iets wat voorbarig en weinig onderbouwd, maar ik kan er mee leven.
 
Ok Farghall, meso-morphic was het toch?

zeg knul ga je nog een intressante bijdrage leveren of zit je hier om mensen af te zeiken .... ga iets nuttigs doen met dit onderwerp en laat me weten wat jij vindt niet over mij maar over de stelling die ik trouwens geciteerd heb uit the retard's guide to a better body van dr. hamad s. Al-Mohawis. Ik heb nog hellemaal geen mening gegeven ik ben gewoon benieuwd naar die van jullie...:D
 
Mannen zijn gewoon anders dan vrouwen, en stelingen als wij zijn superieur komt uit mondjes van kindjes die niet nadenken...
Tuurlijk: wij zijn sterker, kunnen gemakkelijker rationeel denken,...
Maar vrouwen kunnen kinderen op de wereld zetten, hebben meer uithouding, enz...
Vrouwen zijn ook meesteressen in acteren, mannen dingen laten doen die zij willen (en de man laten denken dat het is wat hij wil, enz...;))

Mannen en vrouwen zijn NIET hetzelfde (ik lach me kapot met een vrouwelijke flik;):p), maar ze zijn wel evenwaardig (de een kan wat de andere niet kan, en visa versa;))
 
En dan bedoel ik blijkbaar niet jou Farghall, maar de leuke dr. hamad s. Al-Mohawis. die wss nog in de middeleeuwen leeft;)
 
Back
Naar boven