Fitness Seller

Qlimax line-up

Bezoekers in dit topic

Scaleo

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
6 nov 2003
Berichten
2.306
Waardering
17
Lengte
1m80
Massa
73kg
Vetpercentage
6%
Wie kan mij vertellen wat de line-up is van Qlimax dit jaar. Op de Q-dance site staat niks ???
 
Die kan ik je zo ook wel vertellen, reken op namen als Pavo, Luna, Prophet en Technoboy.
Dus gewoon de gebruikelijke namen met de gebruikelijke saaie schijt kermis hardstyle.
 
Die kan ik je zo ook wel vertellen, reken op namen als Pavo, Luna, Prophet en Technoboy.
Dus gewoon de gebruikelijke namen met de gebruikelijke saaie schijt kermis hardstyle.

Hey hey ff dimmen jah jij mag los de 14de ;)
 
Ik denk dat ik dan ook geen Qlimax doe.. Ben de laatste tijd echt van de harde hardstyle en hardcore
 
de gebruikelijke namen met de gebruikelijke saaie schijt kermis hardstyle.


help jij me mee mn maten overtuigen?!

ik wordt er ook schijtziek van onderhand!

feest waar ik zeker heen ga is pandemonium op 23 dec.
lekker oude meuk en de sfeer moet fantastisch zijn!

iemand anders van hier die gaat??
 
Ga gewoon naar Qlubtempo en hoor het verschil!
 
meeting houden op qlubtempo? :P Ik weet alleen niet of ik dan wel in staat ben om stil te staan :D
 
Best man, ik sta op de dansvloer en ben te herkennen aan mijn zwarte schoenen!
 
denken jullie dat qlimax uitverkocht raakt?
 
ok guys ik ben om. heb de qlimax dvd gezien wat een schijt muziek. denk dat ik maar naar try before you die ga
 
Gelukkig, weer een zieltje gered!
 
Dat die ****ers eerst maar eens hun security personeel betalen! Vorig jaar heb ik op Qlimax gewerkt en mn baas had toen nog niet eens zn centen van Tommorowland gekregen (ook ID+T), ze vragen wel meer dan 50 man. Ik weet niet of het nu reeds in orde is, maar vermoed van wel want ze zouden een zaakje voorhebben... enkel jammer dat je die gasten eerst onder druk moet zetten voor je je centen ziet :mad:

Bovendien controle gehad van binnenlandse zaken en reklamaties dat we fouilleerden, Qlimax sucks........

BIGTIME :D
 
Ga gewoon naar Qlubtempo en hoor het verschil!

ik was er uiteraard de laatste keer in HMH.

was stuk beter dan de nieuwe hardstyle, maar ga toch liever voor early rave!
 
Back
Naar boven