Fitness Seller

Voeding voor harde spieren (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

reiweez

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
1 okt 2006
Berichten
43
Waardering
0
Wat wordt er precies gegeten om harde spieren te verkrijgen? Ik heb wel eens gelezen vet of vanadium of zo, ik heb vrij zachte drillerige spieren o.a door veel soja en pindakaas vlg. mij, maar op termijn wil ik mijn voeding zo aanpassen dat ik harde spieren krijg.
 
Drillerige spieren door pindakaas ??? Misschien moet je eens gewichten gaan eten
 
Ik weet hier niks van, dus kom maar op allemaal met je commentaar, want ik wil het ook weten of het iets uitmaakt...;)
 
volgens mij heeft voeding nix met de hardheid van je spieren te maken. slaat echt nergens op. gewoon harder trainen!!
 
ik heb drillerige bilspieren
 
ik heb drillerige bilspieren


Moet je er ook niet zoveel mee kan schudden man.
Ik doe er zo nu en dan een trechtertje cementmix in, snoeihard zijn ze :p


Nee maar hardheid krijg je gewoon door hard te trainen, veel massa pakken, en dan naar een zo laag mogelijk vetpercentage gaan. Lijkt me vrij logisch toch :rolleyes:

Maar blijf wel zeker van de kwark af hoor! Die zorgt voor zwaar drillerige spieren :eek:
 
Je moet ze wel aanspannen natuurlijk.;)




Nee, geintje, gewoon hard trainen.:)
 
Ik dacht dat we na het topic 'Lekker veel spieren hoe?' alles wel gehad hadden.
Komen de vrij zachte, drillerige spieren om de hoek kijken...
 
je moet je stront opeten, deze eiwitten zijn al eens verteerd dus gaan ze recht je spieren in
 
Implantaten gebruiken. Krijg je keiharde pecs en kuiten van.
 
hij is wellicht geinspireerd door Kale
 
wat een bullshit zeg.. is dit een grap of zo.
 
kheb trek in boterham met pindakaas
 
drillerige spieren misschien te veel vet erop :cool:
 
pudding dieet voor harde spieren..
Lees mijn boek (word pudding hard) en boek snel resultaat en dat voor maar 65 euro
bestellen via mijn pm:D
 
Wat wordt er precies gegeten om harde spieren te verkrijgen? Ik heb wel eens gelezen vet of vanadium of zo, ik heb vrij zachte drillerige spieren o.a door veel soja en pindakaas vlg. mij, maar op termijn wil ik mijn voeding zo aanpassen dat ik harde spieren krijg.

HEEEE geen slecht woord over pindakaas!!! :whip:
Pindakaas RULES!!!
 
Back
Naar boven