AndroidHealthClinic

Omega 3 + Biergist vraag

Bezoekers in dit topic

Louw

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
9 mrt 2006
Berichten
432
Waardering
0
Weledelzeergeleerde bodybuilders,

Vandaag heb ik een potje van 120 caps omega3 gekocht bij de Kruitvat. Met als dosering vermeld; 1x daags 2 à 3 caps per dag. Welke hoeveelheid is normaal/gemiddeld bij onze sport? En tijdens welke maaltijd?

Behoorlijk formaat cap trouwens die je in je kanaal moet drukken. ;)

Ik zag een potje biergist staan en die heb ik ook maar meegenomen. Drie maal daags 3 caps staat op het potje; is dat onder de gebruikers hier de norm?

Bedankt!
 
ja ... ik neem ook visolie caps vant kruidvat ... neem ze enkel s'ochtens ...
 
De omega weet ik niet, maar biergist moet je gewoon 3 maal daags 3 nemen. Meer heeft geen effect. Het werkt trouwens ook tegen puistjes.. en het bevat eiwitten'en B-vitamines. Kortom erg handig voor 'ons'.
 
De omega weet ik niet, maar biergist moet je gewoon 3 maal daags 3 nemen. Meer heeft geen effect. Het werkt trouwens ook tegen puistjes.. en het bevat eiwitten'en B-vitamines. Kortom erg handig voor 'ons'.
Thnx. Doel van aanschaf is ook om mijn lichte vorm van acné te doen verminderen/verdwijnen. Overigens zijn die eiwitten 45,2gram per 100gram oftewel circa 500 tabletten natuurlijk te verwaarlozen. ;)
 
Overigens bestaat een capsule uit 1000mg visolie, 9% EPA / 6% DHA.

Mensen die er meer dan 2 á 3 per dag nemen?
 
Biergist is waardeloos
 
Biergist is waardeloos

Jammer dat het bij jou niet gewerkt heeft. Je bent niet de enige waarbij het niks doet, maar vere weg de meeste ervaren wel degelijk een positief effect.

Zo'n zinsopbouwing is natuurlijk waardeloos, elk lichaam is anders. Nog meer dan we denken.
 
Waardeloos? Misschien merk je er weinig van. Biergist is bloedzuiverend en daarnaast ondersteunt het de bloedsomloop. Het is goed voor je haar en er zit ook wat vitamines en mineralen in. Die 3 euro lijkt me geen weggegooid geld. Ik neem zelf 6 pilletjes elke ochtend en de uitslag die ik had is echt minder geworden.
 
Als je biergist neemt voor de vitamines & mineralen ben je wel verkeerd bezig man ;)

Jammer dat het bij jou niet gewerkt heeft. Je bent niet de enige waarbij het niks doet, maar vere weg de meeste ervaren wel degelijk een positief effect.

Ik ben niet de enigste man :rolleyes:

Kijk, daar heb ik nog eens wat aan.

Ik zal het anders formuleren, koop het niet !

precies

hou dan gewoon je mond!

Stond ik niet op je negeerlijst :haha:

Beest!
 
Damn jij bent een harde!
 
En nog wel erger dan dat :cool:
 
Vraag me trouwens af wat mensen in die caps zien? Die zijn meestal duur en je hebt lekkere alternatieven :meal:
 
Weledelzeergeleerde bodybuilders,

Vandaag heb ik een potje van 120 caps omega3 gekocht bij de Kruitvat. Met als dosering vermeld; 1x daags 2 à 3 caps per dag. Welke hoeveelheid is normaal/gemiddeld bij onze sport? En tijdens welke maaltijd?

Behoorlijk formaat cap trouwens die je in je kanaal moet drukken. ;)

Ik zag een potje biergist staan en die heb ik ook maar meegenomen. Drie maal daags 3 caps staat op het potje; is dat onder de gebruikers hier de norm?

Bedankt!

hmm thanks, ik ga ook maar is het kruidvat bezoeken morgen!
 
Vraag me trouwens af wat mensen in die caps zien? Die zijn meestal duur en je hebt lekkere alternatieven :meal:
Zoals elke dag een visje op bord? Ik heb voor aanschaf veel goede voordelen gelezen over visolie caps. Overigens is de lekkere alternatief in de meeste gevallen ook niet goedkoop.
 
Mengsel van 4 oliën : 4 Euro voor 500 Ml

15 Ml (1 eetlepel) = 100-110 kcal / +- 13 Gram vet

valt wel mee...
 
Vandaag heb ik een potje van 120 caps omega3 gekocht bij de Kruitvat. Met als dosering vermeld; 1x daags 2 à 3 caps per dag. Welke hoeveelheid is normaal/gemiddeld bij onze sport? En tijdens welke maaltijd?
Helaas heeft niemand deze vragen nog beantwoord. Op dit moment heb ik ervoor gekozen om er twee tijdens het ontbijt te nemen en twee voor het slapen gaan. (damn, die caps zijn HUGE.)

Aangezien op het potje wordt aangegeven om de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid niet te overschrijden vraag ik me af of ik er goed aan doe 4 per dag te nemen?

Merci.
 
waarom wil je er 4 nemen?
Gebruik het als supplement en niet als vervanging, dus eet ook gewoon 1 a 2 x vette vis in de week. Dan is 2 caps p.d. voldoende.
Ik zou het niet tijdens het ontbijt nemen omdat vet de vertering (en dus opname) vertraagd, en dat wil je niet hebben 's ochtends.
Overigends denk ik niet dat het schadelijk is 4 caps te nemen.
 
Back
Naar boven