Fitness Seller

Nederland: Wat ga jij stemmen? (1 bezoeker)

Wat stem jij?

  • CDA

    Stemmen: 6 5,2%
  • ChristenUnie

    Stemmen: 1 0,9%
  • D66

    Stemmen: 1 0,9%
  • GroenLinks

    Stemmen: 3 2,6%
  • Lijst Pim Fortuyn

    Stemmen: 9 7,8%
  • PvdA

    Stemmen: 10 8,7%
  • SGP

    Stemmen: 1 0,9%
  • SP

    Stemmen: 15 13,0%
  • VVD

    Stemmen: 37 32,2%
  • 1NL

    Stemmen: 11 9,6%
  • Ik ben Belg

    Stemmen: 21 18,3%

  • Totaal stemmers
    115

Bezoekers in dit topic

:roflol: SP en Groenlinks. Dat zijn die mongolen die jaren terug de AIVD (toen BVD) wilde opheffen omdat er toch geen gevaar meer zou bestaan in de toekomst waarvoor zij nodig zouden zijn. Nu blijkt wel anders. Een partij die zulke aannames doet verdient het niet om stemmen te krijgen.
 
wat eng veel vvd'ers hier zeg ;)
 
zonder de partijstandpunten te kennen van de meeste partijen zou ik voor de vvd kiezen, maar ik ga me binnenkort eens verdiepen in alle partijstandpunten.
 
:roflol: SP en Groenlinks. Dat zijn die mongolen die jaren terug de AIVD (toen BVD) wilde opheffen omdat er toch geen gevaar meer zou bestaan in de toekomst waarvoor zij nodig zouden zijn. Nu blijkt wel anders. Een partij die zulke aannames doet verdient het niet om stemmen te krijgen.

De AIVD is er juist om oa. leden van de SP/GL in de gaten te houden. Veel van hun kamerleden zijn vroeger lid geweest van gewelddadige actiegroepen (menig lid heeft een strafblad wegens geweld, vernieling etc.) Kan me er wel wat bij voorstellen dus dat ze er graag van af willen zijn. Groenlinks lid Duyvendak is vroeger bijna veroordeeld voor poging tot moord (probeerde agenten in een politiewagen kapot te schieten) Ging uiteraard niet door omdat veel rechters in nederland ook vaak lid zijn geweest van dergelijke clubjes. Het zit heel erg vies in elkaar bij de rechterlijke macht, en je kan er niks aan doen omdat ze "onafhankelijk" zijn.
Achterkamertjespolitiek wordt dan ook gevoerd om geheimen te bewaren die niet toe te vertrouwen zijn aan dit soort partijen.
 
SP natuurlijk! Het lijkt me zo gaaf om in een noord-korea te wonen met jan marijnissen als opperleider. Haal de rode vlag maar omhoog! Niet werken, wel een uitkering en alles wordt door de staat betaald.

[Link niet meer beschikbaar]

En waar haalt de staat het geld vandaan als er niemand werkt ???
 
VVD bij gebrek aan een serieuze rechtsere partij.
"Republican" zou wel iets voor mij zijn.
 
Erg veel VVD'ers hier inderdaad. Het liberalisme is het gedachtengoed dat mij het meeste aanspreekt (idealistisch gezien). Maar als ik naar mijn eigen situatie kijk en naar de traditionele aanhang van de VVD; dan denk ik toch dat ik daar niet thuis hoor. Ik ben geen ondernemer geen tandarts, jurist of arts.

Tja de VVD, Volkspartij voor Vrijheid en Democratie.... Volgens mij zijn ze bij die eerste letter al in de war geraakt.:rolleyes:
 
Partij van Wilders staat er niet tussen.
 
Mooie resultaten. Die linkse lente zal iig niet meer komen, gelukkig. VVD gaat gewoon pwnen, yeah buddy!
 
eens. Nu dus ook maar VVD waarschijnlijk, met voorkeurstem naar Rita.

als Rita haar voorkeursbeleid afstemt op Curacao gaat ze met hele sprongen vooruit !!


aanmeldings vereisten voor een verblijfsvergunning: oa Curacao & St. Maarten

1. - werk cq bron van inkomsten ( + werkvergunning ;) )
2. - vaste woon/verblijfplaats


..........dus met een uitkering verblijf je max. 3 maanden, en daarna wordt je eenvoudig weer teruggestuurd ( uitkering is hier ook maar 139 gulden per 2 weken :p )

:D
 
BigTony,

ik kan alleen niet begrijpen hoe je van VVD naar SP komt. SP is de vijand man:)


En ff over de AIVD: Die is echt wel nodig hier.
Kennis van mij zit in een eenheid die word aangestuurd door de aivd. Als je weet hoe vaak hun dingen fixen hier worden de meeste bang.
Ik heb verhalen van hem te horen gekregen dat ik het benauwd kreeg.

Hij vertelde mij wat over trainingen, het laak kwartier enz enz. Liet mij ook wat foto's zien hoe hij er uit zag na zijn training "bereidwillend om te vechten".
Geloof mij maar, geen kattepis.
Moet ook wel als je bij het elitecorps zit, maar toch. Dus SP en groenlinks zullen nooit mijn stem krijgen want als zijn eenheid er niet was geweest waren er het laatste jaar al heel wat dingen gebeurd.
En dit heb ik niet van horen zeggen, maar uit directe hand.
 
BigTony,

ik kan alleen niet begrijpen hoe je van VVD naar SP komt. SP is de vijand man:)


En ff over de AIVD: Die is echt wel nodig hier.
Kennis van mij zit in een eenheid die word aangestuurd door de aivd. Als je weet hoe vaak hun dingen fixen hier worden de meeste bang.
Ik heb verhalen van hem te horen gekregen dat ik het benauwd kreeg.

Hij vertelde mij wat over trainingen, het laak kwartier enz enz. Liet mij ook wat foto's zien hoe hij er uit zag na zijn training "bereidwillend om te vechten".
Geloof mij maar, geen kattepis.
Moet ook wel als je bij het elitecorps zit, maar toch. Dus SP en groenlinks zullen nooit mijn stem krijgen want als zijn eenheid er niet was geweest waren er het laatste jaar al heel wat dingen gebeurd.
En dit heb ik niet van horen zeggen, maar uit directe hand.

He niet overdrijven... als we de dreiging beschouwen en de afgewende potentiele uitgevoerde tereurdaden daadwerkelijk bij elkaar op tellen dan is het aantal slachtoffers dat daarbij gevallen zou zijn nog minimaal... in termen van aantal potentiele slachtoffers heeft tereur geen enkele invloed op de economie of de stabiliteit... het feit dat we ons angstig laten maken zorgt er voor dat mensen krampachtig worden en dat er instabiliteit ontstaat.... als we met z'n alle net zo krampachtig waren over het aantal werkelijke dodelijke slachtoffers door het verkeer (75 perweek) of dodelijke brandslachtoffers per jaar (70 personen) dan zou dat betekenen dat we nu allemaal een fiets kochten en dat we in ieder huis een brandslanghaspel met een automatische brandinstallatie zouden hebben... echter vinden we dat weer overdreven. terwijl blijkbaar terreur (een paar slachtoffers) alles mag en moet en kan niet op geld genoeg om een eventuele dreiging af te wenden... boel shit.... zorg maar dat de gewone hulpdiensten zijn voorbereid op een ramp daar red je meer levens mee... laat de milieu diensten meer handhavingen doen bij bedrijven met gevaarlijke stoffen. sluit bedrijven die zich niet houden aan de voorschriften in plaats van minimale boetes uit te schrijven... het is wachten op een nieuw enschede of vollendam en daar hoor ik niemand meer over terwijl dat een reeele dreiging is en dat is terorisme niet... en ik kan het weten...
 
He niet overdrijven... als we de dreiging beschouwen en de afgewende potentiele uitgevoerde tereurdaden daadwerkelijk bij elkaar op tellen dan is het aantal slachtoffers dat daarbij gevallen zou zijn nog minimaal... in termen van aantal potentiele slachtoffers heeft tereur geen enkele invloed op de economie of de stabiliteit... het feit dat we ons angstig laten maken zorgt er voor dat mensen krampachtig worden en dat er instabiliteit ontstaat.... als we met z'n alle net zo krampachtig waren over het aantal werkelijke dodelijke slachtoffers door het verkeer (75 perweek) of dodelijke brandslachtoffers per jaar (70 personen) dan zou dat betekenen dat we nu allemaal een fiets kochten en dat we in ieder huis een brandslanghaspel met een automatische brandinstallatie zouden hebben... echter vinden we dat weer overdreven. terwijl blijkbaar terreur (een paar slachtoffers) alles mag en moet en kan niet op geld genoeg om een eventuele dreiging af te wenden... boel shit.... zorg maar dat de gewone hulpdiensten zijn voorbereid op een ramp daar red je meer levens mee... laat de milieu diensten meer handhavingen doen bij bedrijven met gevaarlijke stoffen. sluit bedrijven die zich niet houden aan de voorschriften in plaats van minimale boetes uit te schrijven... het is wachten op een nieuw enschede of vollendam en daar hoor ik niemand meer over terwijl dat een reeele dreiging is en dat is terorisme niet... en ik kan het weten...

Hehe, zoals ik al zei is het maar goed dat mensen niet weten wat er precies speeld. Je weet niet waar je het over praat. Ik wist ook niet in hoeverre terreur hier aanwezig was totdat ik hem had gesproken. Ik heb al meerdere malen met hem gebabbeld en afgelopen zondag een uurtje ongeveer en mijn oren stonden echt te klapperen.
De eenheid die heel lang ter discussie stond en die er pas sinds juni of zo zou zijn is er dus al ietsjes langer. Iets meer als een jaar nu.
En geloof mij nu maar dat die jongens geen kattepis zijn.
En je hoeft me niet te geloven, maar als jij weet hoe vaak die gasten uitrukken per week schrik jij je een hoedje, en dat is niet wegens een autodiefstal hoor.
 
VVD!!

Milieu moet je aanpakken in de meest vervuilende landen, waar je met 100euro nog 100% verbetering kan realiseren niet hier in NL.. miljoenen investeren en een paar promile verbetering....

PVDA is allemaal zo zoetsappig..

Dus beter een wat hardere lijn!
 
Wat een haat, wat een haat.
 
Back
Naar boven