XXL Nutrition

komende maand geen lid van fitnessclub:hoe schade beperken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

thinkalot

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
30 sep 2006
Berichten
3.483
Waardering
0
Hallo iedereen,
ik zal vanaf 5 oktober een mand geen lid zijn van een fitnessclub en zal dus op mijn eentje de schade moeten beperken. Hoe kan ik deze tijd het best invullen wat betreft mijn training en voedingssupplementen.
Ik heb vet rond de buikstreek en zou misschien van deze maand gebruik maken om wat droger te komen. Ik heb alleen maar twee halters die ik elk tot 15 kilo kan laten wegen. Ik dacht dus aan 4 series van 12 voor trainen van biceps, triceps, rug, en buikspieren, alsook de schouders. Ik kan de gewichten versteken zodat 1 halter max 28 kilo weegt.Ik heb een whey proteine en ook creatine monohydraat. Ik dacht er ook aan twee a drie keer per week een 30 tal minuttjes te gaan lopen. Wat kan ik dus het beste doen. tx
groetjes
 
Veel trainen met dumbels, eiwitten hoog en eet wat minder. Eventueel wat lichte cardio 3 a 4 x per week.
 
Veel trainen met dumbels, eiwitten hoog en eet wat minder. Eventueel wat lichte cardio 3 a 4 x per week.

ja maar hoe trainen met de dumbbells? aantal series en met hoeveel kilo (80 % van max of 60 % van max)??
 
pak gerust een maand pauze of ga eventueel wat joggen ;)
 
ja maar hoe trainen met de dumbbells? aantal series en met hoeveel kilo (80 % van max of 60 % van max)??

Hoe te trainen met dumbels. Er zijn veel varianten te bedenken van oefeningen en het percentage van je max? Hangt van je voeding af hoe intensief je er tegenaan gaat. Als je besluit een maandje wat rustiger aan te doen en besluit minder te eten zou ik ook minder zwaar trainen dan normaal.
 
Hoeft niks uit te maken een maandje geen gym. Je kan met dumbbells bijna alles aanpakken
 
borst toch niet?, behalve flye een beetje mss?


Wat denk je van dumbbell press, (incline,decline en plat)
En inderdaad fly's. (ook incline decline en plat).
:cool:
 
en anders een maandje goed pompen en wat met dumbbells trainen. ik vind het eigenlijk een rare vraag. eerder een vraag van iemand die nog nooit getraind heeft. train je dan niet met dumbbells in de zaal?
 
en anders een maandje goed pompen en wat met dumbbells trainen. ik vind het eigenlijk een rare vraag. eerder een vraag van iemand die nog nooit getraind heeft. train je dan niet met dumbbells in de zaal?


tuurlijk wel, altijd zelf!
maar de vraag was dan ook anders dan dat he. mijnhalters thuis zijn minder zwaar dus kan ikniet op massa trainen. dus zal ik met die lichtere gewichten meer reps doen. Dit houdt dus droog trainen in. Welke series doe ik dan, en wat doe ik met mijn voedingssuplementen. Kan ik de whey blijven nemen, of stop ik daar een maand mee? en wat met de creatine?
en je kant toch thuis geen bankdrukken doen met dumbbells als je geen bank hebt. Op de grond gaat dat toch niet want je ellebogen moetne lager komen dan je rug he als je flat ligt.
 
Al train je een maand helemaal niet, dan zul je er nog weinig van merken. Het is echt niet zo dat de kilo's eraf vliegen iedere week.
 
Wat denk je van dumbbell press, (incline,decline en plat)
En inderdaad fly's. (ook incline decline en plat).
:cool:


hoe doe je dat thuis, als je geen bank hebt.
 
als ik drie weken op vakantie ben, dan pomp ik om de twee of drie dagen of ik dip ergens en ik kom even gespierd terug thuis. en af en toe is met lichte gewichten trainen dat kan enkel goed zijn. zo krijg je tenminste weer een impuls als je binnen een maand met zware gewichten gaat trainen. afwisseling is het beste wat je kan doen.
 
als ik drie weken op vakantie ben, dan pomp ik om de twee of drie dagen of ik dip ergens en ik kom even gespierd terug thuis. en af en toe is met lichte gewichten trainen dat kan enkel goed zijn. zo krijg je tenminste weer een impuls als je binnen een maand met zware gewichten gaat trainen. afwisseling is het beste wat je kan doen.


Bedankt voor het motiverende antwoord.
groetjes
 
Denk dat je al aardig wat antwoorden hebt maar ik heb nog wel een vraag. waarom wil je nu vet gaan verliezen? De zomer is net voorbij en ik zou er dus eerder voor kiezen om deze winter juist is lkkr te groeien. Dus juist wat hoger in koolhydraad en eiwit innamen als normaal. Dan kun je daarna met het juiste schema de winst zo goed mogelijk behouden en de vetjes verliezen om zo voor de zomer weer strak op het strand te bivakkeren.
 
Denk dat je al aardig wat antwoorden hebt maar ik heb nog wel een vraag. waarom wil je nu vet gaan verliezen? De zomer is net voorbij en ik zou er dus eerder voor kiezen om deze winter juist is lkkr te groeien. Dus juist wat hoger in koolhydraad en eiwit innamen als normaal. Dan kun je daarna met het juiste schema de winst zo goed mogelijk behouden en de vetjes verliezen om zo voor de zomer weer strak op het strand te bivakkeren.

das inderdaad een goed idee en daar dacht ik ook aan maar ik dacht dat ik door deze maand niet met zware gewichten te kunnen werken eventjes een maandje droog te trainen en daarna terug te groeien.

Of heeft dat weinig zin?
 
waarom 1 maand proberen droger te komen om daarna juist het tegenover gestelde te doen. Eerder dat je al je vetjes kwijt bent begin je dus alweer. Onderhoud het gewoon goed thuis en pak is een week totale rust voor de verandering. En begin alvast te letten op je voeding dan komt het helemaal in orde!
 
Back
Naar boven