XXL Nutrition

komende maand geen lid van gym dus hoe schade thuis beperken met halters (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

thinkalot

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
30 sep 2006
Berichten
3.483
Waardering
0
Hallo iedereen,
ik zal vanaf 5 oktober een mand geen lid zijn van een fitnessclub en zal dus op mijn eentje de schade moeten beperken. Hoe kan ik deze tijd het best invullen wat betreft mijn training en voedingssupplementen.
Ik heb vet rond de buikstreek en zou misschien van deze maand gebruik maken om wat droger te komen. Ik heb alleen maar twee halters die ik elk tot 15 kilo kan laten wegen. Ik dacht dus aan 4 series van 12 voor trainen van biceps, triceps, rug, en buikspieren, alsook de schouders. Ik kan de gewichten versteken zodat 1 halter max 28 kilo weegt.Ik heb een whey proteine en ook creatine monohydraat. Ik dacht er ook aan twee a drie keer per week een 30 tal minuttjes te gaan lopen. Wat kan ik dus het beste doen. tx
groetjes
 
gewoon alle fitnessclub's in de buurt afgaan voor een gratis les... kun je best een maandje uitzingen...
 
gewoon alle fitnessclub's in de buurt afgaan voor een gratis les... kun je best een maandje uitzingen...

jij slimme duivel, maar ik denk niet dat er zoveel clubs zijn hier in mijn strek die gratis eerste lessen toelaat
 
jij slimme duivel, maar ik denk niet dat er zoveel clubs zijn hier in mijn strek die gratis eerste lessen toelaat

ik heb eens een 10 dagen pas gekocht voor 10 €, dat kun je nu ook niet veel noemen. Maar het is niet erg om enkele weken rust te nemen. Nu vier is misschien een beetje veel, maar als je 2-3 weken rust neemt, zal het je training bevorderen. Heb zelf ook 4 weken rust genomen in augustus (wegens ziekte). Maar zoek wat oefeningen op met dumbbells en voor je vet kan je lopen, fietsen, zwemmen, ...
 
ik heb eens een 10 dagen pas gekocht voor 10 €, dat kun je nu ook niet veel noemen. Maar het is niet erg om enkele weken rust te nemen. Nu vier is misschien een beetje veel, maar als je 2-3 weken rust neemt, zal het je training bevorderen. Heb zelf ook 4 weken rust genomen in augustus (wegens ziekte). Maar zoek wat oefeningen op met dumbbells en voor je vet kan je lopen, fietsen, zwemmen, ...



en wat doe ik met de voedingssupplmenten (whey en creatine monohydraat)
 
chinups, push ups, highjumps en sprints
 
precies, je kan zoveel thuis doen zonder gewichten. Chinups, pushups, handstandpushups, dips, pistols, etc.
 
en wat doe ik met de voedingssupplmenten (whey en creatine monohydraat)

creatine mag je niet het hele jaar innemen. Heb zelf ook creatine monohydraat, meestal is het 6 weken wel, 6 weken niet. Whey mag je gewoon blijven nemen. Maar zoals hierboven zie je welke oefeningen je kan doen gewoon thuis.
 
ga je toch gewoon naar een sportschool en betaal je steeds voor de lessen, lijkt mij niet zo'n probleem.
 
ga je toch gewoon naar een sportschool en betaal je steeds voor de lessen, lijkt mij niet zo'n probleem.


7 euro per les, maal 3 keer per week maal 4 weken = 84 euro.
ik ben niet gek he
 
vraag je toch of je niet lid kan worden voor 1 maand...
 
vraag je toch of je niet lid kan worden voor 1 maand...

ja maar er is hier nergens een club die dat doet. behalve ééntje en die vraagt een extra instap van 75 euro, zelf als je maar 1 maand gaat.
 
Waarom moet je een maandje stoppen ?

ik had voor een vriend 300 euro aan supplementen gekocht en hij ging het terugbetalen maar nu kan hij "eventjes niet". En mijn abonnement is net afgelopen en ik heb op dit moment geen geld genoeg om een abonnement te kopen die ik wil.
 
hm, maandje rust kan geen kwaad hoor.

ben zelf 3 maandjes gestopt met fitness, binnen 2 weekjes zat ik weer op m'n oude niveau, zonder voedingsschema of iets dergelijks, dus als je op je voeding let dan denk ik dat je weinig verliest of misschien wel wat winst maakt.
 
hm that sucks.
je kunt bijv. opdrukken met een gewicht op je rug (tas ofzo) en optrekken (aan de trap of een balk) met btje inventiviteit kom je een heel eind.
 
hm that sucks.
je kunt bijv. opdrukken met een gewicht op je rug (tas ofzo) en optrekken (aan de trap of een balk) met btje inventiviteit kom je een heel eind.

opdrukken met gewicht in een rugzak vind ik een heel goed idee. Maar heb je een oplossing voor de polsen als je dat doet? ik krijg namelijk pijn in de polsen als ik mijn handen vlak op de grond zet.
 
hm, maandje rust kan geen kwaad hoor.

ben zelf 3 maandjes gestopt met fitness, binnen 2 weekjes zat ik weer op m'n oude niveau, zonder voedingsschema of iets dergelijks, dus als je op je voeding let dan denk ik dat je weinig verliest of misschien wel wat winst maakt.

Ik heb besloten met even zware en zwaardere halters thuis de biceps triceps en schouders te trainen. ook de buikspierne kan ik trainen en met een beetje moeite ook de rug en de benen. Alleen de borst is een beetje moeilijk , mss dus push ups met zware rugzak. Ik heb gewoon schrik om de routine kwijt te raken alsook de motivatie en stil te vallen.
 
voor 300 € aan supplementen? Ik heb in heel men leven (14 maanden waarvan 6 serieus) nog maar voor 63€ aan supplementen gekocht. (creatine en mass gainer, in toekomst whey isolaat kopen).
 
Back
Naar boven