AndroidHealthClinic

Van anabolen wordt je dom! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Corradoboy

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
19 feb 2003
Berichten
21
Waardering
0
Volgens onderstaand artikel is er onderzoek waaruit blijkt dat je van steroïden dom word. Zoals in de meeste artikelen gaan ze wel heel erg kort door de bocht met hun conclusies. Zo wordt er niks gezegd over de hoogte van de testosteronspiegel waarbij dit verschijnsel op zou treden en ook niks over de duur van de verhoogde spiegel. Ze kunnen het ook weer niet laten om er een of andere domme opmerking achteraan te plaatsen.

Los daarvan is het wel een interessante bevinding. Heb zelf het onderzoek nog niet gelezen, dus weet niet in hoeverre het überhaupt betrouwbaar is, maar het is op zich wel de moeite waard om ff nader te onderzoeken lijkt me.


Chemisch 2 Weekblad - Verdomd gespierd
 
Laatst bewerkt:
enigste zinnigste reply: slotje :)
 
Zal eerder andersom zijn. Je denkvermogen neemt enorm toe tijdens een goede kuur. Waarom denk je dat het zo populair is onder veel amerikaanse studenten die niet eens aan sport doen?
 
Het onderzoek zou dus kunnen verklaren waarom bodybuilders zo vaak agressief en suïcidaal gedrag vertonen. Die onaangename bijwerking van steroïden is allang bekend, maar tot nu toe was niet duidelijk hoe het kwam.



“De volgende keer dat een spierbonk in een sportwagen je snijdt op de snelweg, word dan niet boos maar haal even diep adem en bedenk dat hij er misschien niets aan kan doen”, aldus onderzoeksleider Barbara Ehrlich.
Wat een onzin. Dat heeft met heel andere dingen te maken. Toegenomen agressie omdat test voor agressie zorgt dus meer test = meer agressie.
Suicidaal gedrag ??? Is nieuw voor me, kan verklaart worden door moodswings in de PCT.
 
Kan me er wel iets bij voorstellen hoor.
Bovenstaande heren zijn ook idd niet bijster slim.
Ze verdedigen hun kuur gedrag terwijl ze weten dat het slecht is!!!

Dus TS, karma onderweg!
 
Kan me er wel iets bij voorstellen hoor.
Bovenstaande heren zijn ook idd niet bijster slim.
Ze verdedigen hun kuur gedrag terwijl ze weten dat het slecht is!!!

Dus TS, karma onderweg!

Ik ben naturel, dommerik :P
 
Shit, waar ligt het in jouw geval dan aan? :D

Ik stond op 1 na achteraan bij het uitdelen.
Er stond nog iemand achter me, maar ben zijn naam kwijt. Was iets met met Maus ofso :scratch:
 
Komaan zeg, steroiden zijn als de laatste slagroom op een lekker ijsje :D Zonder dat is het veel minder lekker.
 
Ik stond op 1 na achteraan bij het uitdelen.
Er stond nog iemand achter me, maar ben zijn naam kwijt. Was iets met met Maus ofso :scratch:

Das een goeie kerel hahahahaha!

Haal je dat nu uit een boekje?
Want zelf zoiets bedenken kan je vast niet!
 
Komaan zeg, steroiden zijn als de laatste slagroom op een lekker ijsje :D Zonder dat is het veel minder lekker.

Jij moet ook kappen met die onzin, roid-user!!

Jij vergeet zelfs een punt achter ijsje te zetten, dat is erg stom!
 
raar ben net gepromoveerd naar hoofd productie,waarschijnlijk zijn ze dan dommer dan ikzelf,en hullie slikken geneens sterobolen en anawieden
 
Ik begrijp er niks van.
 
Come on heren, niet elk topic hoeft te verzanden in een speeltuin.

Post ontopic of gewoon niet.

Dit stukje is namelijk wel interessant: "In vitro blootstelling van hersencellen aan een overmaat testosteron leidt tot apoptose oftewel geprogrammeerde celdood. Dat schrijven onderzoekers van Yale Medical School in het Journal of Biological Chemistry."

Alleen is de rest van het stukje uiteraard waardeloos. :)
 
Jij moet ook kappen met die onzin, roid-user!!

Jij vergeet zelfs een punt achter ijsje te zetten, dat is erg stom!

seg we gaan nied moeileik doen over mijn speling ja! selvs de meest inteligeinte mensen zoals mei kunnen weleens een fouten maken.
 
Come on heren, niet elk topic hoeft te verzanden in een speeltuin.

Post ontopic of gewoon niet.

Dit stukje is namelijk wel interessant: "In vitro blootstelling van hersencellen aan een overmaat testosteron leidt tot apoptose oftewel geprogrammeerde celdood. Dat schrijven onderzoekers van Yale Medical School in het Journal of Biological Chemistry."

Alleen is de rest van het stukje uiteraard waardeloos. :)

Dat verklaard bij jou het een en ander iig!

Maar goed, on topic dan!
 
Is er eigenlijk wel eens gedegen onderzoek gedaan naar de relatie tussen roidgebruik en agressie? Ik bedoel is er wel eens een oorzakelijk verband aangetoond? Het zou natuurlijk zo kunnen zijn (ik zeg niet dat dat zo is) dat juist agressievere mensen eerder geneigd zijn te gebruiken. Dus dat het oorzakelijke verband andersom ligt. Kent iemand toevallig een onderzoek hierover?

Ik heb er zelf namelijk nooit iets van gemerkt wanneer ik kuurde. Maar ik ben dan ook een heel vredelievend persoon van nature :). En het waren zeer bescheiden kuurtjes.
 
Back
Naar boven