AndroidHealthClinic

kickstart dianabol wel of niet (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

dicki

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
23 feb 2006
Berichten
816
Waardering
1
Dag mensen mijn vraag is dus, wel of geen kickstart van dianabol?
Het lijkt mij eigelijk onzin om een kickstart te doen, omdat je het meeste van je kickstart toch weer inleverd naar de kuur.
Want daar staat dianabol toch wel om bekent.
Dus daarom vroeg ik mij dit eigelijk af, omdat het toch vrij toxit is.
Alvast bedankt.
 
Zet eerst eens neer wat je kuur gaat worden...zo op deze manier kunnen wij er helemaal niets mee.
 
Alle meningen verschillen hier op het board over kickstart dianabol dus dat kan een lange discussie worden.
 
Zet eerst eens neer wat je kuur gaat worden...zo op deze manier kunnen wij er helemaal niets mee.

Lezen! Je kunt met elke kuur een kickstart doen, het gaat erom, heb je er wat aan.
Behalve dan dat je in het begin wat harder vooruit gaat.
Maar van dianabol hou je normaal weinig over!
 
Lezen! Je kunt met elke kuur een kickstart doen, het gaat erom, heb je er wat aan.
Behalve dan dat je in het begin wat harder vooruit gaat.
Maar van dianabol hou je normaal weinig over!


Ja sorry....je post was voor mij een beetje moeilijk te lezen!
Het heeft naar mijn mening wel zin als je na de dianabol zorgt dat bijvoorbeeld je test aanslaat. Waarom zou je dan de massa die je hebt gewonnen met dianabol weer verliezen? Volgens mij zet je dat dan behoorlijk vast hoor. En hoe weet je dat je na je kuur alles wat op hebt gebouwd met dianabol weer kwijt raakt? Zie jij dan het verschil met een kilo massa van dianabol en een kilo massa van test?....???
 
Ja sorry....je post was voor mij een beetje moeilijk te lezen!
Het heeft naar mijn mening wel zin als je na de dianabol zorgt dat bijvoorbeeld je test aanslaat. Waarom zou je dan de massa die je hebt gewonnen met dianabol weer verliezen? Volgens mij zet je dat dan behoorlijk vast hoor. En hoe weet je dat je na je kuur alles wat op hebt gebouwd met dianabol weer kwijt raakt? Zie jij dan het verschil met een kilo massa van dianabol en een kilo massa van test?....???


Dianabol is vooral vet en vocht, en dat verlies je vrijsnel na je genomen kuurtje.
Van de de 8 tot 10 kg die je wint hou je er meestel 3 van over als je gelukt hebt.
 
Dianabol is vooral vet en vocht, en dat verlies je vrijsnel na je genomen kuurtje.
Van de de 8 tot 10 kg die je wint hou je er meestel 3 van over als je gelukt hebt.

Hmmmm jij wordt VET van dianabol? Ok. Dus als ik het toch goed begrijp heb je het over een dianabol only kuurtje? Ja dat lijkt mij inderdaad een vrij "vochtig" kuurtje ja...daarom vroeg ik ook wat je van plan was na die dianabol te gebruiken snap je? Als je een kickstart doet lijkt mij dat je daarna toch door gaat met andere as of ben ik nu gek? Nou als je daarna door gaat met bijvoorbeeld test. dan blijf ik bij mijn standpunt dat je die gewonnen spiermassa van de dianabol gewoon behoud, maar inderdaad ...het vocht ga je uiteindelijk verliezen natuurlijk maar dat is ook de bedoeling.
 
ik ben nu begonnen met een bulk kuurtje.. dbol errin.

Is nu de 2e keer dat ik kickstart met dbol.. en 1 woord..super. Mega pomp gewrichten zijn soepeler. idd je wordt wat vochtiger.. en ik ook wat vetter omdat ik aan het bulken ben. Maar dat gaat er wel weer vanaf over een tijdje.

Dbol geeft me een goed gevoel ook.. leuke bijkomstigheid.
 
Ik gebruik ook niks na de dianabol, maar tegelijk.
 
ik ben nu begonnen met een bulk kuurtje.. dianabol errin.

Is nu de 2e keer dat ik kickstart met dianabol.. en 1 woord..super. Mega pomp gewrichten zijn soepeler. idd je wordt wat vochtiger.. en ik ook wat vetter omdat ik aan het bulken ben. Maar dat gaat er wel weer vanaf over een tijdje.

Dbol geeft me een goed gevoel ook.. leuke bijkomstigheid.

Ja indd maar ik heb dat ook al met een test only, als ik elke week 500test zet heb ik ook al een super pomp, en ik voel me ook nog happy;)
 
Ja indd maar ik heb dat ook al met een test only, als ik elke week 500test zet heb ik ook al een super pomp, en ik voel me ook nog happy;)

:D true..

Heb er idd test en tren bij.. die dragen ook bij aan mijn als maar stijgende euforie ;)
 
Lekker kickstart met dianabol!!! Tuurlijk houdt het vocht vast maar wat maakt dat uit... Ik hou genoeg gains over van dianabol. Heb een x dianabol only gedaan en werkte prima.
 
idd voor een kickstart is het lekkah :D
maar niet voor een only.
bij mij dan althans.
 
orals mijden jongens ;)...gebruik korte ester bv test prop voor de eerste paar weken zodat de test enath goed is gecumuleerd.
npp voordat de deca begint te kicken
tren act voor de tren entah enzenz

en dbol is er ook als inject...alleen niet voor mietjes :P
 
ik heb al een paar keer orals als kickstart gebruikt.
mn volgende kuurtje gebruik ik test prop als kickstart.
kijken hoe dat werkt.
 
ik heb al een paar keer orals als kickstart gebruikt.
mn volgende kuurtje gebruik ik test prop als kickstart.
kijken hoe dat werkt.

indd lijkt me ook een stuk beter voor je lever.;)
 
Alle meningen verschillen hier op het board over kickstart dianabol dus dat kan een lange discussie worden.

Inderdaat,ik ben iemand die het beter vindt om naar 2 weken met dboll te beginnen omdat je dan het voordeel hebt dat het samenvalt met de rest van je spullen.Als het temminste om bruute massa gaat.
Bv
Week 1 tot 7 250mg sust en 200mg deca.De meeste zullen aanraden om met dboll in de eerste 4 weken te gebruiken om al vroeg in te kicken.Maar ik vind het beter bij zon kuur om het de laatste 4weken te gebruiken zodat het samen inkickt met je sust en deca.Maar ja,ben denk 1 van de weinigen die zo denkt.
 
Kickstart met dboll vond ik erg tegenvallen. Dboll opzich vond ik tegenvallen, niet zozeer kickstart (het idee erachter) opzich. Maar iedereen ervaart dat weer anders.
 
Back
Naar boven