XXL Nutrition

Geesten oproepen, glaasje draaien... wie heeft het wel eens gedaan?

Heb je ervaring met glaasje draaien, geesten oproepen?

  • Ja, het was een spannende ervaring!

    Stemmen: 11 5,2%
  • Ja, maar ik heb er enorm spijt van, heb nu spoken in mijn hoofd!

    Stemmen: 5 2,4%
  • Nee, maar ik geloof er wel in en het lijkt me wel leuk om een keer te doen.

    Stemmen: 11 5,2%
  • Nee, ik geloof er wel in maar ik blijf er ver bij vandaan, veel te gevaarlijk!

    Stemmen: 47 22,3%
  • Ik ben EricR en ik geloof niet in geesten, het bestaan ervan is nooit wetenschappelijk bewezen met b

    Stemmen: 121 57,3%
  • Ik ben paragnost.

    Stemmen: 16 7,6%

  • Totaal stemmers
    211

Bezoekers in dit topic

Black Knight

Fan of Debra LaFave
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
30 sep 2004
Berichten
5.445
Waardering
73
Lengte
1m87
Massa
105kg
Vetpercentage
15%
Iedereen kent het wel, maar wie heeft het wel eens gedaan?
Het hoeft niet perse om glaasje draaien te gaan, het mag ook een andere vorm van geesten oproepen zijn.

Laat weten wat je ervaringen met de 'dark side' zijn en hoe je er tegenover staat.
 
noppes ben ik te nuchter voor.
 
geen ervaring, maar ben echt wel bang voor die geesten :bang: :angstig:
 
Mij niet gezien, die verhalen uit dat andere topic hoef ik niet mee te maken :)
 
doe het niet, ben er te bang voor
ben nu trouwens ook bezig met een beginnende vorm van telekinese, kan al een klein beetje een psi-wheel laten draaien :p
mss tijd dat ik daarmee weer eens serieuzer zal beginnen, stel je voor wat je allemaal zou kunnen
 
Mij niet gezien, die verhalen uit dat andere topic hoef ik niet mee te maken :)

welk topic?

OT: Ik ben de nuchterheid zelve, maar daar geloof ik dan weer wel in... heb er zelf geen ervaringen mee verder
 
Heb het twee keer gedaan, eerste keer vet :cool:...drie keer na elkaar op halloweennacht, in een oud huis van een vriendin (samens met nog een vriemdin en een vriend)....:D

2e keer was minder, met mijn nonkel en twee broers, maar ik sloeg in paniek:(...was echt bang:o

Moet wel zeggen dat de eerste keer was in een periode dat i niet zoveel met God bezig was, tweede keer was dat wel zo;)
 
vind het maar zieke troep :bang:
 
Heb het twee keer gedaan, eerste keer vet :cool:...drie keer na elkaar op halloweennacht, in een oud huis van een vriendin (samens met nog een vriemdin en een vriend)....:D

2e keer was minder, met mijn nonkel en twee broers, maar ik sloeg in paniek:(...was echt bang:o

Moet wel zeggen dat de eerste keer was in een periode dat i niet zoveel met God bezig was, tweede keer was dat wel zo;)

Wat denk jij dat er in dat glas zat, een geest van een overledene of een duivel?
De meeste gelovigen geloven namelijk dat er een duivel in het glas zit, terwijl niet-gelovigen beweren dat het om de geest van een overledene gaat.
 
nee maar ik geloof wel in die shit, je zou maar bezeten raken of een trauma krijgen door zoiets :eek: ken wel verhalen zoals dat :bang:
 
Ik ben geen EricR en toch geloof ik er niet in.
 
Nee, ik geloof er wel in maar ik blijf er ver bij vandaan, veel te gevaarlijk!

ik ben mietje bovenste plank :o zal het nooit doen.
 
ik sla ff over
 
Als je maar bang genoeg bent ga je vanzelf spoken zien, inspelen op het onbekende/primal fears doet vanzelf de adrenaline en boodschappermoleculen boosten.

Ik heb er zelf 1 keer gezien toen ik een acid-tripje deed met wat shrooms erbij. Ik probeerde het omver te meppen, maar belandde met mn hoofd tussen het klimop. Was wel effe schrikken anders.
 
Als je maar bang genoeg bent ga je vanzelf spoken zien, inspelen op het onbekende/primal fears doet vanzelf de adrenaline en boodschappermoleculen boosten.

Ik heb er zelf 1 keer gezien toen ik een acid-tripje deed met wat shrooms erbij. Ik probeerde het omver te meppen, maar belandde met mn hoofd tussen het klimop. Was wel effe schrikken anders.

:roflol:
drugs arrrre baaaad mckay.:D

Ik ben Ericr en geloof in de kracht van suggestie. :D
 
Ik pis op mensen die in die onzin geloven.
 
Totale onzin. 50 cockslaps voor de gelovers.
 
Back
Naar boven