MuscleMeat

And the winner is..... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Erg he dat ik nooit zo op jouw pm's inging zoals Mikki nu wel doet he ;)

???Wanneer en wat heb ik jou ooit gePM'd? En met Mikki PM ik helemaal niet veel, wat weet jij daar nou van. Maar Mikki zou ik idd eerder PM'n dan jij.

we gaan hier niet slowchatten he :) Dat doen we anders dan wel via pm :thumbs:
 
Ga Muuske es niet beledigen door haar met Slikki te vergelijken. :o

Ik doe dat alleen omdat ze Mikki zelf altijd om de domste redenen afzeikt. Nou leuk hoor, nu weten we ook weer dat jij camt met van die vieze mannetjes. Daar zullen heel wat meiden jaloers op zijn:rolleyes:
 
positieve karma van Mikki voor "Ga Muuske es niet beledigen door haar met Slikki te vergelijken." met commentaar: slijmbal

:roflol: Jaloezie speelt weer op meis? :sukkeltje:
 
positieve karma van Mikki voor "Ga Muuske es niet beledigen door haar met Slikki te vergelijken." met commentaar: slijmbal

:roflol: Jaloezie speelt weer op meis? :sukkeltje:
Ga es leren ipv onze intieme msn-gesprekken zomaar online te gooien! :mad:
 
Anders had ik hem wel negatieve karma gegeven hoor ;)
 
No slowchat :finger:
 
Kunnen we anders geen DBB arena starten, dan zorgen de Mods dat Trickolutions,Muus en Mik gewoon een maandlang alleen daar kunnen inloggen en elkaar kunnen bitchen.

Vervolgens zullen na deze ongelooflijk helse zware strijd 2 mensen verloren hebben, deze krijgen een perm ban. De winnaar krijgt dit plaatje dan standaard als avatar ingesteld

[Afbeelding niet meer beschikbaar]




Ja het is maar een suggestie hoor:D
 
Kunnen we anders geen DBB arena starten, dan zorgen de Mods dat Trickolutions,Muus en Mik gewoon een maandlang alleen daar kunnen inloggen en elkaar kunnen bitchen.

Vervolgens zullen na deze ongelooflijk helse zware strijd 2 mensen verloren hebben, deze krijgen een perm ban. De winnaar krijgt dit plaatje dan standaard als avatar ingesteld

[Afbeelding niet meer beschikbaar]




Ja het is maar een suggestie hoor:D

Goed idee ja :) Behalve dat plaatje dan :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven