Fitness Seller

shake (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

locko

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
3 apr 2006
Berichten
6
Waardering
0
hallo

als ik een shake koop bv pro 95 groei van de spiermassa
maar nu de vraag als ik dit neem en train worden dan de getreinde delen groter of nemen de niet getreinde delen dit ook op en krijg je bv een buikje? want daar heb ik last van
srr ben maar een groentje erin:)


dank bij voorbaat
 
is voor sneller herstel na de training
word je niet dik van hoor
 
heb je wel een voedingschema?
 
ik heb een voedingsschemaben maar net beonne dus help is altijd meeenomen maar moet wel een makkelijk shema zijn watn ik eet nu he volgende

smorgens niets smiddags boterham savonds wat de pot thuis schaft dus is eigenljik niks



maar die shake is niet voor herstel voor spieren te kweken is dat niet of opbouw van de spieren te vergrote?
 
ik heb een voedingsschemaben maar net beonne dus help is altijd meeenomen maar moet wel een makkelijk shema zijn watn ik eet nu he volgende

smorgens niets smiddags boterham savonds wat de pot thuis schaft dus is eigenljik niks



maar die shake is niet voor herstel voor spieren te kweken is dat niet of opbouw van de spieren te vergrote?



voel je je wel goed??

ETEN MAN!!

dit is minder wat een anorexia meisje eet!

vreet jezelf is goed vol en train erna goed!!
dan zul je merken dat je snel groeit!

dta beetje vet op de buik, dat train je er later wel weer af
 
de getreinde delen groeien dan als een trein ja
 
mijn probleem met eten is sommige dagen ik ik bijna niets en sommige dagen eet ik heel veel daarmee op een week tijd kan ik mss 3 kilo afvallen maar de week nadien als ik een weekje grote honger heb is er dat terug bij:) dus eigenlijk op letten dat ik smorgens wat eet smiddags en savonds elke dag opniew pfff moeilijk:)
 
Back
Naar boven