XXL Nutrition

eet ik teveel? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

17% lijkt me niet, je ziet er best dun uit! (Of ligt t aan mijn ogen?) Hoe meet je je vet? Aan de andere kant.. bij mij op school (fitnessopleiding) zat een vrouw, superdun maar vetperc (huidplooimeting dus wel betrouwbaar) van 25% geloof ik!!! Zo vreemd.. dus als je dun bent kan je ook hoog vetperc hebben ofzo..??
 
17% lijkt me niet, je ziet er best dun uit! (Of ligt t aan mijn ogen?) Hoe meet je je vet? Aan de andere kant.. bij mij op school (fitnessopleiding) zat een vrouw, superdun maar vetperc (huidplooimeting dus wel betrouwbaar) van 25% geloof ik!!! Zo vreemd.. dus als je dun bent kan je ook hoog vetperc hebben ofzo..??
Terwijl 17% voor de man vrij veel is, is 25% voor een vrouw niet (te)veel hoor. Komt door het verschil tussen man en vrouw, jullie zijn peervormig :p (vet vooral op heup en bil).
 
Bedankt voor de reacties allemaal!
Ik begrijp uit de reacties dat ik gewoon zo door moet blijven eten, dus dat zal ik ook doen! Als ik merk dat mn vetpercentage echt te ver omhoog gaat dan ga ik wel minderen. Mn vetpercentage was gemeten bij de sportschool, wordt dinsdag weer gedaan dus ben benieuwd wat ze zeggen.
Ik zal proberen wat eerder naar bed te gaan, maar lukt vaak niet doordat ik 's avonds moet kickboxen/voetballen/prison break kijken :P

@Louw: nee heb volgens mij geen vreetziekte, maar heb wel bijna altijd honger :P
 
zou willen dat ik dit weg kreeg...

Dit is misschien wel een 500-700 Kcal meer dan die 2900 wat jij aangeeft...
 
zou willen dat ik dit weg kreeg...

Dit is misschien wel een 500-700 Kcal meer dan die 2900 wat jij aangeeft...

Ik krijg t echt zonder moeite weg. Als ik zou willen kunnen er zeker nog een paar boterhammen bij! :P
 
Ik gok ook op 3300kcal ofzo. Je kan best eens een schema maken dat wat precieser is, met eiwit, koolhydraat en vetgehalte in grammen. Je ziet er idd dun genoeg uit, pakweg 14% vet, dus bulken is een goed idee. Probeer andere soorten vis, zoals zalm, makreel, koolvis, kabeljauw, forel. Zo slecht is tonijn niet, al eens een tonijnsalade geprobeerd?
Eet je wit brood of meergranen/volkoren? Ik raad wit brood een beetje af als je zoveel brood eet.
 
Meer honger = meer eten.:lick:

Ja maar meer eten = meer uitgaven :P
Ik ben benieuwd wat ik op een dag maximaal op zou kunnen... misschien iets om een keertje wedstrijdje te doen met een van mn vrienden ofzo :P
 
Ik gok ook op 3300kcal ofzo. Je kan best eens een schema maken dat wat precieser is, met eiwit, koolhydraat en vetgehalte in grammen. Je ziet er idd dun genoeg uit, pakweg 14% vet, dus bulken is een goed idee. Probeer andere soorten vis, zoals zalm, makreel, koolvis, kabeljauw, forel. Zo slecht is tonijn niet, al eens een tonijnsalade geprobeerd?

Zoveel maakt t me ook niet uit hoor dat ik tonijn niet lust, ik gooi t er toch wel in als t goed is voor mn lichaam! Maar t probleem is dat ik niet zelf kook maar mn moeder. En zij vindt t weer niet goed als ik zelf zou gaan koken omdat ze vindt dat ik dik zat ben ??? Iedereen in mn familie zit rond de 10% vet of lager dusja, vergeleken bij hen ben ik ook dik..
 
jow ze hebben het ook nie over tonijn koken:P

je koopt gewoon zon blikkie en je doet et op brood:P
 
He ventje ik vreet ook net zo veel als jou mischien nog wel meer op 'n dag..
Maar ik vreet 'n maand veel kh (wel gezond)dan 3 weken alleen 6 keer per dag beetje rijst met kip en twee shakes.zo hou ik mijn balans.
enne als ik naar je onderrug kijk zie ik al zwembandjes te voorschijn komen
let hier op!!ga anders kh minderen als ze groter worden!!
Maar voor je leeftijd eet je goed jongen daar word je groot en sterk van
 
Ik gok ook op 3300kcal ofzo. Je kan best eens een schema maken dat wat precieser is, met eiwit, koolhydraat en vetgehalte in grammen. Je ziet er idd dun genoeg uit, pakweg 14% vet, dus bulken is een goed idee. Probeer andere soorten vis, zoals zalm, makreel, koolvis, kabeljauw, forel. Zo slecht is tonijn niet, al eens een tonijnsalade geprobeerd?
Eet je wit brood of meergranen/volkoren? Ik raad wit brood een beetje af als je zoveel brood eet.

Eet gewoon bruin brood trouwens, weet niet of t meergranen of volkoren is ofzo.
 
He ventje ik vreet ook net zo veel als jou mischien nog wel meer op 'n dag..
Maar ik vreet 'n maand veel kh (wel gezond)dan 3 weken alleen 6 keer per dag beetje rijst met kip en twee shakes.zo hou ik mijn balans.
enne als ik naar je onderrug kijk zie ik al zwembandjes te voorschijn komen
let hier op!!ga anders kh minderen als ze groter worden!!
Maar voor je leeftijd eet je goed jongen daar word je groot en sterk van

Bedankt voor de tip! Ik zal inderdaad goed opletten dat die zwembandjes niet groter worden, daarvoor heb ik ook de foto's gemaakt he, om progressie (als die er is) te zien.
Groot en sterk worden is de bedoeling he ;)
 
Hi, ik heb een vraagje: eet ik teveel?
Zo ziet mijn voedingsschema eruit:

7.30: 8 boterhammen met kipfilet
11.00: 4 boterhammen met stroop
13.00: 4 boterhammen met kipfilet
15.30: 8 boterhammen met stroop/pindakaas/kipfilet
17.00: eiwitshake
18.00: avondeten; 2 borden vol (gister was het tortellini met groentesaus)
19.00: :thumbs: boerenkool met rookworst:thumbs:; 1 bord vol (had nog honger na het avondeten)
21.00: 500gr. kwark

:clap: prima vreetschema!
 
Haha gaat t je alleen om die boerenkool of vind je t sowieso wel goed? :p

O sorry, ik was helemaal verblind door de boerenkool.

Ik vind dat er teveel brood in zit. Zeker des ochtends zou een flink bord havermout of muesli niet misstaan.
Wordt er ook nog groente en fruit gegeten behalve de boerenkool? Als je brood met kipfilet eet, neem er dan gelijk 1 of 2 tomaten bij.
 
O sorry, ik was helemaal verblind door de boerenkool.

Ik vind dat er teveel brood in zit. Zeker des ochtends zou een flink bord havermout of muesli niet misstaan.
Wordt er ook nog groente en fruit gegeten behalve de boerenkool? Als je brood met kipfilet eet, neem er dan gelijk 1 of 2 tomaten bij.

Fruit & groente ben ik inderdaad vergeten erbij te zetten :rolleyes: 's Avonds eten we altijd groente en ik neem dan zoveel mogelijk (± 300/400 gram). Overdag eet ik meestal niet zo veel fruit, 1 appel ofzo per dag dus dat zou beter kunnen! Ik neem overigens wel van die vitaminetabletten en Knorr Vie (omdat t lekker is :p)
 
ik ben ook nie zo'n fruiteter pak elke dag zo'n fruit2go flesje van hero staat op dat er dagelijkse behoefte inzit dus het zal wel:P en pak elke dag wel een banaan soms wa druiven.
 
Terwijl 17% voor de man vrij veel is, is 25% voor een vrouw niet (te)veel hoor. Komt door het verschil tussen man en vrouw, jullie zijn peervormig :p (vet vooral op heup en bil).

Nee dat snap ik wel maar vind t zo vreemd dat sommige vrouwen op +/- 25% zitten en gewoon, 'normaal' zijn (met vetrandjes bijv.. like me.. zucht) en anderen zijn echt mager uit en zitten óók op 25%! Terwijl je zou verwachten dat die een veel lager perc zou hebben!
 
Back
Naar boven