MuscleMeat

Welke moderator is het strengst..?

Welke mod is het strengst?


  • Totaal stemmers
    87

Bezoekers in dit topic

EricR, streng, maar niet helemaal rechtvaardig. Maar het zal vast een prima kerel zijn. Ik ben het vaak eens met zijn stellingen.
 
Eric is echt streng, zelfs ik heb een gele kaart van hem gehad....
 
had je maar nie zo veel ongepaste sloten moeten zetten Dani :P
 
Alleszins jouw zaad niet :D
 
hoe combineren sommigen van jullie dat nou met je werk dan? of zijn jullie werkloze uitkeringstrekkers :p
 
Ach tegenwoordig zijn het sloten, voorheen waren het vooral bans. De banrate is omlaag, de slotenrate is omhoog. Dus eigenlijk ben ik milder geworden.
 
http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/hebt-iets-nieuws-gekocht-moet-showen-50087/

Topic waarin ik de meeste postings heb, met een driedubbele uitkering red je het net.

Ouwe patsneger dat je rondloopt ;)

Je moet al dat geklaag trouwens met een korreltje zout nemen hè, en het je vooral niet persoonlijk aantrekken. Het is niet dat DBB m'n leven bepaald ofzo, al wordt dat wel vaak gedacht hier :') Kan er ook niks aan doen dat mijn posts zo erg opvallen. Lijk DBC wel. En klagen is een hobby van me, en discussies uitlokken ook. Ook al zit er dan wel een beetje waarheid in m'n geklaag. Maar je moet iets, na het trainen, je bakje met havermout en eieren...
 
Ik kan mijn tijd wel beter verdoen dan me druk maken om een forum ;) Denk dat T een goede bijdrage heeft geleverd in de andere thread, duidelijk genoeg lijkt me.
 
Ik kan mijn tijd wel beter verdoen dan me druk maken om een forum ;) Denk dat T een goede bijdrage heeft geleverd in de andere thread, duidelijk genoeg lijkt me.

Yup, maar natuurlijk ben ik het er nog steeds niet mee eens. Dat snap je zelf ook wel he? Ik ben alleen te lui om te pm'en. Ik geloof dat mijn ideeën wel duidelijk zijn gemaakt daar :P
 
3XL natuurlijk.
 
Ik vind EricR af en toe een klootzak en ik heb het idee dat hij dingetjes kan instellen bij gebruikers van dit forum om de gebruikers even te irriteren! :p
 
Back
Naar boven