MuscleMeat

Algemene info Dianabol s.v.p?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

2 17aa producten is zowieso out of the question.
Wil nog langer mee met mn lever.

Ik hoor wel goede verhalen over het algeen over dianabol only.
Op het board hier is dat echter niet meer echt bespreekbaar.

Maar om even terug te komen op mijn eerdere vraag:

Kuur diana only?
Offfff
Kuur test enant week1-10 500mg ew?
Met onderbouwing graag.
 
Ik heb mijn antwoord al gegeven op die vraag namelijk test only voor gaan is een stuk gezonder voor je lichaam en zul je vele kilo's mee gainen.
Ik heb zelf ook eens een dianabol only gedaan en kwam 8 kilo aan. Weet niet meer wat ik ervan overhield. Enige side effect wat ik ervan ondervond was waterretentie. Iedereen zei ook, kerel wat heb jij een dikke plofkop gekregen. maar dit is voor iedereen anders...
 
lekker voor de Test gaan. Kijk eerst maar eens hoe je op test e alleen reageerd. Is gezonder voor je lichaam dan een 17aa...
En voor een eerste kuur ga je echt wel hele goede gains behalen...

kerel begin a.u.b niet over gezond met kuren als je begint met aas weet je dat het niet gezond is voor je lichaam of je het nou spuit of slikt...

gezond en aas gaan niet samen...en over 2x een 17aa is wel heel overdreven als je er gewoon niet bij zuipt elke dag of elke weekend aan de pillen zit als je uit gaat komt het wel goed en voor een eerste of tweede kuur kan het juist wel i.p.v gelijk aan de spuit te gaan.
 
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Mooi he?
 
kerel begin a.u.b niet over gezond met kuren als je begint met aas weet je dat het niet gezond is voor je lichaam of je het nou spuit of slikt...

God wat onzin wordt er weer verkocht. De kans op verhoogde leverwaarden met orals is aanzienlijk hoger dan met injectables. Dat maakt wel degelijk een verschil. Een test-only kuur, zeker wanneer de doseringen niet te hoog zijn, hoeft absoluut geen schadelijke gevolgen te hebben.
 
haha, nnddusszz....
kerel, je hormoonhuishouding overhoop gooien is nooit gezond!
Of het op lange termijn gevolgen heeft valt indd te bekritiseren..:)
 
kerel begin a.u.b niet over gezond met kuren als je begint met aas weet je dat het niet gezond is voor je lichaam of je het nou spuit of slikt...

gezond en aas gaan niet samen...en over 2x een 17aa is wel heel overdreven als je er gewoon niet bij zuipt elke dag of elke weekend aan de pillen zit als je uit gaat komt het wel goed en voor een eerste of tweede kuur kan het juist wel i.p.v gelijk aan de spuit te gaan.

Kerel ga jij maar lekker aan 2x 17aa producten:rolleyes: !!! Je weet denk ik niet waar je het helemaal over hebt. Heel overdreven:eek: .Dus omdat het een eerste kuur zou zijn is het beter om 2x 17aa te nemen:rolleyes: .Gezond moet dan beter zijn maar had verwacht dat je de clou wel zou snappen...
 
Back
Naar boven