AndroidHealthClinic

Wereldrecord masturberen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

"masturbation for me is a way of life. I've been training for this day since I was 13 years old and I'm happy with my performance today".

Haha wat een gek, 36 keer in 24 uur lijkt me zelfs pijnlijk!
 
'King of Mastrubation'...'K weet niet of je daar nou trots op mag zijn...:D
 
masturbation for me is a way of life. I've been training for this day since I was 13 years old and I'm happy with my performance today".


:roflol: is dit een grapje ofzo?

Lauw ga je meedoen met het WK masturberen? want dat zit er vast aan te komen, en volgens mij moet je met jouw bikkelharde trainingen maak je zeker wel een goede kans :D
 
bekijken deze thread MeDieViL, Bovenlander, CitizenDildo, luuc, mbo2587

en niemand post:o

edit; nu wel
wie wilt er nog een record breken? :p
 
bekijken deze thread MeDieViL, Bovenlander, CitizenDildo, luuc, mbo2587

en niemand post:o

edit; nu wel
wie wilt er nog een record breken? :p

Iedereen bijna... We moesten ff uitlachen.
 
recordpogingen door zoveel mogelijk mannen gedoet worden zijn toch veel intressanter?
 
Ben benieuwd hoe zijn trainingsschema er overigens uitziet, lijkt me vrij stevig:roflol:
 
pff 36 keer das 1,5 keer per uur!
 
When asked what his next world record achievement would be, Kaneel said "my immediate goal is to get a bag of ice and some lotion on my penis to soothe the burning".

:roflol: Damn 36 keer op 1 dag, denk dat zijn vogeltje voorlopig even dood is.
 
Woow wat een reacties in die paar minuten:roflol:
 
tja, coïtus-gerelateerd he
 
tja, coïtus-gerelateerd he

Ja, en zelfs voor Mikki is dat boeiend materiaal. Stiekem ben je toch wel een geil klein meisje, als een topic over coïtus gaat meteen kijken wat er staat. Het gaat nog wat worden ;)
 
Ik wil gewoon niet aan m'n huiswerk :cool:
 
Count me in... moet te doen zijn...
 
Respect...
 
Pff nou af en toe een slinger aan je speeltje geven kan heerlijk zijn maar dit TREK ik toch echt niet :P Mijn record staat geloof ik op 7x ofzo vond ik wel genoeg...

Masturbating is my way of life, go get a girl!
 
Back
Naar boven