AndroidHealthClinic

Belgische minister krijgt taart in gezicht (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
BRUSSEL - De Belgische minister van Justitie Laurette Onkelinx heeft zaterdag tijdens het campagne voeren voor de gemeenteraadsverkiezingen van zondag een taart in haar gezicht gekregen. De taartengooier is aangehouden door de politie. Volgens de autoriteiten is hij verminderd toerekeningsvatbaar.

Lees meer...
 
Ik dacht al, eindelijk eens iemand die dat mens geeft wat ze verdient, blijkt het een gek te zijn :(
 
Wat nou, en wat is de straf voor een taart in iemand zijn gezicht gooien, 2weken cel ofzo...voor een taart...WTF??

Opgepakt voor een taart gooien, das toch een grapje man:mad:stelletje Belgische eikels:mad:grrrr

Als ik nou zin heb om iemand met taart te bekogelen (wat ook nog eens geld kost:p), krijg ik dan ook de flikken aan mijn deur: Ja, meneer De Groote, wij hebebn getuigen die u een taart zagen gooien, van het type slagroom...met voorbedahcte rade...:roflol:
ECHT EIKELS IN BELGIE:mad:
 
Ja het gaat om "slagen en verwondingen", de kers kwam zeker in het oog terecht en ze heeft nu dus wat last van of zo. Pedofielen en moordenaars mogen op verlof wat haar betrefd maar dat wijf kan natuurlijk niet hebben dat ze een taart in het gezicht krijgt, zo iemand mag gelijk de gevangenis in. Welkom in België...
 
ja, idd, ik word depri van dit soort praktijken:stupid::( :eek!: :eek2:
 
ze mocht wel wat verdikken
 
Was het op z'n minst een beetje lekkere taart? anders loop je natuurlijk dubbel te balen.. krijg je een taart op je snuit en blijkt ie achteraf niet eens te pruimen...
 
mmm lekker ..zater er ook aardbeien op? :meal:
 
Bij Pim begon het ook met een taart.
 
Misschien komt dat nog :D
 
Het lijkt me leuk om eens een slapstick filmpje te maken met veel taartgooi- en smijtwerk! Duizenden taarten laten aanrukken en met een groepje van 20 man lekker smijten maar met die taarten! Waarom gebeurt dat tegenwoordig eigenlijk niet meer? ???
 
Het lijkt me leuk om eens een slapstick filmpje te maken met veel taartgooi- en smijtwerk! Duizenden taarten laten aanrukken en met een groepje van 20 man lekker smijten maar met die taarten! Waarom gebeurt dat tegenwoordig eigenlijk niet meer? ???

misschien omdat het stom is?
 
2 weken gevangenisstraf is een beetje overdreven, maar jezus, wie smijt er in godsnaam een taart int gezicht van een minister :rolleyes:

GAY
 
Die verdient niet beter, ik hoop dat de brandende kaarsjes die erop stonden recht op haar vreter vlogen. Slechts 1taart? Das jammer. :birthday:
 
2 weken gevangenisstraf is een beetje overdreven, maar jezus, wie smijt er in godsnaam een taart int gezicht van een minister :rolleyes:

GAY

Omdat die de 1ne flater na de andere begaat, daarom. ;)
 
Back
Naar boven