AndroidHealthClinic

Met welke oefeningen pakken jullie het meeste gewicht?

Bezoekers in dit topic

Gusev

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
28 mrt 2006
Berichten
38
Waardering
0
Nou zat ik een beetje in mn eigen stats te kijken, ben nog niet zo heel lang bezig met trainen (zeg 4 maanden) en dacht van hé, standing calf raises pak ik het meeste gewicht (doe geen legpress meer ivm ontbreken machine). Hoe zit dit bij jullie? Toch even leuk om te kijken:cool:
 
Barbell Shrugs bij de losse oefeningen, bij machines leg press. Misschien zou ik met standing calve raises wel meer kunnen, maar dat doe ik altijd op de machine, dus dat is niet echt vergelijkbaar.
 
Laatst bewerkt:
leg press en daarna squat
 
gewoon een vraagje, maar bij deadlift gebruik je toch elke spier, dus moet je bij deadlift toch zoiezo het meete kg's pakken??
Bij deadlift doe je al een beetje aan quaten, shrugs, enz...
dus hoe komt het dan dat sommige mensen niet het meeste kg' pakken bij deadlift??Dat kan toch logisch gezien niet??
 
1 arm preacher curls.
 
legpress, zal voor de meeste mensen wel gelden denk ik.
 
deadlift 2 x 190
BP 3 a 4 x 100
 
jep leg press hier ook
 
leg press 280 / dl 6x180:D
 
Hup naar de powerlift sectie jullie :D
 
gewoon een vraagje, maar bij deadlift gebruik je toch elke spier, dus moet je bij deadlift toch zoiezo het meete kg's pakken??
Bij deadlift doe je al een beetje aan quaten, shrugs, enz...
dus hoe komt het dan dat sommige mensen niet het meeste kg' pakken bij deadlift??Dat kan toch logisch gezien niet??

Tuurlijk kan dat wel. Bij shrugs kan ik echt wel meer gewicht dan bij deadlifts. Met shrugs trek ik 6* 230 ofzo, iets wat ik niet kan deadliften.
 
lateral side raises bedoelde ik trouwens :p
 
Back
Naar boven