Fitness Seller

Hier kan ik nu echt pissed om worden! zonder reden!

Bezoekers in dit topic

1: ja ik ben rascist
2: 60kg en 1m60? En zielig? Jij bent zielig dat je niet eens naar mijn foto's kijkt! Oja ik weeg nu ongeveer 100kg. Ik bankdruk 125kg, squat 180kg en deathlift 175kg.
3: Ja ik liet mij eerst doen omdat zij te talrijk waren, ik heb ze dan eens tegengekomen en ik heb ze een pak rammel gegeven van hun leven.
4: ik hoop dat ik jou eens mag tegenkomen


mij wil je niet tegenkomen. maar anders, ik zal binnenkort in first class gym trainen. Ik heb kort haar, 1m78 en weeg 80 kilo. maak je geen zorgen. ik zal er voor zorgen dat je maar 1 week in het kliniek moet doorbrengen;

zo, ik zl niet meer verder reageren op deze onzin want blijkbaar is er niemand die openstaat voor dialoog of een intelligent gesprek. Alleen maar het spuien van haat, dat is jullie doel.

Maar ik gellof dat racisme ooit zal uitsterven. Zwarten werden vroeger als slaven gebruikt en nu kunnen we ons dat zelf niet meer inbeelden. Dat zal met racisme niet anders zijn.
 
oke oke lay down the crackpipe ;) make love not war :heart: :heart:
 
mij wil je niet tegenkomen. maar anders, ik zal binnenkort in first class gym trainen. Ik heb kort haar, 1m78 en weeg 80 kilo. maak je geen zorgen. ik zal er voor zorgen dat je maar 1 week in het kliniek moet doorbrengen;

zo, ik zl niet meer verder reageren op deze onzin want blijkbaar is er niemand die openstaat voor dialoog of een intelligent gesprek. Alleen maar het spuien van haat, dat is jullie doel.

Maar ik gellof dat racisme ooit zal uitsterven. Zwarten werden vroeger als slaven gebruikt en nu kunnen we ons dat zelf niet meer inbeelden. Dat zal met racisme niet anders zijn.

:roflol:
vooral van die 1 week vind ik echt plezant om te horen
:roflol:
 
1: ja ik ben rascist
2: 60kg en 1m60? En zielig? Jij bent zielig dat je niet eens naar mijn foto's kijkt! Oja ik weeg nu ongeveer 100kg. Ik bankdruk 125kg, squat 180kg en deathlift 175kg.
3: Ja ik liet mij eerst doen omdat zij te talrijk waren, ik heb ze dan eens tegengekomen en ik heb ze een pak rammel gegeven van hun leven.
4: ik hoop dat ik jou eens mag tegenkomen

En racist wordt geschreven zonder s. Ik kan begrijpen dat men een soms een fout typt door het woord te snel te typen maar hier ligt de s toch wel een eind van de c he! Dus alvorens kritiek te uiten op niet-Vlamingen zou het best zijn eens de Vlaamse taal onder de knie te hebben. Maar ja, hogeschool niveau, daar kan je niet veel van verwachten he.
 
En racist wordt geschreven zonder s. Ik kan begrijpen dat men een soms een fout typt door het woord te snel te typen maar hier ligt de s toch wel een eind van de c he! Dus alvorens kritiek te uiten op niet-Vlamingen zou het best zijn eens de Vlaamse taal onder de knie te hebben. Maar ja, hogeschool niveau, daar kan je niet veel van verwachten he.

Wow een niet vlaming dat de nederlandse taal kent!
Nou ik zou je zelfs karma willen geven!!!!
Maar jullie soort krijgen al genoeg, dus ik zie niet echt in...
Ja inderdaad hogeschool niveau, ik heb er niet veel geleerd dat is waar.
Maar kom ik heb er wel ongedierte in elkaar geslagen.
 
Wow een niet vlaming dat de nederlandse taal kent!
Nou ik zou je zelfs karma willen geven!!!!
Maar jullie soort krijgen al genoeg, dus ik zie niet echt in...
Ja inderdaad hogeschool niveau, ik heb er niet veel geleerd dat is waar.
Maar kom ik heb er wel ongedierte in elkaar geslagen.


Sorry dat ik je moet ontgoochelen maar ik ben Vlaming in hart en nieren. En de meeste van mijn schoolkameraden zijn al twee jaar afgestudeerd aan de universiteit enzijn veel hoger opgeleid dan u. Maar ja, dat is nu ook niet moeilijk he met uw achtergrond. Als zelf al hogeschool te moeilijk is dan kan er maar weinig in dat kopje van je zitten.
 
Sorry dat ik je moet ontgoochelen maar ik ben Vlaming in hart en nieren. En de meeste van mijn schoolkameraden zijn al twee jaar afgestudeerd aan de universiteit enzijn veel hoger opgeleid dan u. Maar ja, dat is nu ook niet moeilijk he met uw achtergrond. Als zelf al hogeschool te moeilijk is dan kan er maar weinig in dat kopje van je zitten.

Neen ik ben moeten stoppen met studeren omdat mijn ouders het niet meer financieel aankonden. Jij bent dus ook universitair en jij lacht met iemand die een lager diploma heeft als u? En zoals ik zie ben je 28jaar? Hhm...
 
Neen ik ben moeten stoppen met studeren omdat mijn ouders het niet meer financieel aankonden. Jij bent dus ook universitair en jij lacht met iemand die een lager diploma heeft als u? En zoals ik zie ben je 28jaar? Hhm...

mijn moeder was weduwe op haar 37 ste en ze bleef achter met 4 kinderen waarvan ik de kleinste was. Ik ben dus opgegroeid in zowat het armste gezin van de brugspoort te gent. Ik werkte voltijds terwijl ik studeerde. Je smoesje is slechts een smoesje. Als je het echt wil dan lukt het ook en dan moet je niet janken dat je ouders te arm waren.

Natuurlijk moet de staat er alles aan doen om iedereen de volwaardige kans te geven want het was heel zwaar om beiden te combineren. vandaar dat ik nu pas met bb ben begonnen. Heb wel van mijn 17 tot mijn 26 ste gebokst om te ontspannen.
 
Tekenend voor de verdeeldheid onder de belgen deze (onzinnige) discussie.
 
mijn moeder was weduwe op haar 37 ste en ze bleef achter met 4 kinderen waarvan ik de kleinste was. Ik ben dus opgegroeid in zowat het armste gezin van de brugspoort te gent. Ik werkte voltijds terwijl ik studeerde. Je smoesje is slechts een smoesje. Als je het echt wil dan lukt het ook en dan moet je niet janken dat je ouders te arm waren.

Natuurlijk moet de staat er alles aan doen om iedereen de volwaardige kans te geven want het was heel zwaar om beiden te combineren. vandaar dat ik nu pas met bb ben begonnen. Heb wel van mijn 17 tot mijn 26 ste gebokst om te ontspannen.

Ik jank niet hoor. Zeker niet, mijn moeder was/is ziek dus ik had/heb een verantwoordelijkheid.
Maar ik vind je echt een zielig persoon, nogmaals een bewijs dat je voor unief niet slim moet zijn. Ik zal nog eens herhalen: jij lacht met iemand die een lager diploma heeft als jou.
Vertel mij dan eens he: ik zal het simpel houden, zodat je het begrijpt, want je weet nooit. Waarin woon je nu? Inderdaad een huis ja, met stenen enzo, wie bouwt dat? Inderdaad!!!! Iemand met een lager diploma!
Nog een voorbeeld, jij word omvergerden door een auto, ambulance komt, met verpleegster in, is geen unief, dus wie komt er u helpen? Inderdaad!! Iemand met een lager diploma.
Ik vind je echt zielig
 
Dus als jij iemand nodig hebt voor elektriciteit of zelfs voor uw wagen. Moeten ze allemaal zeggen, sorry ik heb een lager diploma als jou, ik help je niet. Eens kijken hoe ver je komt!
 
Dus als jij iemand nodig hebt voor elektriciteit of zelfs voor uw wagen. Moeten ze allemaal zeggen, sorry ik heb een lager diploma als jou, ik help je niet. Eens kijken hoe ver je komt!

gast wat lul je nou eigenlijk???Geld is gewoon macht, wil de ene hem niet helpen staan er 100 andere klaar!
 
gast wat lul je nou eigenlijk???Geld is gewoon macht, wil de ene hem niet helpen staan er 100 andere klaar!

Neen het gaat er mij gewoon om: Hij heeft een hoger diploma als ik, dus is hij beter ofwa? Ik verdien nu dik mijne boterham, maar het is met mijn handen...
 
zo'n onzin, jeetje
Gent is zowat de veiligste grootstad van europa en ik woon al heel mijn leven in die wijken en zie daar maar heel zelden zo'n taferelen.
wat jij doet is liegen en overdrijven om je gelijk te bewijzen. zielig

gent de veiligste grootstad van europa hahahahahahahahaha
achterlijke kloot.
en wat jij doet is ook liegen en de waarheid een draai geven om jou gelijk te halen
alsjeblief zeg doe eens normaal
 
Dus als jij iemand nodig hebt voor elektriciteit of zelfs voor uw wagen. Moeten ze allemaal zeggen, sorry ik heb een lager diploma als jou, ik help je niet. Eens kijken hoe ver je komt!


Je toont nogmaals hoe dom je betn. Ik lach niet met het feit dat je een lager diploma hebt. Ik lacht met je domheid. Een diploma hebben wijst niet op intelligentie. Maar jouw opmerkingen getuigen wel van een gebrek aan intelligentie.

By the way, ik heb op een technische school gezeten en kan zelf mijn huis bouwen, kan zelf de electriciteit leggen, en heb jaren als arbeider gewerkt tijdens mijn studies. Ik kijk niet neer op lager gediplomeerden. Ik kijk neer op mensen die weigeren hun hersenen te gebruiken.
 
Back
Naar boven