Fitness Seller

Hier kan ik nu echt pissed om worden! zonder reden! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

gent de veiligste grootstad van europa hahahahahahahahaha
achterlijke kloot.
en wat jij doet is ook liegen en de waarheid een draai geven om jou gelijk te halen
alsjeblief zeg doe eens normaal

Wat ben jij een dommerik. vergelijk alle grootsteden in Europa: Londen, Amsterdam, Rotterdam, Parijs, New York en alle andere Amerikaanse staten.
Stuur eens een mailtje naar Brice de Ruyver en hij zal je graag de cijfers geven om aan te tonen dat we inderdaad een veilig land hebben. Maar ja, je zal nu zeggen dat cijfers niks bewijzen he.
Racisten gebruiken de cijgers om te zeggen dat een groot deel van de criminaliteit door marokkanen wordt gepleegd maar als de cijfers jullie niet dienen dan zijn ze fout he.
Racisten!! Ooit zal het een uitgestorven ras zijn en zullen onze kinderen zich afvragen hoe het komt dat de mensheid zo dom kon zijn.
 
gast wat lul je nou eigenlijk???Geld is gewoon macht, wil de ene hem niet helpen staan er 100 andere klaar!

moet je wel eerst aan werk raken met je uni diploma.
het zou de eerste niet zijn die 6 jaar studeert om dan hamburgers te flippen in de quick.
wat een gelul ook hier jong, als je zo graag op elkaars smoel zou slaan spreek dan af en doe het he bende janetten djeeeezes
 
Wat ben jij een dommerik. vergelijk alle grootsteden in Europa: Londen, Amsterdam, Rotterdam, Parijs, New York en alle andere Amerikaanse staten.
Stuur eens een mailtje naar Brice de Ruyver en hij zal je graag de cijfers geven om aan te tonen dat we inderdaad een veilig land hebben. Maar ja, je zal nu zeggen dat cijfers niks bewijzen he.
Racisten gebruiken de cijgers om te zeggen dat een groot deel van de criminaliteit door marokkanen wordt gepleegd maar als de cijfers jullie niet dienen dan zijn ze fout he.
Racisten!! Ooit zal het een uitgestorven ras zijn en zullen onze kinderen zich afvragen hoe het komt dat de mensheid zo dom kon zijn.

wie noem jij hier een racist??????????????????
opletten wat je zegt he jong.
de helft van mijn vrienden zijn allochtonen en negers
 
Wat ben jij een dommerik. vergelijk alle grootsteden in Europa: Londen, Amsterdam, Rotterdam, Parijs, New York en alle andere Amerikaanse staten.
Stuur eens een mailtje naar Brice de Ruyver en hij zal je graag de cijfers geven om aan te tonen dat we inderdaad een veilig land hebben. Maar ja, je zal nu zeggen dat cijfers niks bewijzen he.
Racisten gebruiken de cijgers om te zeggen dat een groot deel van de criminaliteit door marokkanen wordt gepleegd maar als de cijfers jullie niet dienen dan zijn ze fout he.
Racisten!! Ooit zal het een uitgestorven ras zijn en zullen onze kinderen zich afvragen hoe het komt dat de mensheid zo dom kon zijn.

he je word gelijk zenuwachtig :D
 
moet je wel eerst aan werk raken met je uni diploma.
het zou de eerste niet zijn die 6 jaar studeert om dan hamburgers te flippen in de quick.
wat een gelul ook hier jong, als je zo graag op elkaars smoel zou slaan spreek dan af en doe het he bende janetten djeeeezes

Niet veralgemenen he (van die janetten he) :D
 
moet je wel eerst aan werk raken met je uni diploma.
het zou de eerste niet zijn die 6 jaar studeert om dan hamburgers te flippen in de quick.
wat een gelul ook hier jong, als je zo graag op elkaars smoel zou slaan spreek dan af en doe het he bende janetten djeeeezes


Maar die iemand zal dan misschien wel wat mee van de wereld weten dan jij.

Als ik iemand tegenkom in een sportclub die me duidelijk maakt dat hij op mijn bakkes wil slaand, dan zal ik zeker niet achteruit gaan. Maar gaan afspreken, dat lijkt me net ietsje te kinderlijk om te gaan vechten voor een woordenwisseling. Al moet ik me soms wel heel hard bedwingen
 
Maar die iemand zal dan misschien wel wat mee van de wereld weten dan jij.

Als ik iemand tegenkom in een sportclub die me duidelijk maakt dat hij op mijn bakkes wil slaand, dan zal ik zeker niet achteruit gaan. Maar gaan afspreken, dat lijkt me net ietsje te kinderlijk om te gaan vechten voor een woordenwisseling. Al moet ik me soms wel heel hard bedwingen

wat weet je meer van de werelde als je een diploma hebt?
wat wiskunde of fysica of beleggingtoestanden.
.om te leven heb je in de eerste plaats geld nodig .
als je geen geld hebt mag je nog zo slim zijn dan kom je er niet.
ik ken vrienden van men broer die heel hoog geleerd zijn maar simpelweg aan gen werk raken omdat er te veel concurrentie is.
maar ja hebben zetoch 6 jaar pinten kunnen pakken he terwijl een ander al 6 jaar gewerkt heeft
 
Maar die iemand zal dan misschien wel wat mee van de wereld weten dan jij.

Als ik iemand tegenkom in een sportclub die me duidelijk maakt dat hij op mijn bakkes wil slaand, dan zal ik zeker niet achteruit gaan. Maar gaan afspreken, dat lijkt me net ietsje te kinderlijk om te gaan vechten voor een woordenwisseling. Al moet ik me soms wel heel hard bedwingen

Hoor eens aan zeg. Wie zei ook alweer waar hij ging gaan trainen?
En nog eens iets : in een sportclub vecht je niet, kom je om te trainen, dus ik zou nog niets eens mijn overtuiging in de sport aan u willen verprutsen.
 
Dit is mijn laatste reactie in deze thread want er blijven alleen nog maar racisten over die niet open staan voor argumenten;

Als iemand problemen met me heeft, dan moet hij dat maar duidelijk maken.
Ik zal vanaf volgende week in first class gym trainen of in elite gym. Ik train altijd in een groene t-shirt zonder mouven en een groenebroek. Ik heb rood/witte reebok-schoenen en kort haar. Ik lijk een beetje op een militair en heb een grote scheve neus, door jaren te boksen. je zal me wel herkennen als je me ziet. je moet me maar goed kwaad maken als je er zin in hebt.

Ik zal deze topic niet meer raadplegen want anders blijf ik maar schrijven. Liever daden dan woorden.
 
Hoor eens aan zeg. Wie zei ook alweer waar hij ging gaan trainen?
En nog eens iets : in een sportclub vecht je niet, kom je om te trainen, dus ik zou nog niets eens mijn overtuiging in de sport aan u willen verprutsen.

Jij zei als eerste dat je me wel eens zou willen tegenkomen he. Maar ja, ik was vergeten dat je niet al te slim bent. Je vergeet blijkbaar snel. lees mijn post en dan zie je waar ik train en wat ik draag en hoe ik er uit zie. Ik ben een nijdig kereltje dus je zal niet te veel moeten doen om me goed kwaad te krijgen. Ik kijk er eerlijk gezegd al naar uit.
 
wat weet je meer van de werelde als je een diploma hebt?
wat wiskunde of fysica of beleggingtoestanden.
.om te leven heb je in de eerste plaats geld nodig .
als je geen geld hebt mag je nog zo slim zijn dan kom je er niet.
ik ken vrienden van men broer die heel hoog geleerd zijn maar simpelweg aan gen werk raken omdat er te veel concurrentie is.
maar ja hebben zetoch 6 jaar pinten kunnen pakken he terwijl een ander al 6 jaar gewerkt heeft

nog zo iemand die niet leest wat er wordt geschreven en toch wil reageren. Ik werk al voltijds sinds mijn 18 en heb mijn studies met mijn werk als arbeider gecombineerd. Ik had geen tijd om pinten te pakken.


Ik raad je dus aan eerst de postings te lezen alvorens je als een haan zonder kop in de strijd te mengen.
 
Jij zei als eerste dat je me wel eens zou willen tegenkomen he. Maar ja, ik was vergeten dat je niet al te slim bent. Je vergeet blijkbaar snel. lees mijn post en dan zie je waar ik train en wat ik draag en hoe ik er uit zie. Ik ben een nijdig kereltje dus je zal niet te veel moeten doen om me goed kwaad te krijgen. Ik kijk er eerlijk gezegd al naar uit.
Hoor eens aan seg :D
Echt zielig hoor!
Neeneen ik train ook soms in Elite gym, de uitbater heeft mij nog geholpen met posen enzo, echte goeie kerel!! Moet hem eens vragen en hij helpt je met alles.
Neen ik ben blijkbaar niet slim, sorry daarvoor, maar he ik verdien mijn boterham en ik kan aan bodybuilding doen.. Mij hoor je niet klagen.
Zo jij bent een nijdig kereltje? Hhm ik ook maar, nogmaals als ik naar de gym ga, ga ik om te trainen en spieren te kweken. En ik ga mijn geloof in bodybuilding aan u niet verprutsen om te staan vechten in een gym.
Als je het toch nodig vind om uw nijdigheid om mij uit te werken: ik draag meestal een zwarte broek (sport, diadora) met een zwarte halter top van performance. In de linker oor een steentje, gel in het haar met aan de rechterkant strepen enzo getrokken.
Oja als je echt,echt, echt uw nijdigheid wilt uitwerken op mij, wat in uw opzicht uw volste recht is, neem ik u uiteraard niet af. Weet dan wel dat ik mij gewoon ga laten doen, ik zal mij uiteraard zo hard mogelijk laten vallen en mij daarbij ook bezeren. Ik zal er op staan dat de ambulance komt met uiteraard de politie bij, ik zal dan willen dat alle lichamelijke schade wordt genoteerd.
Dan mag jij, deze dommerik hier, betalen.
Vertel eens universitair die een nijdig kereltje is, wie is er nu dom?
 
Hoor eens aan seg :D
Echt zielig hoor!
Neeneen ik train ook soms in Elite gym, de uitbater heeft mij nog geholpen met posen enzo, echte goeie kerel!! Moet hem eens vragen en hij helpt je met alles.
Neen ik ben blijkbaar niet slim, sorry daarvoor, maar he ik verdien mijn boterham en ik kan aan bodybuilding doen.. Mij hoor je niet klagen.
Zo jij bent een nijdig kereltje? Hhm ik ook maar nogmaals als ik naar de gym ga, ga ik om te trainen en spieren te maken. En nogmaals ik ga mijn geloof in bodybuilding aan u niet verprutsen om te staan vechten in een gym.
Als je het toch nodig vind om uw nijdigheid om mij uit te werken: ik draag meestal een zwarte broek (sport, diadora) met een zwarte halter top van performance. In de linker oor een steentje, gel in het haar met aan de rechterkant strepen enzo getrokken.
Oja als je echt uw nijdigheid wilt uitwerken op mij, wat in uw opzicht uw volste recht is, neem ik u uiteraard niet af. Weet dan wel dat ik mij gewoon ga laten doen, ik zal mij uiteraard zo hard mogelijk laten vallen en mij daarbij ook bezeren. Ik zal er op staan dat de ambulance komt met uiteraard de politie bij, ik zal dan willen dat alle lichamelijke schade wordt genoteerd.
Dan mag jij, deze dommerik hier, betalen.


Onze held die neuzen heeft gebroken, zal zich laten vallen. Zielig hoopje snotneus. En tuurlijk zal ik in de zaal niks doen. Als ik je zie zal ik je opwachten buiten. Als je in de zaal blijk geeft van ruzie te willen.

Eerst zeg je dat je maar graag eens zou tegenkomen en nu gedraag je je als een mietje.
 
hahahahahahahaha

Wat een discússie weer!!! Dit is echt op en top bodybuilding en hoogstaand vermaak!! Een paar jongens die tegelijkertijd: Belg, arbeider, woonwagenbewoner én buitensporig DOM zijn, slaan elkaar virtueel de hersens in met taal-, type- en sTfouten! Hulde heren, ik heb in tijden niet zo gelachen. Welja, eigenlijk wel maar het was best leuk. Sukkels! :roflol:
 
hahahahahahahaha

Wat een discússie weer!!! Dit is echt op en top bodybuilding en hoogstaand vermaak!! Een paar jongens die tegelijkertijd: Belg, arbeider, woonwagenbewoner én buitensporig DOM zijn, slaan elkaar virtueel de hersens in met taal-, type- en sTfouten! Hulde heren, ik heb in tijden niet zo gelachen. Welja, eigenlijk wel maar het was best leuk. Sukkels! :roflol:

Waarvoor dank :D
 
Tanktops, scheve neuzen, legerbroeken en een diamantje in mijn oor. Je herkent me aan mn tattoeages en het feit dat mijn vader tegelijkertijd mijn broer is. Jongens, dit is echt uniek. Uniek!!

Hierom ben ik lid van dit forum geworden!
 
Tanktops, scheve neuzen, legerbroeken en een diamantje in mijn oor. Je herkent me aan mn tattoeages en het feit dat mijn vader tegelijkertijd mijn broer is. Jongens, dit is echt uniek. Uniek!!

Hierom ben ik lid van dit forum geworden!

Ja, ik moet er echt om lachen.
 
Tanktops, scheve neuzen, legerbroeken en een diamantje in mijn oor. Je herkent me aan mn tattoeages en het feit dat mijn vader tegelijkertijd mijn broer is. Jongens, dit is echt uniek. Uniek!!

Hierom ben ik lid van dit forum geworden!
:roflol: wie zou dat kunnen zijn :evil:
 
Onze held die neuzen heeft gebroken, zal zich laten vallen. Zielig hoopje snotneus. En tuurlijk zal ik in de zaal niks doen. Als ik je zie zal ik je opwachten buiten. Als je in de zaal blijk geeft van ruzie te willen.

Eerst zeg je dat je maar graag eens zou tegenkomen en nu gedraag je je als een mietje.

Na de training? Ben je gek man!!! Nou ik weet niet hoe jij traint maar ik kan toch geen lappen meer verkopen hoor.
Maar: ik vind het zielig maar ik begin de lol ervan in te zien.
 
Tanktops, scheve neuzen, legerbroeken en een diamantje in mijn oor. Je herkent me aan mn tattoeages en het feit dat mijn vader tegelijkertijd mijn broer is. Jongens, dit is echt uniek. Uniek!!

Hierom ben ik lid van dit forum geworden!

Hoe weet jij dat mijn vader mijn broer is :eek:
 
Back
Naar boven